Регламентні роботи в системі eHealth

Шановні партнери та користувачі eHealth!

Інформуємо вас, що протягом кількох годин електронна система охорони здоров’я буде не доступна для користувачів.

Це пов’язано з профілактичними роботами, оновленням системи та усуненням деяких помилок в її роботі.

Найближчим часом повідомимо вам про відновлення роботи.

Приносимо свої вибачте за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння

Також рекомендуємо
3 Липня 2020

🔈 Результати брифінгу заступника міністра охорони здоров’я Ярослава Кучера за 3 липня:

▪️ Система eHealth базується на принципі державно-приватного партнерства. В його основі лежать Медичні Інформаційні  Системи – це “передова” діджиталізації медицини – це перша ланка взаємодії з eHealth. Медичні інформаційні системи розробляються приватними компаніями та надають сервіси для усіх типів користувачів: пацієнтів, лікарів, керівництва закладу, а також для аптечних закладів. Це приклад успішної співпраці держави та приватного сектору. Робота МОЗ направлена на максимальну підтримку українських розробників.  

 

▪️ МІС впроваджують широкий функціонал, необхідний закладам охорони здоров’я, оскільки спрямований на забезпечення потреб в даних для програм медичних гарантій: е-декларації, е-рецепти, е-направлення, електронні черги, онлайн-записи та консультації та ін. 

 

▪️ МІСи, що їх наразі впроваджує МОЗ, надають широкий спектр послуг для всіх категорій своїх клієнтів: як “вузькопрофільні” системи, які, до прикладу, обслуговують тільки заклади первинної медичної допомоги, так і ті,  що розробляють сервіси і для аптек, і для медзакладів і пацієнтів, і для лабораторій водночас. 

 

▪️ На сьогодні в Україні: 29 МІС – забезпечують роботу на первинній ланці, 30 МІС – на вторинній ланці, 15 МІС – співпрацюють з аптечними закладами. Регулярно до eHealth підключаються нові системи – лише упродовж 2019-2020 приєдналося 20+ МІС.

 

▪️ Важливий проєкт, над яким працює МОЗ, це – е-направлення. Це ще один крок до подолання паперизації та забезпечення комфорту пацієнтів та оптимізації процедури лікування. 

 

▪️ МОЗ активно надає рекомендації та технічну підтримку для оптимізації процесу встановлення та використання МІС.

23 Жовтня 2018

Минуло півроку з того часу, коли була створена Національна служба здоров’я України і “гроші пішли за пацієнтами” у ті заклади, які підписали договори зі Службою. Розказуємо, як змінилась первинна допомога за цей час.

За 6 місяців роботи Нацслужби здоров’я 623 заклади первинної допомоги (майже половина закладів первинки країни) підписали договір з Службою і перейшли на нову систему фінансування.

Понад 12 млн українців обрали свого лікаря в цих закладах. І за ними до закладів вже “прийшло” 1,615 млрд грн, які держава вперше спрямувала на оплату медичних послуг конкретним пацієнтам.

Більшість закладів отримали значно більше грошей, аніж за субвенцією. І цей дохід зростатиме, адже заклади ще продовжують укладати декларації з пацієнтами. Наприклад, Сокирянський ЦПМСД збільшив свій дохід з липня по жовтень на 50%, Черкаський ЦПМСД №2 – на 32%. Томашпільський центр первинної допомоги збільшив надходження на свій рахунок на 58%.

Зміни в медицині відкрили вікно можливостей. І цими можливостями скористалися передусім маленькі міста. Саме там відбуваються найбільші зміни. Лідери за рівнем підписання декларацій – Червоноград на Львівщині (76%) та Овруч на Житомирщині (65%). В Червонограді отримали втричі більше коштів, аніж за субвенцією, і вже у перші місяці підняли зарплату лікарям – з 5 000 до 16 000 грн. Овруцький ЦПМСД тепер отримує вдвічі більше, аніж за субвенцією. І зарплата лікаря зросла з 5 000 до 15 000 грн.

Значно зросли і зарплати медичних сестер. Наприклад, у закарпатському Міжгір`ї зарплата медсестри виросла з 5 до 8 000. У Миргороді – з 4 до 8 500 грн.

«За рік ми набрали непоганий темп впровадження змін. Але ми плануємо нарощувати його в наступному році. Яка наша візія на 2019 рік? Нова первинна ланка по всій країні – з високою якістю послуг, різноманіттям провайдерів, високими зарплатами лікарів. Нові електронні інструменти для лікарів та пацієнтів – електронні медичні картки, направлення до спеціалістів, рецепти на «Доступні ліки», лікарняні листи. Ви приходите на прийом і займаєтеся вашим здоров`ям, а не папірцями. І найголовніше – старт реформації спеціалізованої допомоги – запуск програми «Безкоштовна діагностика». За направленням сімейного лікаря пацієнти отримають найнеобхідніші для встановлення діагнозу аналізи, консультації спеціалістів та діагностику безоплатно», – сказав заступник міністра охорони здоров’я Павло Ковтонюк.

 

«Зміни в медицині відбуваються перш за все на користь пацієнта та лікаря. Щоб інформація про них була доступною, 8 жовтня Національна служба здоров`я запустила власний контакт-центр. Це перший в Україні контакт-центр для лікарів та пацієнтів. За усіма міжнародними стандартами. Кожен українець, подзвонивши на номер 1677, зможе отримати відповіді на всі питання щодо змін в медицині. Адже трансформація триває. З наступного року трансформується програма «Доступні ліки» і буде реалізовуватися через НСЗУ. Ми будемо укладати контракти з аптеками. Пацієнт за електронним рецептом зможе отримати необхідні йому ліки у будь-якій аптеці, яка уклала з нами договір – незалежно від місця свого проживання, там, де йому буде зручно. Всі ці зміни розвертають медичну систему в бік пацієнта», – заявив Олег Петренко, голова НСЗУ.

Джерело: moz.gov.ua

12 Серпня 2020

Сьогодні відбулась робоча зустріч заступника Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер, першого заступника Міністра цифрової трансформації України Олексія Вискуба та т.в.о. голови Національна служба здоров’я України Оксани Мовчан із представниками медичних інформаційних систем щодо запуску медичних висновків про народження дитини.

Під час зустрічі учасники обговорили плани взаємодії та обмінялися баченням розвитку проекту. За спільної домовленості модуль буде впроваджено поступово протягом вересня на базі пологових будинків.

“Ми активно зустрічаємось з представниками медичних інформаційних систем та раді налагодженній співпраці. Хочу подякувати розробникам МІСів за дуже відверту та конструктивну позицію, а також готовність у найкоротший термін працювати для інтеграції модуля медичних висновків про народження в eHealth”,-зауважив під час зустрічі Ярослав Кучер.

21 Квітня 2021
Оператори мобільного зв’язку Vodafone, Київстар та lifecell надали безкоштовний доступ до інтернету та голосових дзвінків медикам та координаторам, що залучені до імунізації проти COVID-19. Тепер лікарям ще простіше вносити записи про вакцинацію до ЕСОЗ.
Під час імунізації медики вносять записи про щеплення пацієнтів до електронної системи охорони здоров’я. Часто мобільним бригадам з імунізації доводиться виїжджати у
місця, де немає стаціонарного доступу до інтернету або зв’язку. Тому забезпечення потужним мобільним інтернетом є важливою підтримкою.
Уже на сьогодні 270 мобільних бригад здійснюють вакцинацію від COVID-19. Усі вони забезпечені мобільним зв’язком.
Нагадуємо, що записатись на вакцинацію можна:
🔹Через національний контакт-центр із протидії поширенню хвороби COVID-19 за єдиним безоплатним номером 0-800-60-20-19.
🔹На порталі Дія
🔹За допомогою мобільного додатку Дія