Регламентні роботи в ЕСОЗ!

Шановні користувачі електронної системи охорони здоров’я!
23.04.2021 в роботі дата-центру, в якому функціонує ЕСОЗ, відбувся технічний збій. Спеціалісти ДП “Електронне здоров’я спільно зі технічною командою НСЗУ успішно відновили працездатність центрального компоненту системи.
Невдовзі обробка запитів буде проходити у звичному режимі.
Перепрошуємо за можливі спричинені труднощі у роботі!
Також рекомендуємо
15 Березня 2022
Як убезпечити себе під час війни?
Як ви знаєте, чим вищий рівень емоційної стійкості – тим більше ви можете надати допомоги оточуючим. Декілька рекомендацій як мінімізувати наслідки емоційної напруги та посилити своє емоційне благополуччя.
1. Перевіряйте інформацію, що з’являється в ЗМІ та в соціальних мережах. Сьогодні інформаційні провокації є інструментами дестабілізації ситуації в країні, підривання суспільної довіри до державних інституцій та поширення масової тривоги серед українців. Закликаємо вас споживати інформацію виключно з якісних та перевірених джерел, довіряти офіційним державним каналам, а також дотримуватися простих правил особистої інформаційної безпеки (рекомендації ДССЗІ: https://bit.ly/3JUfTlN).
2. Не ігноруйте сигнали тривоги і вчасно йдіть до сховища. Це ваша безпека і вона для вас повинна бути в пріоритеті.
3. Обмежте вживання стимулюючих напоїв, таких як кава, алкоголь та енергетики.
4. Намагайтесь побільше спати. Ви зможете витримувати більше напруги.
5. Намагайтесь робити рутині речі. Якщо немає повітряних тривог та ви маєте час – не нехтуйте харчуванням чи проводженням часу з дитиною.
6. Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога – не соромтесь та запитуйте про неї в близьких та друзів.
❗️За потреби зверніться за консультацією до профільних спеціалістів. Наразі створено багато ресурсів, де можна отримати підтримку безкоштовно.
💬 Громадська організація Ла Страда організовує безкоштовні психологічні консультації. Діти, підлітки та студентська молодь мають можливість анонімно і конфіденційно отримати підтримку в будь-яких складних життєвих ситуаціях, а дорослі – проконсультуватися з психологами, юристами, соціальними працівниками та соціальними педагогами щодо ситуацій, які стосуються дітей та порушення їхніх прав. Детальніше: https://bit.ly/3Cx1QQG
💬 Безкоштовну допомогу усім, хто її потребує, готові надавати сертифіковані психологи Центру психологічного консультування і травмотерапії “Відкриті двері”, які мають досвід роботи з учасниками збройних конфліктів та навчені за американським стандартом. Щоб скористатись потрібно заповнити онлайн форму на ресурсах проекту – https://bit.ly/3iaAmas
💬 Чат підтримки «Як ти?» запустили психотерапевти. В чаті уже долучились понад 3900 людей, вони можуть поділитися тут своїми емоціями та переживаннями і отримати підтримку інших учасників групи та за потреби залишити заявку на особисту консультацію в чат-боті – https://t.me/yaktuzaraz
💬 Інститут когнітивного моделювання разом з кафедрою медичної психології, психосоматичної медицини та психотерапії запустили телеграм-бот, який надає підтримку Скористатись яким можна за посиланням – https://bit.ly/3tYnpWB
💬 На базі Українського Католицького Університету стартувала робота центру “Кризової Порадні”. Психологи надають допомогу безкоштовно через дзвінки та онлайн повідомлення в телеграм чатах. Звернутись за консультацією можете за контактами: +380965807688@poradnya1, +380500732903@poradnya2, +380965814896@poradnya3, +380934347701@poradnya4, +380958744062@poradnya5.
💬 Портал Help24 обʼєднав психологів, які надають безкоштовно консультації для усіх охочих в онлайн-чатах. Консультація триває 30 хвилин, для консультації потрібно зареєструватись онлайн за посиланням – https://bit.ly/3Jfp7cE
🇺🇦 Бережіть себе та своїх рідних! Все буде Україна
16 Лютого 2021
📍Зазвичай СМС, яке вам надходить від системи eHealth, пацієнт отримує при реєстрації в системі eHealth (при укладенні декларації з сімейним лікарем), при отриманні електронного направлення до лікаря, при виписуванні електронного рецепта за програмою «Доступні ліки».
📍eZdorovya нагадує, що Ваш номер телефону в eHealth виступає важливим засобом зв’язку. Всі повідомлення, які надсилаються на нього містять важливу інформацію та коди-підтвердження, без яких Ви не зможете користуватись послугами eHealth.
📍Саме тому ми підготували для вас відповіді на найчастіші запитання, щодо СМС-повідомлень від eHealth та рекомендації з їх використання.
21 Квітня 2021
Оператори мобільного зв’язку Vodafone, Київстар та lifecell надали безкоштовний доступ до інтернету та голосових дзвінків медикам та координаторам, що залучені до імунізації проти COVID-19. Тепер лікарям ще простіше вносити записи про вакцинацію до ЕСОЗ.
Під час імунізації медики вносять записи про щеплення пацієнтів до електронної системи охорони здоров’я. Часто мобільним бригадам з імунізації доводиться виїжджати у
місця, де немає стаціонарного доступу до інтернету або зв’язку. Тому забезпечення потужним мобільним інтернетом є важливою підтримкою.
Уже на сьогодні 270 мобільних бригад здійснюють вакцинацію від COVID-19. Усі вони забезпечені мобільним зв’язком.
Нагадуємо, що записатись на вакцинацію можна:
🔹Через національний контакт-центр із протидії поширенню хвороби COVID-19 за єдиним безоплатним номером 0-800-60-20-19.
🔹На порталі Дія
🔹За допомогою мобільного додатку Дія
14 Березня 2024
З лютого 2024 року Національна служба здоров’я розпочала верифікацію даних про медичний персонал в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) в онлайн режимі на основі даних Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО).
Під час верифікації порівнюється набір інформації про медичних працівників в ЕСОЗ і ДРФО. Це дозволяє відслідкувати зміни, які відбулися після реєстрації медичних працівників в ЕСОЗ, а також виправляти помилки, які могли бути допущені під час внесення даних в медзакладах та перевіряти достовірність внесеної інформації.
З лютого на основі даних ДРФО вже успішно верифіковано дані понад 370 тис. медичних працівників.
🆕 Наступним важливим етапом у верифікації інформації, яка міститься в ЕСОЗ є її перевірка з інформаційною системою Міністерства фінансів.
Так, з 11 березня НСЗУ розпочинає верифікацію даних в ЕСОЗ про медичних працівників у співпраці з Міністерством фінансів на періодичній основі.
➡️ На черзі верифікація даних про заклади охорони здоров’я, а також про пацієнтів, які зареєстровані в ЕСОЗ.
ℹ️ Заходи з верифікації дозволяють отримувати дані ЕСОЗ, які є повними і достовірними. НСЗУ далі використовує ці дані для реалізації програми медичних гарантій – для встановлення відповідності закладів вимогам договору та оплати за надані медичні послуги пацієнтам тощо.
НСЗУ здійснює верифікацію даних на постійній основі й щороку удосконалює цей процес. Зокрема, НСЗУ регулярно співставляє дані в ЕСОЗ з даними ДРАЦСГ стосовно померлих осіб, перевірки інформації про трудові відносини медичних працівників.
➡️ Більше про верифікацію за посиланнями:
▪️ Що таке верифікація даних і як НСЗУ її здійснює? https://cutt.ly/CwlheZY1
▪️ Верифікація медперсоналу в ЕСОЗ: https://cutt.ly/Xw1AW2OE
▪️ Автоматична верифікація записів про пацієнта: https://cutt.ly/QwlhpdFW
▪️ Ручна верифікація записів про пацієнта: https://cutt.ly/5wlheEbx
▪️ Як НСЗУ верифікує дані про заклади охорони здоров’я: https://cutt.ly/iw1ATodx