В Україні стартував розширений неонатальний скринінг новонароджених на 21 орфанне захворювання
А що робити, якщо СМС із кодом рецепту не надійшло? – запитують пацієнти. Тимчасова незручність, яку можна легко виправити, знаючи про три можливі причини. Переглядайте і шукайте одну зі знайомих ситуацій.
👉Можливі причини:
📍Якщо при реєстрації пацієнт вказав неправильний номер телефону або ж втратив доступ до цього номеру телефону.
В такому разі необхідно змінити метод автентифікації в ЕСОЗ. Це можна зробити, подавши заявку на зміну метода аутентифікації в ЕСОЗ до НСЗУ через онлайн-форму на сайті.
📍Якщо при реєстрації пацієнт обрав офлайн-метод автентифікації (тобто через документи).
В такому разі лікар має надрукувати пацієнту інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення. Разом з тим пацієнт також може змінити метод автентифікації через відповідну заявку в НСЗУ, щоби СМС-повідомлення від системи (зокрема і рецепти) приходили йому на телефон.
📍Якщо є затримка чи інша технічна помилка.
В такому разі лікар має відправити смс повторно, але не більше 3-х разів.
👉А ще може трапитися і так, що пацієнт випадково видалив СМС із кодом рецепта. І що ж робити?
Якщо після отримання е-рецепта ви випадково видалили смс із номером рецепта та кодом його погашення, необхідно звернутися до лікаря, який зробив вам призначення для того, щоб лікар повторно сформував запит на смс на ваш номер. Це можна зробити, наприклад, зателефонувавши лікареві, або написавши йому в доступний месенджер.
🔗Щоб тримати руку на пульсі новин про цифрову медицину та швидко отримувати роз’яснення про медичні е-інновації, підписуйтеся на нашу фейсбук-сторінку.
План лікування – просто вимога для виконання умов ПМГ чи ефективний цифровий інструмент для лікаря?
Відповідаємо на це питання на вебінарі “Основи роботи з планами лікування в ЕСОЗ”! Запрошуємо долучитися лікарів первинної та спеціалізованої медичної допомоги, а також медичних сестер та братів!
На сьогодні в ЕСОЗ зафіксовано понад 4 мільйони планів лікування та понад 11 мільйонів активностей у їх межах. Приєднуйтесь та дізнавайтесь, як працювати з планами лікування більш ефективно, адже це інструмент, який дозволяє медичним фахівцям:
👩💻систематизувати роботу в межах лікування одного захворювання у тому числі – і з іншими колегами;
💊спланувати систематичний прийом ліків пацієнтом та призначення медичних виробів;
🩸планувати регулярні лабораторні дослідження та контролювати їх показники;
🏥переглядати призначення інших фахівців.
⏰ Дата та час вебінару: 31 липня, 16:00.
🎤Експерти вебінару:
Оксана Ворона – експертка з розвитку електронної системи охорони здоровʼя.
Олександр Жук – старший аналітик групи бізнес-аналізу стратегічних проектів, ДП «Електронне здоровʼя.
Трансляція відбудеться на:
🔸Платформі Zoom: https://bit.ly/3WdbKCI
🔸YouTube каналі eHealth – Україна: bit.ly/4eTrbY5
🔸YouTube каналі НСЗУ: bit.ly/3W2e5yZ
🔸YouTube каналі Академії НСЗУ: bit.ly/3WiznJT
❓ Для того, щоби ваше питання увійшло у вебінар – залишайте його у реєстраційній формі до Zoom!
Під час блоку «запитання-відповіді» перевага надаватиметься учасникам, які переглядатимуть ефір на платформі Zoom. Запис вебінару буде доступний на платформі YouTube.
🔥 Ми проводимо вебінари для медичних працівників щомісяця, тож не пропустіть майбутні події та стежте за оновленнями на каналах eHealth! Просимо поширити це повідомлення серед колег та профільних груп!
Державне підприємство “Електронне здоров’я”, що відповідно до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411, є адміністратором центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я (надалі – Адміністратор) повідомляє наступне.
Відповідно до наказу Адміністратора від 01.06.2022 № 19 , та на підставі добровільного подання оператором електронної медичної інформаційної системи (надалі – МІС) “EMCIмед+” (ТОВ “ЗДОРОВ’Я 24”) заяви про відключення МІС від центральної бази даних, прийнято рішення відключити МІС “EMCIмед+” від центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я.