Відтепер заклади, які призначають ліки за електронним рецептом, можна буде знайти за спеціальною наліпкою
Шановні партнери та користувачі ЕСОЗ!
З метою впровадження нового функціоналу на центральному рівні ЕСОЗ сьогодні будуть проводитися регламенті технічні роботи.
Станом на 03.10.2023, з 19.00 год доступ до ЕСОЗ буде тимчасово призупинений орієнтовно до 03.00 год 04.10.2023.
Просимо врахувати це в плануванні робочого графіку.
Актуальну інформацію про технічні роботи на центральному компоненті ЕСОЗ відслідковуйте на сторінці: https://status.ehealth.gov.ua/.
Дякуємо за розуміння!
Пацієнт має право відкликати наданий дозвіл на доступ у будь-який момент. Навіть після того, як медичний працівник, що отримав такий дозвіл, ознайомився з медичними записами потрібними йому для надання медичної допомоги (для встановлення діагнозу, забезпечення лікування або надання медичних послуг).
Для того, щоб відкликати наданий дозвіл на доступ пацієнт може звернутися до:
– медичного працівника, якому такий дозвіл було надано. Такий медичний працівник має право деактивувати дозвіл, автором якого він є.
– лікаря первинної медичної допомоги, з якими пацієнт уклав декларацію (його сімейний лікар). Такий медичний працівник має право деактивувати дозвіл, який пацієнт надав будь — якому іншому медичному працівнику.
Також хочемо зазначити, що дозвіл на доступ має визначений час активності. Після завершення цього терміну дозвіл перестає діяти, а отже, за потреби переглянути медичну інформацію медичний працівник, який колись мав до неї доступ, повинен створити новий дозвіл.
Джерело: НСЗУ