Регламентні роботи в ЕСОЗ!

Шановні партнери та користувачі ЕСОЗ!
З метою оптимізації та покращення продуктивності системи ЕСОЗ, проводимо планові технологічні роботи.
Задля мінімізації можливих незручностей для користувачів, регламентні роботи відбуватимуться з 21:00 31.05.2021 та до 23:00 31.05.2021.
Дякуємо за розуміння!
Також рекомендуємо
20 Листопада 2020
Республіка Казахстан, як і Україна, успадкувала від радянського періоду систему охорони здоров’я, побудовану за моделлю Семашко, тобто охорона здоров’я перебувала у власності держави, функціонувала на основі централізованого планування, і одним з її ключових принципів був загальний і безкоштовний доступ населення до медичної допомоги.
Після здобуття у 1991 році незалежності Казахстану довелося розробляти власну політику і систему планування в галузі охорони здоров’я. Багато функцій Міністерства охорони здоров’я були децентралізовані і передані регіонам, обласні департаменти охорони здоров’я володіли значним ступенем самостійності.
На сьогодні медична система Казахстану адаптована до міжнародних стандартів, відповідно до базового набору стандартів та короткострокового плану стандартизації електронної охорони здоров’я.
Національна стандартизація в галузі електронного здоров’я регулюється технічним комітетом з стандартизації та комітетом з технічного регулювання та метрології Міністерства інвестицій та розвитку Республіки Казахстан.
Стандартизація відбувалась у декілька етапів:
🔵 2013-2014 роки – Створення електронної моделі медичної картки, яка включала перший базовий набір стандартів також визначили перші класифікатори в електронній системі охорони здоров’я.
Оскільки не було компетенції розробляти стандарти у галузі електронного охорони здоров’я, стандарти були прийняті у формі стандартних вимог та норм.
🔵 2015-2016 рр. – ідентифікація функціоналу електронної медичної картки, що включає процеси медичного обслуговування та визначення додаткових класифікаторів для їх підтримки. У 2015 році було розроблено та затверджено 4 стандарти та розпочався процес адаптації класифікаторів.
🔵 Далі з 2017го по 2020 рік затвердили урядом стратегію розвитку електронної системи охорони здоров’я казахстану.
На сьогодні Урядом Республіки Казахстан ефективно здійснюється політика щодо розвитку і модернізації національної системи охорони здоров’я.
За роки реформ в сфері охорони здоров’я країни відбулися кардинальні зміни: удосконалили законодавство, прийняли нові державні та галузеві програми з питань розвитку національної системи охорони здоров’я.
7 Грудня 2020
Онлайн-освіта для медиків.
Сьогодні підібрали для вас новинки освітніх-онлайн матеріалів для медиків. Медична реформа, медичний менеджмент, лікування COVID-19, можливості для навчання та багато інших цікавих матеріалів.
🧩 Антикризовий курс медичного менеджменту – https://bit.ly/2JKZQgN
🧩 Менеджмент медичного підприємництва – https://bit.ly/2Jzcsb3
🧩 Онлайн-курс з респіраторної терапії від МОЗ та Юнісеф – https://uni.cf/2IoH1zu
🧩 Серія вебінарів від Львівської бізнес школи «Клініка кризи. Як медичним управлінцям захистити від пандемії своїх працівників». Тема другого вебінару: «Неконтрольоване введення антибіотиків. Загрози». https://bit.ly/2Livfb7
🧩Вебінари ВООЗ в Україні. Клінічне ведення пацієнтів з COVID-19 на тему «COVID-19: киснева терапія та кисневе забезпечення» – https://bit.ly/3opQOEA
30 Квітня 2021

Шановні користувачі електронної системи охорони здоров’я!

На одному з містилищ дата-центру De Novo, на якому розміщені декілька медичних інформаційних систем, відбувся програмний збій. З цим пов’язана можлива затримка у роботі МІС. Натомість центральний компонент ЕСОЗ працює в штатному режимі.

Наразі спеціалісти дата-центру працюють над цією проблемою як із задачею найвищого пріоритету. Фахівці ДП «Електронне здоров’я» надають необхідні консультації команді De Novo.

Попередній час відновлюваних робіт 1-2 години.
Ми будемо інформувати Вас про їх перебіг та результат.

7 Серпня 2020

Оптимальна та ефективна робота системи eHealth завжди була пріорітетом для команди ДП “Електронне здоров’я”.
Електронна система охорони здоров’я в Україні розвивається надшвидкими темпами. Велика кількість даних та недостатня спроможність потужностей призвела до перенавантаження системи. Саме тому, користувачі зіштовхнулися із затримкою обробки запитів у ЦК. Через відсутність, в першу чергу, фінансових та технологічних ресурсів, відновити роботу системи в короткі строки було неможливо.

Минулого тижня, спеціалістам ДП “Електронне здоров’я” вдалося стабілізувати спроможність центрального компоненту. В першу чергу ми збільшили технологічні потужності. Завдяки команді технічної підтримки ДП “Електроне здоров’я” здатність обробки запитів збільшилася до показників, які є достатніми для нормальної безперебійної роботи системи. Щодня наша команда відслідковує навантаження в системі, виправляє помилки та контролює можливі затримки в роботі.

Дякуємо експертам, завдяки титанічній праці яких вдалося стабілізувати роботу Центрального компоненту: Andrey Minchenko, Євген Вишталюк, Руслан Ющенко, Олексій Якобчук, Ольга Горницька, НСЗУ Національна служба здоров’я України та Міністерство охорони здоров’я України