Вхід до робочого кабінету в ЕСОЗ

Іноді трапляється, що лікарі не можуть увійти до свого робочого кабінету в ЕСОЗ чи змінити пароль доступу. Звісно, в кожної лікарні встановлений різний функціонал МІС, але сьогодні ми зібрали типові проблемні моменти, з якими зіштовхуються лікарі, коли намагаються увійти до системи.
1) Варто пам’ятати, якщо лікарі намагаються увійти в систему і вказують помилковий пароль декілька разів підряд – система буде фіксувати кожну спробу увійти, як окремий вхід. Відповідно, система рахує кількість спроб і у підсумку може заблокувати підключення до МІС на певний проміжок часу. Наприклад, лікар понад 3 рази невірно вводив пароль, система обмежить спроби входу на 10 хвилин.
2) Змінюйте пароль завчасно. Кожні три місяці або частіше, згідно з вимогами безпеки вашої МІС, працівники медичних закладів повинні змінювати свій пароль. Якщо пароль не змінити, система блокує вхід і трапитись це може під час робочого дня. Тому важливо попередньо змінити пароль доступу, щоб мати змогу увійти до системи, коли це буде необхідно.
3) Також перевірте термін дії вашого кваліфікованого електронного підпису. КЕП використовується для ідентифікації користувачів та підтверджує їхні дії в ЕСОЗ і також має певний термін дії.
4) При відновленні паролю перевіряйте папку “СПАМ” на робочій пошті. Часом повідомлення з відновленням пароля знаходиться саме в ній.
5) Використовуйте та оновлюйте лише ліцензоване програмне забезпечення. Це важливо, оскільки при кожному оновленні знешкоджується цілий ряд проблем, помилок та потенційних загроз. Оновлення програмного забезпечення посилює захист інформації на вашому комп’ютері.
6) Очищуйте кеш. Кеш браузера — це тимчасове сховище, призначене для прискорення завантаження сайтів. Він працює, зберігаючи статичні файли в локальній пам’яті комп’ютера. Тобто, очищуючи кеш, ви можете прискорити завантаження сторінки. Можливо, у Вас довго завантажується матеріал в інтернеті саме внаслідок переповненого кешу.
7) Працюйте тільки з тими операторами, МІС яких пройшла тестування ДП “Електронне здоров’я”. Повний перелік протестованих та підключених МІС відображається на сайті: https://bit.ly/34A4KmL
Представники підключених медичних інформаційних систем нададуть вам консультацію, у разі виникнення проблем.
📍 Нагадуємо, у разі, якщо ви не знаєте контактів підтримки МІС, яка встановлена в закладі, ви завжди можете отримати відповідну інформацію в адміністратора ЦБД ЕСОЗ (ДП «Електронне здоровʼя»).
Також рекомендуємо
13 Травня 2022
Медичні сестри та брати зможуть вносити дані про вакцинацію до електронної системи охорони здоровʼя.
В електронній системі охорони здоровʼя в межах модулю «Робоче місце середнього медичного персоналу» стане доступною функція внесення даних про вакцинацію. Такі зміни дозволять медсестрам та медбратам бути повноцінними учасниками лікувального процесу в ЕСОЗ.
Функціональний модуль для медичних братів та сестер став доступним в ЕСОЗ на початку року та дозволяє користувачам:
– реєструватися в ЕСОЗ та отримувати відповідні права доступу;
– здійснювати пошук електронних медичних записів;
– формувати пакети діагностичних звітів;
– фіксувати лікувальні процедури;
– перевіряти, обробляти та погашати е-направлення та ін.
Окрім іншого, медичні брати та сестри первинної ланки зможуть вносити дані про вакцинацію пацієнтів в ЕСОЗ, переглядати деталі проведеної маніпуляції та ін.
Робота середнього медичного персоналу в ЕСОЗ дозволяє не лише перерозподілити цифрове навантаження лікарів, але й забезпечити необхідний постійний доступ медбратів та медсестер до медичної інформації пацієнта, історії його лікування, проведених маніпуляцій тощо, а отже, бути більш ефективно залученими до лікувального процесу.
Наразі модуль «Робоче місце середнього медичного персоналу» доступний у 14 медичних інформаційних системах. Тестування розширеного функціонала, зокрема можливості внесення даних про вакцинацію, розроблено на боці центральної бази даних та наразі триває з боку медичних інформаційних систем.
Перевірити факт впровадження даного модулю у вашій МІС, а також статус його тестування можна за посиланням bit.ly/3PdBGsc.
2 Листопада 2021
Що робити, якщо не вдається згенерувати COVID-сертифікат?
eZdorovya підготували для вас рішення, що робити, якщо вам не вдається згенерувати COVID-сертифікат .
👉 Однією з причини, чому не вдається створити COVID-сертифікат – при внесенні даних про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я було допущено помилку. В такому випадку зверніться, будь ласка, до пункту, де Вам робили щеплення, взявши з собою паспорт та ідентифікаційний код. Виправити чи змінити ваші дані у записі про вакцинацію можуть лише фахівці пункту щеплення.
🤳 Якщо ви вакцинувались у сімейного лікаря, то відповідно потрібно звернутись до нього для зміни даних.
📲 Якщо питання не вирішується, зверніться до контакт-центру МОЗ з питань коронавірусної хвороби та вакцинації за номером 0 800 60 20 19. Також, ви можете скористатися чат-ботом підтримки на сайті Міністерства охорони здоров’я України.
🏥 Нещодавно розпочали роботу офлайнові центри підтримки застосунку Дія, фахівці яких особисто навчать вас генерувати сертифікати. Зараз дані пункти працюють у двох пунктах масової вакцинації столиці:
– Центральний залізничний вокзал, м. Київ, пл. Вокзальна, 1
– ТЦ River Mall, м. Київ, Дніпровська набережна, 12
8 Грудня 2022
Медичний висновок тимчасової непрацездатності – електронний документ, що формується на підставі медичних записів в електронній системі охорони здоров’я та містить висновок лікаря за результатами медичної експертизи з тимчасової втрати працездатності, що засвідчує тимчасову непрацездатність та є підставою для створення е-лікарняного.
Якщо у закладі охорони здоровʼя відсутнє електропостачання чи не має можливості одразу після огляду пацієнта внести дані про огляд, консультації та лікування та відповідно не має можливості оформити медичний тимчасової непрацездатності, то МВТН може бути сформований не пізніше як на п’ятий день з дати встановлення лікуючим лікарем факту тимчасової непрацездатності особи. При цьому строк непрацездатності зазначається той, що був визначено в день проведення експертизи тимчасової непрацездатності.
Якщо протягом цього терміну відсутня можливість передачі МВТН до електронної системи – лікар випише паперовий листок непрацездатності.
У разі відсутності технічної можливості формувати медичні висновки про тимчасову непрацездатність в ЕСОЗ, внесення таких відомостей до системи має забезпечуватися безпосередньо після усунення таких проблем.
Якщо ж у закладі відсутні бланки, за рішенням керівника дозволяється оформлення лікарняного на аркуші паперу, за формою, затвердженою МОЗ, Міністерством соціальної політики, Фондом соціального страхування (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1454-04#Text). Такі зміни передбачені наказом МОЗ №1066.
9 Вересня 2021

Шановні партнери та користувачі ЕСОЗ!

З метою оптимізації та покращення продуктивності системи ЕСОЗ, проводимо планові технологічні роботи.
Задля мінімізації можливих незручностей для користувачів, регламентні роботи відбуватимуться з 20:00 10.09.2021 та до 21:30 10.09.2021.

Дякуємо за розуміння!