Як підключити МІС до Центральної бази даних?

1

Ознайомтесь з Регламентом ДП "Електронне здоров’я"

(зі змінами від 14.05.2018 та 15.06.2018) та правилами, які мають виконувати МІС, підключені до Центральної бази даних (далі - ЦБД). Якщо ви згодні з цими правилами, переходьте до п.2.

2

З метою підключення  МІС потрібно перевірити на сумісність з ЦБД.

Опрацюйте програму тестування МІС, яку наведено у "Тимчасовому порядку тестування" (Додаток 2, зі змінами від 15.05.2018). Якщо ви впевнені, що ваш МІС готовий пройти перевірку на сумісність з ЦБД за цією програмою, переходьте до п.3.

3

У Додатку 1 до "Тимчасового порядку тестування" є форма заявки МІС на початок тестування.

Заповніть цю заяву і надішліть на електронну адресу ДП "Електронне здоров’я" <[email protected]> її скан-копію і копії інших документів, вказаних у п.8 "Тимчасового порядку тестування":
- інформацію (у довільній формі) та документи, що підтверджують права оператора на МІС,
- копію Виписки з Єдиного державного реєстру про оператора МІС.

4

Отримавши цю заяву, представники ДП "Електронне здоров’я" перевірять надані документи.

За відсутності зауважень, ДП "Електронне здоров’я" протягом трьох робочих днів відправляє МІС тестовий ключ на електронну адресу вказану у заяві та надає можливість користуватись послугами служби  технічної підтримки.

5

Після підключення до тестового середовища МІС має надати відео власного тестування одним суцільним стрімом, бажано зі звуковим супроводом.

Спеціалісти, залучені до тестування, розглянуть надіслане відео та нададуть свої висновки про сумісність МІС та рекомендації щодо підключення МІС до ЦБД.

6

Якщо ваша МІС успішно пройшла тестування

Заповніть Заяву на приєднання до Регламенту (форма заяви - у Додатку 1 до Регламенту) і додайте до неї інші документи, вказані в п.7.1 Регламенту:

1 - інформація та документи, що підтверджують права оператора на МІС;
2 - технічні характеристики МІС (у довільній формі; тут можна написати, наприклад, про платформу МІС та мінімальні вимоги до техніки, які працює з МІС);

3 - обсяг функціональних можливостей МІС для роботи в системі (у довільній формі; наприклад: реєстрація закладів, лікарів, введення декларацій і т.п.);
4 - виписку з Єдиного державного реєстру про оператора МІС.
ДП “Електронне здоров’я” має отримати ці документи В ОРИГІНАЛІ. Оригінали документів можна передати представникам ДП "Електронне здоров’я" особисто, або надіслати поштою на адресу абонентської скриньки: ДП "ЕЛЕКТРОННЕ ЗДОРОВ'Я", а/с: В-7, 01001 Київ - 1.
Щоб ДП "Електронне здоров’я" швидше розглянуло питання, надішліть скан-копії вищезазначених документів, яких не вистачає, на електронну адресу ДП "Електронне здоров’я". <[email protected]>.

7

Надішліть на адресу ДП "Електронне здоров’я" інформацію, потрібну для генерації ключів доступу до ЦБД:

- Назва МІС українською;

- email користувача;

- redirect_uri (має обов’язково використовувати протокол HTTPS),

а також інформацію про МІС для публікації на порталі eZdorovya за таким шаблоном:

1. Логотип (180х100 png), посилання на сайт МІС
2. Текст: функції в системі eHealth
3. Контакти відповідальних осіб (ПІБ, email, телефон).

8

ДП "Електронне здоров’я" розглядає документи, отримані від МІС та матеріали про тестування її сумісності з ЦБД.

Якщо МІС відповідає усім критеріям сумісності та вимогам Регламенту, ДП  "Електронне здоров’я" видає наказ про підключення МІС і передає представникам МІС продуктивні ключі та іншу інформацію, потрібну для доступу до ЦБД. Представники ДП  "Електронне здоров’я" та МІС підписують акти про передачу ключів та підключення МІС. ДП "Електронне здоров’я" публікує інформацію стосовно всіх МІС, що успішно пройшли тестування на порталі eZdorovya.

9

Після підключення МІС до ЦБД

ДП "Електронне здоров’я" приєднує представників МІС до комунікаційних каналів та розширює можливості користування службою технічної підтримки.