Як підключитись надавачам послуг до eHealth?

1

Підготуйтесь до реєстрації в системі eHealth. 

У Вас мають бути:

  • необхідні документи для реєстрації, визначені МІС, яку Ви обрали
  • діючий КЕП (кваліфікований електронний підпис; раніше - ЕЦП) керівника юридичної особи
  • робоча адреса електронної пошти
2

Перейдіть за посиланням та ознайомтеся з переліком модулів, необхідних для роботи в електронній системі охорони здоров’я. Оберіть одну, або декілька МІС відповідно до потреб Вашого закладу та необхідного функціоналу.

3

Укладіть з оператором МІС договір.

Укладіть з оператором МІС (юридична особа, яка є розпорядником протестованної інформаційної системи та має договір з адміністратором eHealth - ДП “Електронне здоров’я) договір або ознайомтесь з умовами використання МІС, що опубліковані на сайті оператора.

4

Зареєструйте Ваш заклад, заповнивши всі обов’язкові поля у відповідному розділі МІС.

5

Після успішної реєстрації в eHealth Ви отримаєте лист з посиланням для підтвердження реєстрації облікового запису керівника. Перейдіть за посиланням та створіть пароль.

6

Після створення паролю керівника закладу Ви можете перейти до реєстрації підрозділів та користувачів.

7

Після реєстрації підрозділів та користувачів закладу у системі, Ви можете подати заявку на укладення договору з Національною службою здоров’я України (НСЗУ). З деталями щодо укладання договорів можна ознайомитися на сайті НСЗУ

8

Отримайте КЕП для своїх співробітників.