Як підключитись надавачам послуг до ЕСОЗ?

1

Підготуйтесь до реєстрації в електронній системі охорони здоровʼя (ЕСОЗ). 

  • Оцініть функціональні можливості та потреби закладу 

Дослідіть та обговоріть з командою, які з повсякденних процесів у вашому закладі потребують автоматизації. Це може бути реєстрація пацієнтів, статистика, управління закладом, бухгалтерські, економічні, кадрові процеси тощо.

 

  • Залежно від кількості працівників та рівня комп’ютеризації закладу, визначте кількість робочих місць, які будуть підключені до МІС 

Зауважте, що всі лікарі, які ведуть облікову документацію про здоровʼя пацієнтів, повинні бути зареєстровані в ЕСОЗ.

2

Ознайомтеся з переліком МІС, які взаємодіють з ЕСОЗ.

  • Дослідіть сайти МІС та сервіси, які вони пропонують. Як базові, а саме електронні медичні записи, е-рецепт, медичний висновок про тимчасову непрацездатність, так і додаткові.
  • Зіставте пропозиції МІС з потребами вашого закладу.
  • Оберіть МІС, які задовольняють ваш запит.
3

Сконтактуйте з представниками обраних МІС.

  • Домовтеся про демонстрацію чи презентацію продукту та обговоріть можливість використання тестового періоду. 

 

Додатково дізнайтеся:

    • який рівень надання послуг з підтримки та навчання користувачів – це допоможе успішно взаємодіяти з МІС та ЕСОЗ;
    • чи можна адаптувати обрану вами МІС під спеціалізацію вашого закладу; 
    • чи можливо інтегрувати програмне забезпечення, яке ви вже використовуєте, в обрану МІС. 
4

Укладіть договір з оператором МІС, яка задовольняє ваш запит.

Укладіть з оператором МІС (юридична особа, яка є розпорядником протестованої інформаційної системи та має договір з адміністратором ЕСОЗ - ДП “Електронне здоров’я) договір або ознайомтесь з умовами використання МІС, що опубліковані на сайті оператора.

5

Зареєструйте ваш заклад, заповнивши всі обов’язкові поля у відповідному розділі МІС.

  • Для цього знадобиться інформація про заклад, чинна ліцензія, активна поштова адреса та діючий кваліфікований електронний підпис керівника закладу.

 

  • Пройдіть верифікацію закладу (здійснюється на боці системи). Якщо всі дані було внесено вірно, заклад буде успішно верифікований в ЕСОЗ. Якщо ні – ви отримаєте рекомендації, що потрібно зробити.
6

Після успішної реєстрації в ЕСОЗ ви отримаєте лист з посиланням для підтвердження реєстрації облікового запису керівника. Перейдіть за посиланням та створіть пароль.

7

Після створення паролю керівника закладу ви можете перейти до реєстрації підрозділів та користувачів.

  • На цьому етапі ви можете зареєструвати уповноважену особу – адміністратора, спеціаліста з кадрів чи іншого працівника, який буде проводити реєстрацію користувачів.
  • Зареєструйте всіх медичних працівників закладу в ЕСОЗ. 
8

Після реєстрації підрозділів та користувачів закладу у системі, за потреби ви можете подати заявку на укладення договору з Національною службою здоров’я України (НСЗУ). 

Зауважте, що ця вимога не є обовʼ'язковою для роботи в ЕСОЗ.

З деталями щодо укладання договорів можна ознайомитися на сайті НСЗУ

9

Отримайте КЕП для своїх співробітників.

Подбайте про забезпечення персоналу закладу кваліфікованим електронним підписом для підтвердження дій у системі (бажано на захищеному носії).