Шановні колеги!
Команди НСЗУ та ДП “Електронне здоров’я” активно працюють над відновленням повноцінної роботи ЦБД ЕСОЗ.
Наразі у центральній базі даних ЕСОЗ поки спостерігаються тимчасові технічні труднощі, а зокрема:
– сповільнення роботи системи;
– проблеми при підтвердженні зв’язку між недієздатними пацієнтами та законними представниками;
– проблеми при відображенні методів автентифікації у дієздатних персон;
– сповільнена обробка медичних висновків.
Про результати відновлювальних робіт повідомимо окремо.
Слідкувати за оновленнями можна тут: https://status.ehealth.gov.ua/.
Нагадуємо, як діяти під час затримок у роботі ЦБД ЕСОЗ:
👉Призначення ліків коштом пацієнта (крім наркотичних) може здійснюватися на паперових рецептурних бланках.
👉Усі медичні записи, направлення та рецепти слід внести до системи одразу після усунення технічних несправностей.
👉Медичні висновки про тимчасову непрацездатність під час недоступності ЕСОЗ формуються не пізніше п’яти днів з моменту встановлення лікарем факту непрацездатності.
👉Призначення ліків та тест-смужок за програмою реімбурсації, а також наркотичних препаратів можливе лише за е-рецептом. Тому, будь ласка, проінформуйте пацієнтів про можливі затримки та можливість отримання е-рецептів після відновлення роботи ЕСОЗ.