Як відслідкувати гуманітарний вантаж?

Команда Міністерства охорони здоровʼя створила інтерактивний дашборд, де можна простежити постачання та передачу гуманітарної допомоги, яка надходить від партнерів та благодійників.
📊 На сторінці дашборду можна знайти інформацію про те, який гуманітарний вантаж вже доставлено до закладів охорони здоров’я в регіони. У дашборді є можливість простежити лікарські засоби, предмети індивідуального захисту, медичне обладнання, автомобілі швидкої допомоги та витратні матеріали.
Скористатись дашбордом можете за посиланням:
☎️ Нагадуємо про гарячі лінії для допомоги збройним силам, медикам та громадянам України.
Державна гаряча лінія для охочих надати гуманітарну допомогу населенню або підтримати українських військових та бійців територіальної оборони.
⁃ Для дзвінків з України (безкоштовно) – 0 800 202 600;
⁃ Для дзвінків з інших країн (номер також може використовуватись для дзвінків з України за тарифами відповідного оператора зв’язку) +380 44 237 00 02.
Гаряча лінія Міністерства охорони здоров’я України – 0 800 60 20 19.
💊 Охочим долучитися до забезпечення лікарень медикаментами та необхідними матеріалами необхідно заповнити форму за посиланням- https://forms.gle/bAHiUuPQMcy4t3Dw6.
🧬 Також ви можете допомогти, здавши кров (), освоївши базові правила домедичної допомоги () та короткі інструкції, що можуть вам допомогти врятувати чиєсь життя ().
Також рекомендуємо
8 Серпня 2024

Усі учасники вебінару “Основи роботи з планами лікування в ЕСОЗ” мають змогу отримати сертифікат та 1 бал БПР за проходження навчання.

❓Що для цього потрібно?

1.Перейдіть на платформу Академії НСЗУ за посиланням.

2. За необхідності – перегляньте запис вебінару ще раз та ознайомтеся із презентацією доповідача.

3. Пройдіть короткий тест по змісту вебінару.

4. У разі успішного проходження – завантажте сертифікат та отримайте додатковий бал БПР.

5. Підпишіться на канал eHealth Україна та дізнавайтеся про більше можливостей для медиків.

Переглянути матеріали з вебінару можна тут: 
👉 Отримати 1 бал БПР

👉 Матеріали вебінару

👉 Питання, які не увійшли у вебінари

4 Липня 2023

Електронний рецепт набирає обертів! Менше ніж за рік було сформовано понад 1,5 мільйона електронних рецептів на ліки за власні кошти пацієнта. Це свідчить про те, що цей цифровий інструмент є доступним для пацієнтів по всій країні.

Усе більше і більше пацієнтів користуються цифровим інструментом для придбання рецептурних ліків в аптеці, тому сьогодні ми відповімо на найбільш поширені запитання українців.

👉Що робити, якщо я не отримав смс-повідомлення з номером рецепта та кодом його погашення?

Таке може статися з кількох причин. Наприклад, якщо за реєстрації в ЕСОЗ ви вказали неправильний номер телефону або ж з часом змінили його. У такому випадку необхідно змінити й метод аутентифікації в ЕСОЗ. Це можна зробити, подавши відповідну заявку через онлайн-форму на сайті НСЗУ

Інша причина – якщо за реєстрації ви обрали офлайн-метод аутентифікації (тобто через документи). У такому випадку лікар має надрукувати вам інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення. За бажанням ви завжди можете змінити метод аутентифікації, щоби смс-повідомлення від ЕСОЗ (зокрема, і про рецепти) надходили на ваш телефон.

У будь-якому разі у разі виникнення затримки, лікар може відправити вам повідомлення повторно.

👉В якій аптеці можна придбати ліки за е-рецептом? 

Знайти найближчу аптеку, яка відпускає ліки за е-рецептом, можна на спеціальній аналітичній панелі (дашборді): 

  1. Для цього відкрийте дашборд «Електронна карта місць відпуску лікарських засобів за еРецептом».
  2. Оберіть область, тип та назву населеного пункту, в якому ви проживаєте.
  3. Оберіть назву програми відповідно до групи ліків, на які ви отримали рецепт: «Наркотичні (психотропні) ліки», «Антибактеріальні лікарські засоби» чи загалом «Усі рецептурні» – так вам стане доступним перелік аптек, які мають необхідну ліцензію.

Після цього на дашборді зʼявиться карта з позначками доступних аптек, а також перелік адрес аптек, які відпускають ліки за е-рецептом. Оберіть аптеку, яка буде найбільш зручною для вас.

👉Як саме отримати електронний рецепт на ліки дистанційно?

У порівнянні з паперовим, е-рецепт все ж набагато зручніший, адже спрощує процес повторних призначень і дає можливість зробити це дистанційно. Зверніть увагу, що така можливість доступна у разі лікування хронічних захворювань, тривалого лікування або, наприклад, у випадку рецидивних захворювань. 

Детальний алгоритм, як отримати рецепт на ліки дистанційно, ви можете знайти в розʼясненні МОЗ.

Нагадуємо, що перелік рецептурних ліків, як і правила їх відпуску в аптеці, не змінилися. При цьому для того, щоб перехід у цифровий формат був поступовим, пацієнт сам обирає, який тип рецепта для нього зручніший – паперовий чи електронний. 

Як і раніше діють виключення для регіонів, де йдуть бойові дії, а також на придбання ліків волонтерами для потреб медичного фронту без рецепта лікаря. 

Якщо у вас є й інші питання чи проблеми, повʼязані з електронним рецептом на рецептурні ліки, ви завжди можете звернутися на «гарячу лінію» за коротким номером 16-77 (гілка «7»). Оператори підтримки проконсультують вас та допоможуть у вирішенні тих чи інших питань.

15 Листопада 2021

Що таке Телемедицина?
Як сьогодні телемедичні технології роблять медичні послуги доступнішими
Телемедицина – це комплекс дій, технологій та заходів, що застосовуються під час надання медичної допомоги з використанням засобів дистанційного зв’язку для обміну інформацією. Крім цього, телемедичний напрям включає діджитал-освіту лікарів та пацієнтів, медичні інформаційні послуги та самообслуговування через цифрові комунікаційні технології.
🔷 Телемедицина допомагає зв’язати не тільки пацієнта та лікаря, але й надає можливість лікарям спілкуватися, навчатися та обмінюватися досвідом.
🔷 Наразі перспективним напрямком у телемедицині є телеконсультації у віддалених містах та селах, за допомогою яких фахівці можуть надавати профільні рекомендації колегам та консультувати пацієнтів.
🔷 Учора пройшов Всесвітній день боротьби з цукровим діабетом. З цієї нагоди пропонуємо розглянути, як сьогодні телемедичні технології у світі можуть допомогти пацієнтам, до прикладу, з цукровим діабетом. Зазвичай, пацієнти з таким діагнозом мають вдома свій глюкометр. Проаналізувавши аналіз крові за допомогою пристрою, можна сповістити лікаря зручним засобом зв’язку про результати та домовитись з ним про відео-консультацію. Впродовж відео-консультації пацієнт може отримати відповідні рекомендації та характеристику свого стану здоров’я. Після консультації лікар може скласти відповідні призначення та надіслати їх пацієнту.
🔷 Сервіси, що впроваджуються в електронній системі здоров’я в Україні, також допомагають зробити медичні послуги більш доступними. Так, електронний рецепт значно спрощує процес виписки та отримання препаратів інсуліну.
Пацієнт може звернутися до ендокринолога для створення індивідуального плану лікування в електронній системі охорони здоров’я.
Перший е-рецепт на інсулін виписує лікар-ендокринолог, який приймає амбулаторно.
Повторний рецепт зможе також виписати сімейний лікар. До кого звертатись за повторним рецептом – пацієнт обирає самостійно.
👉🏻 Таким чином, електронний інструмент усуває необхідність для пацієнта, що проживає у віддаленій місцевості, регулярно відвідувати ендокринолога задля отримання необхідних призначень.

23 Лютого 2021
Нещодавно відбулась онлайн-конференція “Davos Agenda” Всесвітнього економічного форуму (ВЕФ), у якій взяли участь керівники держав та представники бізнесу. Однією з ключових тем форуму стала цифрова трансформація охорони здоров’я та її роль у посиленні доступу до медичної допомоги.
На форумі презентували 3 сучасних кейси у сфері цифрового здоров’я, вирішення яких змінить сучасні погляди на медицину:
✅ Пандемія COVID-19 показала, що частину звичних консультацій можуть замінити консультації в онлайн форматі.
Замість того, щоб повертатися до традиційної моделі надання медичної допомоги, після пандемії, важливо продовжувати розвивати телемедицину. Розвиток телемедицини створить стабільність для пацієнтів у короткостроковій і довгостроковій перспективі та підвищить готовність до будь-яких майбутніх викликів.
✅ Забезпечення стабільної медичної допомоги.
Завдання, які необхідно вирішити всім країнам для забезпечення стійкої моделі охорони здоров’я — побудова єдиної IT-інфраструктури, що пов’язує усіх учасників ринку, а також завдяки ефективним комунікаціям підсилює впровадження технологій.
✅Технології дозволяють підвищити доступність медичної допомоги в країнах з низьким рівнем доходу.
Багато з них вже випереджають решту світу в масштабуванні моделей цифрової допомоги.
Наприклад, в Нігерії додаток для смартфонів на основі штучного інтелекту вже використовується для точної діагностики асфіксії при народженні, яка часто не діагностується і не лікується. У Бразилії одна з перших інтегрованих національних платформ штучного інтелекту передбачає спалаху денге за 30 днів до їх виникнення.