


Шановні партнери та користувачі системи eHealth!
Завтра (5 листопада з 19:00 до 1:00 6 листопада) будуть проводитися планові роботи з оновлення центрального компоненту електронної системи охорони здоров’я. В цей час система eHealth буде недоступною.
Перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за розуміння!
Актуальні та точні дані – ядро сучасної та ефективної системи охорони здоров’я. Проте внесення даних до системи не завжди означає їх синхронізацію з ЕСОЗ.
Синхронізація з електронною системою охорони здоров’я – це процес відправлення даних з медичної інформаційної системи, яка встановлена в лікарні до електронної системи охорони здоров’я.
❗️Важливо пам’ятати, якщо ви повноцінно заповнили документ і не відправили до ЦБД eHealth – кошти за надані послуги не надійдуть. Оскільки саме процес синхронізації, тобто передання ваших даних у систему ЕСОЗ, забезпечує оплату за надані лікарем послуги.
Тому ще раз наголошуємо, що ваші дані повинні бути надісланими в ЕСОЗ, а не лише заповненими в МІС.
❗️Обов’язково перевіряйте в медичних інформаційних системах, чи є позитивним надсилання медичних даних в ЕСОЗ.
❗️Часто трапляється помилки з надісланими діагнозами чи параметрами, які вже направили в ЕСОЗ, відповідно система їх не приймає. В такому випадку важливо знайти прийоми, перевірити дані пацієнта, виправити помилку та відправити знову до ЕСОЗ. Епізод повинен бути створений, поставлений діагноз та закритий.
❗️Кількість прийомів повинні дорівнювати кількості синхронізації.
Якщо є не відправлені епізоди чи помилки в них, то варто перевірити і перевідправити дані так, щоб кількість прийомів дорівнювала кіллькості прийомів в НСЗУ.
Детальний механізм щодо кожного ппроблемного епізоду можна дізнатись в академії НСЗУ – https://nszu.gov.ua/
Також у разі винекнення проблем, рекомендуємо звернутись до Медичної інформаційної системи, яка встановлена у вашій лікарні.
Уже зараз сімейні лікарі, терапевти та педіатри можуть працювати з електронними медичними записами.
Отож, від 1 березня в системі eHealth з’явилася можливість ведення електронних медичних записів. А з травня 2019 року ведення електронних записів пацієнтів сімейними лікарями, терапевтами та педіатрами буде обов’язковим.
Спочатку до системи буде вноситися інформація, пов’язана з візитом пацієнта до лікаря первинки (причини візиту, діагнози, дії лікаря) — у відповідності до класифікатора ICPC-2, виміри (тиск, пульс і т.д.), дані про алергії, дані про вакцинацію і т.і.
Уже 80% лікарів первинної ланки пройшли навчання роботи з міжнародним класифікатором ICPC-2. Якщо Ви ще не навчилися користуватися ICPC-2, Ви можете залишити заявку у групі ICPC-2 UKRAINE (goo.gl/nkS3rs) та запросити регіонального тренера, який проведе необхідні навчання. Якщо Ви пройшли тренінг, але Ваша МІС ще не надає цього функціоналу – запитайте представника своєї МІС щодо планів впровадження.
Нагадаємо, що вже скоро буде доступний функціонал видачі та погашення електронних рецептів у рамках програми “Доступні ліки”, який тісно пов’язаний з електронною карткою. Отже, радимо почати практикувати електронні записи вже зараз.
Міністерством охорони здоров’я було прийнято наказ №475 “Про запровадження функціонування у тестовому режимі електронних медичних записів і рецептів в електронній системі охорони здоров’я”. Це означає, що поступово ведення електронних медичних записів повністю замінить паперові медичні картки. У лікарів зникне необхідність зайвої паперової роботи, а з набору електронних записів можна буде сформувати необхідні документи, форми, звіти. Також, інформація буде у постійному доступі для лікаря, з яким пацієнт підписав декларацію, та згодом – для самого пацієнта, навіть якщо дані збираються у кількох різних медичних закладах.
Деталі: https://goo.gl/dntsGr