100 000+ успішно виписаних електронних рецептів на антибіотики

1 серпня в Україні було виписано перший електронний рецепт на антибіотики. Сьогодні число виписаних рецептів в електронній системі охорони здоровʼя (ЕСОЗ) досягло 103,6 тис.
🟡 Нині е-рецепт на антибіотики працює в рамках перехідного періоду. Це означає, що лікарі, які працюють із електронною системою охорони здоровʼя, мають виписувати електронні рецепти на антибіотики. Втім, якщо лікар, до якого звернувся пацієнт, поки не працює з ЕСОЗ, то він випише пацієнту паперовий рецепт на рецептурному бланку форми ф-1.
🟡 Зауважимо, що впровадження е-рецепта на антибіотики відбувається з певними винятками. Так, аптеки, що знаходяться в межах територіальних громад, розташованих в районі проведення бойових дій або на тимчасово окупованих територіях, на час воєнного стану можуть за потреби відпускати пацієнтам рецептурні антибактеріальні лікарські засоби без рецепта лікаря.
🟡 Крім цього, як і раніше, волонтерські та благодійні організації на запит відповідної установи, військової частини чи закладу охорони здоров’я можуть закуповувати рецептурні лікарські засоби оптово безпосередньо у дистрибʼюторів без рецепта лікаря.
🟡 В інших випадках, якщо йдеться про купівлю антибіотиків для індивідуального використання через аптеку, відпуск здійснюється за рецептом лікаря.
🟡 Нагадуємо, щоб придбати антибіотик необхідно:
1. Звернутися на прийом до лікаря: лише за необхідності лікар призначить антибіотик та випише електронний рецепт. При цьому лікар або медсестра надрукує інформаційну довідку, що міститиме всю інформацію про призначення;
2. Звернутися у будь-яку аптеку та предʼявити фармацевту інформаційну довідку чи паперовий рецепт від лікаря.
Також рекомендуємо
11 Березня 2019

Сьогодні до переліку інформаційних систем, які успішно пройшли тестування адміністративного модуля для аптечних закладів, долучилася  МІС “Поліклініка без черг”.

“Поліклініка Без Черг” (http://pb4.com.ua/)

ТОВ Поліклініка Без Черг

ЄДРПОУ 40635176 

 

Нагадаємо, що до функціоналу який тестується, входять функції реєстрації юридичної особи, реєстрації підрозділів, реєстрації користувачів, укладення договорів між аптечним закладом та Національною службою здоров’я України за програмою реімбурсації “Доступні ліки”.

ДП “Електронне здоров’я” запрошує розробників МІС або АІС долучитися до побудови електронної системи eHealth та надсилати свої пропозиції на [email protected] .

10 Грудня 2021
Як діяти, якщо вам не вдається згенерувати COVID-сертифікат. Розглянемо типові помилки, на які варто звернути увагу.
❌COVID- сертифікат може не генеруватись, якщо дані про вашу вакцинацію внесені з помилкою. В такій ситуації зверніться до пункту, де Вам зробили щеплення, взявши з собою паспорт та ідентифікаційний код. Виправити чи змінити ваші дані у записі про вакцинацію можуть лише фахівці пункту щеплення, де вас вакцинували.
❌COVID-сертифікат може не генеруватись, якщо у даних вашої декларації допущено помилку. В даному випадку помилку в особистих даних в декларації, які не стосуються вакцинації, може виправити будь-який лікар, що працює з електронною системою охорони здоров’я.
❗️Важливо, щоб лікар саме виправив помилку в реєстраційних даних, а не створював новий запис, бо в такому випадку створиться дублю картки. Служба підтримки медичної інформаційної системи, якою користується лікарня, зможе підказати лікареві, як це зробити правильно.
❌COVID-сертифікат може не генеруватись, якщо сталось дублювання даних пацієнта. У такому випадку, зверніться, будь ласка, до фахівців Національної служби здоров’я України за номером 16-77. Далі потрібно подати офіційне звернення до НСЗУ про об’єднання реєстраційних даних. Приклад звернення можна отримати за посиланням – https://nszu.gov.ua/gromad…/koristuvacham-ecoz/termination
❗️Якщо питання не вирішується, зверніться до контакт-центру МОЗ з питань коронавірусної хвороби та вакцинації за номером 0 800 60 20 19. Також, ви можете скористатися чат-ботом підтримки на сайті Міністерства охорони здоров’я України.
27 Червня 2022
Повномасштабна війна безумовно внесла свої корективи в плани щодо розширення функціональних спроможностей ЕСОЗ. Так, виникла необхідність переглянути пріоритети та порядок розробки нових сервісів, сконцентруватися на підтримці стабільної та захищеної роботи центральної бази даних системи та удосконаленні наявного функціоналу.
Хоча й черговість розробки ключових модулів у ЕСОЗ змінилася, Міністерство охорони здоровʼя спільно з Національною службою здоровʼя та ДП “Електронне здоровʼ я” націлені впровадити низку нових електронних інструментів для лікарів, аптечних працівників, пацієнтів та держави.
Проєктний офіс розробки сьогодні нараховує понад 50 цифрових проєктів, серед яких:
🔹електронний рецепт на антибактеріальні лікарські засоби;
категоризація для проєкту “Інсуліни”, що дозволить працювати в системі з пацієнтами за визначеними категоріями;
🔹реорганізація юридичної особи 2.0;
🔹інтеграція ЕСОЗ з іншими державними реєстрами;
🔹оновлення COVID-сертифікатів;
🔹можливість внесення даних про вакцинацію, проведену за кордоном;
🔹реабілітаційна складова;
🔹оптимізація процесів формування медичних висновків;
🔹оптимізація процесу реєстрації пацієнта в ЕСОЗ;
нові медичні довідки (електронний медичний висновок водія, електронний медичний висновок про смерть та ін.)
🔹впровадження цільової моделі електронних медичних записів на стаціонарі.
Команда впровадження ЕСОЗ щиро вірить і підтримує Збройні сили України та продовжує працювати над розвитком електронної системи охорони здоровʼя. Оскільки життя людини, її здоров’я є найбільшою цінністю для країни, головним завданням системи охорони здоров’я є забезпечення безперервності надання медичних послуг та забезпечення відповідних інструментів, особливо у часи військової агресії росії.
Слава Україні! Ми переможемо! 🇺🇦
27 Вересня 2022
Сьогодні функціональність електронної системи охорони здоровʼя розширюється стрімкими темпами.
Все більше послуг стають доступними пацієнтам.
Проте, трапляються й ситуації, коли реєстраційі дані пацієнта змінилися, або під час реєстрації пацієнта було допущено помилку. Розповідаємо, як діяти в таких випадках.
📌 У разі, якщо ваша контактна інформація змінилася, то при наступному візиті до лікаря, переконайтеся, що в системі відображаються ваша актуальна інформація.
Перевірте, чи у вашій декларації вказано ваше актуальне прізвище та інші дані. Лікар на прийомі може змінити цю інформацію відповідно до вашого запиту
📌 У разі, якщо ви змінили номер телеону, вказаний у декларації, ви можете самостійно подати заявку на зміну даних в ЕСОЗ через онлайн-форму на сайті на сайті НСЗУ: https://service.e-health.gov.ua/…/authentication-form
📌 А у разі, якщо виникла необхідність змінити медичні записи про пацієнта в ЕСОЗ – зверніться до представника закладу, який виконує роль “адміністратора медичних записів”. За потреби лікар може змінити ці дані у системі.