Під час роботи з електронними рецептами ви неодноразово звертали увагу на проблему: частина пацієнтів не могли знайти сповіщення про створений е-Рецепт у застосунку «Дія» чи в альтернативних каналах, а тому мали труднощі з їх використанням.
👉 Ми оновили порядок інформування пацієнтів про е-Рецепти, щоб усі могли знайти своє сповіщення зручніше.
Як було раніше – система автоматично визначала канал доставки повідомлення – спершу Дія, потім Viber, потім СМС. Лікарі не могли вплинути на цей процес.
Що змінюється – порядок інформування змінено – і саме лікар разом із пацієнтом визначає, яким каналом зручніше отримати сповіщення про е-Рецепт.
Як це працює:
- Під час формування е-Рецепта лікар обов’язково запитує пацієнта, чи користується він застосунком Дія.
- Якщо пацієнт це підтверджує — лікар формує е-Рецепт за звичним процесом і сповіщення автоматично надійде у Дію. Додаткових кроків не потрібно.
- Якщо пацієнт не користується Дією / має при собі інший пристрій / не має доступу до мережі Інтернет — лікар може обрати метод автентифікації пацієнта у відповідному полі в МІС. У такому випадку повідомлення надійде через Viber або СМС.
- Якщо у пацієнта встановлений Viber за цим номером – сповіщення надійде сюди.
- Якщо Viber немає або якщо телефон не підключений до мережі – пацієнт як і раніше отримає СМС.
‼️Звертаємо увагу, що такий алгоритм доставки наразі діє лише для електронних рецептів.
Якщо пацієнт користується застосунком Дія — це найкращий і зручний спосіб отримати повідомлення, а ще він безкоштовний і дозволяє зберігати кошти держави.
📲 Як і нині через Дію пацієнти отримують сповіщення про:
- створення плану лікування;
- створення е-рецепта (з номером та кодом погашення);
- скасування е-рецепта лікарем;
- створення е-направлення (з номером е-направлення).
Через Viber або СМС – усі інші типи сповіщень від ЕСОЗ.