36.6 млн електронних рецептів виписано за урядовою програмою “Доступні ліки”

36.6 — напевно, найважливіша цифра сьогодення. Наразі йде мова не лише про показник термометра, 36.6 — це число електронних рецептів, які були виписані за урядовою програмою “Доступні ліки”.
Усього за програмою реімбурсації виписано 36.6 млн електронних рецептів.
💊З цього числа за два місяці виписано 275. 9 тисяч електронних рецептів на інсулінові препарати
💊Та 10.2 тисяч рецептів для пацієнтів з розладами психіки та поведінки.
Нагадуємо, що функціонал електронних рецептів на інсулінові препарати та препарати для пацієнтів з розладами психіки та поведінки став доступний з першого жовтня.
💊Загалом відшкодування медичних препаратів за програмою “Доступні ліки” на сьогодні становить 2.9 млрд грн.
Також рекомендуємо
8 Березня 2022
Попри всі загрози медики продовжують працювати!
Ви наші герої! Пишаємось кожним з вас!
Коротка пам’ятка щодо роботи ЕСОЗ в умовах воєнного стану:
⁃ Якщо відсутній зв’язок з ЕСОЗ від 2х до 24х годин – всі записи рекомендовано робити вручну на паперових формах первинно-облікової документації. Дані в ЕСОЗ вводяться після відновлення доступу до системи, протягом наступного робочого дня.
⁃ У відсутності доступу до ЕСОЗ від 24 до 48 годин, внесення записів, що відносяться до первинно-облікової документації, має відбутись протягом наступних 2х робочих днів.
⁃ У разі відсутності доступу до ЕСОЗ більш ніж 48 годин, медичні записи можуть вноситися за наявності часу у медичного працівника при відновленні такої технічної можливості.
⁃ При доступності ЕСОЗ, але при високому навантеженні медичного персоналу через велику кількість звернень, при наданні термінової медичної допомоги фіксується лише факт звернення, діагноз, перелік маніпуляцій (додаткова інформація фіксується за можливості)
⁃ На період воєнного стану МОЗ рекомендує видавати паперове свідоцтво про народження.
⁃ Якщо заклад не має доступу до ЕСОЗ, лікарі можуть виписати паперовий рецепт.
⁃ Аптека фіксує код та номер та видає ліки за паперовим рецептом за наявності.
Бережіть себе та своїх рідних!
Слава Україні!🇺🇦
19 Серпня 2022
Медичні сестри та брати вдосконалюють навички роботи в електронній системі охорони здоров’я. Нові функціональні можливості системи для цієї категорії працівників з’явилися нещодавно – на центральному рівні було впроваджено відповідний функціонал.
Функціональний модуль для медичних братів та сестер дозволяє користувачам:
🔬реєструватися в ЕСОЗ та отримувати відповідні права доступу;
🔬знаходити зареєстрованого пацієнта в ЕСОЗ;
🔬переглядати медичні дані пацієнта – рекомендації лікаря, імунізації тощо;
здійснювати пошук електронних медичних записів;
🔬виконувати призначення за електронним направленням;
🔬при виконанні призначень – реєструвати діагностичний звіт про обстеження, виконану процедуру, епізод та взаємодію щодо проведеного медичного втручання, імунізації.
Команда впровадження продовжує працювати над розширенням функціональних можливостей для того, аби медичні брати та сестри стали повноцінними учасниками ведення лікувального процесу в ЕСОЗ, а наполегливість та готовність медичних працівників розвивати цифрові навички дають можливість швидко втілювати нові можливості системи на практиці.
2 Червня 2022

Державне підприємство “Електронне здоров’я”, що відповідно до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411, є  адміністратором центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я (надалі – Адміністратор) повідомляє наступне.

 Відповідно до наказу Адміністратора від 01.06.2022 № 19 , та на підставі добровільного подання оператором електронної медичної інформаційної системи (надалі – МІС) “EMCIмед+” (ТОВ “ЗДОРОВ’Я 24”) заяви про відключення МІС від центральної бази даних, прийнято рішення відключити МІС EMCIмед+” від центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я.

16 Березня 2023
До 31 березня 2023 року всі заклади системи охорони здоровʼ я мають почати працювати в електронній системі охорони здоровʼя – ЕСОЗ.
📌 Ця вимога передбачена Ліцензійними вимогами провадження господарської діяльності з медичної практики та поширюється на всіх субʼєктів господарювання.
📌 Так, цифровізація охорони здоровʼя сприятиме формуванню єдиного медичного простору, у якому вся медична інформація про здоровʼя українців буде зберігатися централізовано та захищено.
📌 Чинними вимогами законодавства передбачено, що установи системи охорони здоровʼя мають вносити в електронному вигляді наступну медичну документацію:
1) медичні висновки про тимчасову непрацездатність;
2) медичні висновки про народження;
3) медичні записи осіб з підозрою на інфікування або з підтвердженим діагнозом COVID-19 (на період дії карантину, встановленого Кабміном, та протягом 30 днів з дня його скасування);
4) починаючи з квітня 2023 року – записи про рецепти на антибактеріальні, наркотичні (психотропні) та загалом всі рецептурні ЛЗ;
5) медичні записи про взаємодію з пацієнтом, на підставі яких формуються медичні висновки та електронні рецепти;
6) медичні записи, записи про направлення та рецепти щодо надання медичних послуг у рамках ПМГ або іншої програми, що фінансується з держбюджету;
7) медичні записи про направлення з метою проведення розширеного неонатального скринінгу новонароджених;
📌 інформацію про результати реабілітаційного обстеження, реабілітаційні втручання, зміни до медичних записів індивідуального реабілітаційного плану тощо.
📌 Інші медичні записи, не передбачені цим переліком як обовʼязкові, можуть вноситись до ЕСОЗ за рішенням закладу та за згодою пацієнта, отриманою відповідно до вимог Закону України “Про захист персональних даних”.
📌 Водночас повний перехід до цифрового обліку усієї медичної документації буде відбуватися поступово і передбачатиме внесення додаткових змін до інших нормативно-правових актів.