Відключення медичної інформаційної системи від ЦБД ЕСОЗ (Поліклініка без черг)

Шановні користувачі електронної системи охорони здоровʼя!

Державне підприємство “Електронне здоров’я”, що відповідно до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411, є  адміністратором центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я (надалі – Адміністратор) повідомляє наступне.

Відповідно до наказу Адміністратора від 08.02.2023 №12 та поданої заяви Оператора про добровільне відключення, електронну медичну інформаційну систему “Поліклініка без черг” (ТОВ “Поліклініка без черг) було відключено від центральної бази даних ЕСОЗ.

Нагадуємо, що у разі відключення МІС від центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я, користувачі МІС мають право:

– обрати для роботи в електронній системі охорони здоров’я іншу МІС відповідно до алгоритму вибору МІС;

– розірвати договір з Оператором МІС;

– продовжити співпрацю з МІС у частині функціоналу, що не підключений до ЕСОЗ.

Також рекомендуємо
7 Березня 2024

Відтепер користувачі ЕСОЗ можуть переглянути всі статуси тестування функціональності кожної медичної інформаційної системи (МІС) для підключення до ЦБД ЕСОЗ або підтвердження відповідності функціональним вимогам, на новому дашборді “Статуси тестувань функціоналу МІС”. 

Проводите закупівлю медичної інформаційної системи? При оцінці комерційних пропозицій перевірте, чи вся необхідна вам функціональність протестована позитивно, що свідчить про те, що таку МІС можна закуповувати та встановлювати і вона відповідає чинним на даний момент вимогам. 

Хочете перевірити, чи відповідає МІС усім актуальним вимогам? 

НСЗУ періодично затверджує своїм наказом технічні вимоги до МІС. МІСи, які підключені, мають підтвердити відповідність таким вимогам. 

Щоб перевірити результат тестувань вашої МІС, перейдіть на відповідну сторінку у розділі “Медичні інформаційні системи”. 

 

👉Як користуватися дашбордом?

📌У верхній частині дашборду ви можете переглянути загальну інформацію щодо результатів тестування МІС:
– загальна кількість тестувань;
– частка негативних тестувань
– приріст кількості тестувань за останні 30 днів;

📌У таблиці наведену інформацію можна переглянути в розрізі:
– назва МІС;
– назва оператора МІС та його ЄДРПОУ;
– назви модулю згідно з технічними вимогами (відповідно до затвердженого наказу);
– назви функціональності, якому відповідає той чи інший протестований модуль;
– дата видачі висновку Адміністратором;
– статуси тестування (“позитивний”, “негативний”, “тестування”, “не перетестовано”);
– редакція технічних вимог до МІС, згідно з якою МІС проходив тестування на відповідність (ознайомитись з усіма редакціями технічних вимог до МІС можна за посиланням https://ehealth.gov.ua/technichni_vymogy/);
– посилання на підписаний висновок, який видав Адміністратор (засвідчений електронним підписом)

📌Для швидшого та ефективного отримання інформації ви можете використовувати такі фільтри:
– назва МІС;
– оператор МІС;
– функціональність МІС;
– результат тестування;
– редакція технічних вимог до МІС;
– дата видачі висновку про відповідність або невідповідність технічним вимогам Адміністратором.

*Якщо при натисканні на фільтр “Дата висновку” у стовпчику немає дати, це означає, що медична інформаційна система перебуває у статусі тестування.

👉Що зробити для зручності перегляду зі смартфону?

Щоб збільшити дашборд, натисніть на стрілочки у правому нижньому куті. Також саме тут ви можете отримати посилання для поширення дашборду у соціальних мережах. Для зручного перегляду дашборду зі смартфону необхідно увімкнути функцію автоповороту у налаштуваннях телефону та перевернути смартфон горизонтально.

Дата останнього оновлення інформації на дашборді розміщується у лівому нижньому куті дашборду.

Нагадаємо, щоб підключитися до ЦБД ЕСОЗ, медична інформаційна система повинна відповідати технічним вимогам, які розробляються ДП “Електронне здоров’я” як адміністратором та затверджуються НСЗУ.

Такі технічні вимоги постійно оновлюються, тому МІС зобовʼязана регулярно проходити перетестування для встановлення відповідності актуальним технічним вимогам.

Якщо у вас є побажання, інформуйте нас на електронну пошту: [email protected]

9 Вересня 2022
Стала доступною українська версія LOINC (Logical Observation Identifiers Names and Code)- міжнародного універсального стандарту для визначення медичних лабораторних спостережень.
Перекладено 841 позицію з рейтингу 2000 топових кодів, визначеного Regenstrief Institute.

📌 LOINC — універсальний стандарт для ідентифікації медичних спостережень. Він дозволяє перетворити неструктуровані записи про медичні огляди, лабораторні дослідження тощо в чітку, класифіковану інформацію, описану через спеціальні кодові імена.

📌 Серед переваг, які створює застосування LOINC:

– спрощення взаємодії різних ІТ-систем між собою під час обміну медичною інформацією;
– автоматизація медичного моніторингу, контролю захворювань та виявлення епідемій чи пандемій;
– покращення фінансового контролю під час надання медичних послуг;
– удосконалення загальної якості медичної допомоги, скорочення помилок в обліку медичної інформації.

📌 Завантажити можете за посиланням –

10 Січня 2022

Шановні партнери та користувачі ЕСОЗ!

З метою оптимізації та покращення продуктивності системи ЕСОЗ, проводимо планові технологічні роботи.

Задля мінімізації можливих незручностей для користувачів, регламентні роботи відбуватимуться з 22:00 10.01.2022 та до 22:40 10.01.2022  .

Дякуємо за розуміння!

4 Серпня 2023

Віднедавна в ЕСОЗ стала доступна можливість скасування недійсного електронного рецепта фармацевтом. 

Переглядайте важливі нюанси при скасуванні е-рецепта фармацевтом👇 

Коли скасування ДОПУСКАЄТЬСЯ👇

✔Фармацевт має право скасувати електронний рецепт лише у випадку, якщо він є недійсним

✔Е-рецепт є недійсним, якщо: 1) виписаний з порушенням вимог Правил виписування рецептів на лікарські засоби, 2) містить несумісні лікарські засоби та/або помилки, зокрема в дозі лікарського засобу, та/або строк дії якого закінчився.

✔Під час скасування е-рецепту фармацевт повинен вказати підстави для визнання рецепту недійсним. 

✔Після скасування рецепту в ЕСОЗ фармацевт має повідомити пацієнта про необхідність повторно звернутися до лікаря задля призначення необхідного лікарського засобу та виписки нового рецепта. 

✔Функція скасування рецепта можлива для всіх програм – як за власні кошти пацієнта, так і в межах програм реімбурсації.

Коли скасування е-рецепту НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ👇

Ситуація #1 Якщо пацієнт з тих чи інших причин  вважає, що у рецепті допущено помилку (до прикладу, вказаний не той лікарський засіб, джерело фінансування тощо) – це не є підставою для скасування рецепта фармацевтом.

Що ж робити? У такому випадку фармацевт має розʼяснити пацієнту, що в інформаційній довідці (у разі її наявності у пацієнта) пацієнт може переглянути всю інформацію про рецепт та/або пересвідчитися у призначенні лікаря шляхом повторного звернення до лікаря. 

Важливо: Виключно лікар визначає доцільність та необхідність призначення того чи іншого лікарського засобу при лікуванні пацієнта, керуючись відповідними алгоритмами, протоколами лікування, дослідженнями тощо.