Як підключитись надавачам послуг до ЕСОЗ?
Підготуйтесь до реєстрації в системі eHealth.
У Вас мають бути:
- необхідні документи для реєстрації, визначені МІС, яку Ви обрали
- діючий КЕП (кваліфікований електронний підпис; раніше - ЕЦП) керівника юридичної особи
- робоча адреса електронної пошти
Перейдіть за посиланням та ознайомтеся з переліком модулів, необхідних для роботи в електронній системі охорони здоров’я. Оберіть одну, або декілька МІС відповідно до потреб Вашого закладу та необхідного функціоналу.
Укладіть з оператором МІС договір.
Укладіть з оператором МІС (юридична особа, яка є розпорядником протестованної інформаційної системи та має договір з адміністратором eHealth - ДП “Електронне здоров’я) договір або ознайомтесь з умовами використання МІС, що опубліковані на сайті оператора.
Зареєструйте Ваш заклад, заповнивши всі обов’язкові поля у відповідному розділі МІС.
Після успішної реєстрації в eHealth Ви отримаєте лист з посиланням для підтвердження реєстрації облікового запису керівника. Перейдіть за посиланням та створіть пароль.
Після створення паролю керівника закладу Ви можете перейти до реєстрації підрозділів та користувачів.
Після реєстрації підрозділів та користувачів закладу у системі, Ви можете подати заявку на укладення договору з Національною службою здоров’я України (НСЗУ). З деталями щодо укладання договорів можна ознайомитися на сайті НСЗУ.
Отримайте КЕП для своїх співробітників.