Регламентні роботи в системі eHealth

Шановні партнери та користувачі eHealth!

Інформуємо вас, що протягом кількох годин електронна система охорони здоров’я буде не доступна для користувачів.

Це пов’язано з профілактичними роботами, оновленням системи та усуненням деяких помилок в її роботі.

Найближчим часом повідомимо вам про відновлення роботи.

Приносимо свої вибачте за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння

Також рекомендуємо
5 Вересня 2020
Як і для багатьох, 2020 рік став справжнім викликом для eZdorovya. Проте, попри політичні та фінансові труднощі, ми продовжили курс на якісні та ефективні зміни в системі охорони здоров’я.
Сьогодні ми хочемо презентувати проміжні результати роботи усіх напрямків команди ДП “Електронне здоров’я” у 2020 році:
– Доступ до електронних послуг 28 мільйонів українців
– Контроль над ЦБД – здійснено міграцію на контрольоване продуктивне середовище та нівельовано загрозу vendor lock-in
– Збільшено пропускну спроможність ЦК, середню швидкість обробки запитів користувачів знижено до 5 секунд
– Ефективне втілення реформи завдяки ЕСОЗ: впровадження електронних медичних записів – основного інструменту для розвитку eHealth
– Бізнес-аналітики та системні аналітики Підприємства відіграли ключову роль у розробці технічних завдань та впровадженні функціоналу в eHealth (ЕМЗ, е-направлення, медичні висновки та процедури)
– Налагоджено адекватну роботу більшості внутрішніх ІТ систем МОЗ
– Скоординовано впровадження ряду ІТ систем МОЗ (ЄДІСТ, Централь 103)
– Побудовано комплексну систему захисту інформації (КСЗІ) на ЦБД та отримано атестат її відповідності
– Побудовано та розпочато імплементацію концепції монетизації сервісів (платні консультації з тестування)
– 200+ технічних коллів проведено, 40+ зустрічей з партнерами організовано та проведено
– Проведено 15+ воркшопів, тренінгів та інших навчальних заходів
– Активне залучення бізнесу до розробки – 36 МІС приєднано
– Реалізовано 500+ сесій тестувань МІС при додаванні нового функціоналу до продуктивного середовища
– Здійснено 400+ підключень функціоналу
– Отримано 1807 технічні та консультативні запити від бізнесу, з них вирішено 98%, швидкість реакції на звернення становить до 40 хв
– eHealth SLS success rate 96.3%
– Створено комітет SDLC, що дозволить прозоро, чітко та зрозуміло для усіх зацікавлених сторін розвивати розробку функціоналу системи eHealth на усіх етапах
– Створено робочу групу для формування Концепції розвитку електронної системи охорони здоров‘я.
Дякуємо користувачам, партнерам та пацієнтам за довіру та підтримку, команда eZdorovya продовжує працювати над розвитком цифрового здоров’я в Україні!
23 Жовтня 2018

Минуло півроку з того часу, коли була створена Національна служба здоров’я України і “гроші пішли за пацієнтами” у ті заклади, які підписали договори зі Службою. Розказуємо, як змінилась первинна допомога за цей час.

За 6 місяців роботи Нацслужби здоров’я 623 заклади первинної допомоги (майже половина закладів первинки країни) підписали договір з Службою і перейшли на нову систему фінансування.

Понад 12 млн українців обрали свого лікаря в цих закладах. І за ними до закладів вже “прийшло” 1,615 млрд грн, які держава вперше спрямувала на оплату медичних послуг конкретним пацієнтам.

Більшість закладів отримали значно більше грошей, аніж за субвенцією. І цей дохід зростатиме, адже заклади ще продовжують укладати декларації з пацієнтами. Наприклад, Сокирянський ЦПМСД збільшив свій дохід з липня по жовтень на 50%, Черкаський ЦПМСД №2 – на 32%. Томашпільський центр первинної допомоги збільшив надходження на свій рахунок на 58%.

Зміни в медицині відкрили вікно можливостей. І цими можливостями скористалися передусім маленькі міста. Саме там відбуваються найбільші зміни. Лідери за рівнем підписання декларацій – Червоноград на Львівщині (76%) та Овруч на Житомирщині (65%). В Червонограді отримали втричі більше коштів, аніж за субвенцією, і вже у перші місяці підняли зарплату лікарям – з 5 000 до 16 000 грн. Овруцький ЦПМСД тепер отримує вдвічі більше, аніж за субвенцією. І зарплата лікаря зросла з 5 000 до 15 000 грн.

Значно зросли і зарплати медичних сестер. Наприклад, у закарпатському Міжгір`ї зарплата медсестри виросла з 5 до 8 000. У Миргороді – з 4 до 8 500 грн.

«За рік ми набрали непоганий темп впровадження змін. Але ми плануємо нарощувати його в наступному році. Яка наша візія на 2019 рік? Нова первинна ланка по всій країні – з високою якістю послуг, різноманіттям провайдерів, високими зарплатами лікарів. Нові електронні інструменти для лікарів та пацієнтів – електронні медичні картки, направлення до спеціалістів, рецепти на «Доступні ліки», лікарняні листи. Ви приходите на прийом і займаєтеся вашим здоров`ям, а не папірцями. І найголовніше – старт реформації спеціалізованої допомоги – запуск програми «Безкоштовна діагностика». За направленням сімейного лікаря пацієнти отримають найнеобхідніші для встановлення діагнозу аналізи, консультації спеціалістів та діагностику безоплатно», – сказав заступник міністра охорони здоров’я Павло Ковтонюк.

 

«Зміни в медицині відбуваються перш за все на користь пацієнта та лікаря. Щоб інформація про них була доступною, 8 жовтня Національна служба здоров`я запустила власний контакт-центр. Це перший в Україні контакт-центр для лікарів та пацієнтів. За усіма міжнародними стандартами. Кожен українець, подзвонивши на номер 1677, зможе отримати відповіді на всі питання щодо змін в медицині. Адже трансформація триває. З наступного року трансформується програма «Доступні ліки» і буде реалізовуватися через НСЗУ. Ми будемо укладати контракти з аптеками. Пацієнт за електронним рецептом зможе отримати необхідні йому ліки у будь-якій аптеці, яка уклала з нами договір – незалежно від місця свого проживання, там, де йому буде зручно. Всі ці зміни розвертають медичну систему в бік пацієнта», – заявив Олег Петренко, голова НСЗУ.

Джерело: moz.gov.ua

10 Липня 2020

Актуальні та точні дані – ядро сучасної та ефективної системи охорони здоров’я. Проте внесення даних до системи не завжди означає їх синхронізацію з ЕСОЗ.
Синхронізація з електронною системою охорони здоров’я – це процес відправлення даних з медичної інформаційної системи, яка встановлена в лікарні до електронної системи охорони здоров’я.

❗️Важливо пам’ятати, якщо ви повноцінно заповнили документ і не відправили до ЦБД eHealth – кошти за надані послуги не надійдуть. Оскільки саме процес синхронізації, тобто передання ваших даних у систему ЕСОЗ, забезпечує оплату за надані лікарем послуги.
Тому ще раз наголошуємо, що ваші дані повинні бути надісланими в ЕСОЗ, а не лише заповненими в МІС.
❗️Обов’язково перевіряйте в медичних інформаційних системах, чи є позитивним надсилання медичних даних в ЕСОЗ.
❗️Часто трапляється помилки з надісланими діагнозами чи параметрами, які вже направили в ЕСОЗ, відповідно система їх не приймає. В такому випадку важливо знайти прийоми, перевірити дані пацієнта, виправити помилку та відправити знову до ЕСОЗ. Епізод повинен бути створений, поставлений діагноз та закритий.
❗️Кількість прийомів повинні дорівнювати кількості синхронізації.
Якщо є не відправлені епізоди чи помилки в них, то варто перевірити і перевідправити дані так, щоб кількість прийомів дорівнювала кіллькості прийомів в НСЗУ.
Детальний механізм щодо кожного ппроблемного епізоду можна дізнатись в академії НСЗУ – https://nszu.gov.ua/academy
Також у разі винекнення проблем, рекомендуємо звернутись до Медичної інформаційної системи, яка встановлена у вашій лікарні.

14 Червня 2019

Відтепер головним лікарям, лікарям та іншим представникам медичних закладів та аптек обрати МІС стало ще простіше. Для зручності ознайомлення з МІС, їх функціоналом та поточною розробкою ми розробили 2 інформаційні сторінки на сайті eZdorovya.

Перша сторінка містить актуальну інформацію про функціональні можливості МІС, що підключені до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я. Тож, на цій сторінці розміщено всі МІС, які пройшли тестування відповідності технічним вимогам системи eHealth.* Також, користувачі системи можуть ознайомитися з модулями, необхідними для участі в програмах державного фінансування та визначити наявність цих модулів в обраних МІС.

Друга сторінка присвячена поточним статусам розробки МІС (надані операторами МІС)  та інформації щодо тестування блоків функціоналу. Ця інформація буде актуальною для для подальшої роботи з новим функціоналом системи eHealth. Користувачі матимуть змогу відслідкувати етапи розробки своєї МІС, або ж обрати для роботи нові окремі модулі чи МІС загалом.

*Повідомляємо, що ДП “Електронне здоров’я” постійно оновлює функціональні можливості на рівні ЦБД eHealth та здійснює повторні тестування МІС. Це означає, що МІС може бути в подальшому відключена від ЦБД eHealth за результатами повторного тестування.

**Уся інформація на сторінках оновлюється за кожної зміни.