Регламентні роботи в ЕСОЗ!

Шановні користувачі електронної системи охорони здоров’я!
23.04.2021 в роботі дата-центру, в якому функціонує ЕСОЗ, відбувся технічний збій. Спеціалісти ДП “Електронне здоров’я спільно зі технічною командою НСЗУ успішно відновили працездатність центрального компоненту системи.
Невдовзі обробка запитів буде проходити у звичному режимі.
Перепрошуємо за можливі спричинені труднощі у роботі!
Також рекомендуємо
21 Грудня 2022

Державне підприємство “Електронне здоров’я”, що відповідно до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411, є  адміністратором центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я (надалі – Адміністратор) повідомляє наступне.

 Відповідно до наказу Адміністратора від 20.12.2022 №76, ураховуючи виявлену невідповідність низки функціональних можливостей МІС актуальним технічним вимогам, прийнято рішення щодо відключення визначеного функціонала медичних інформаційних систем “HealthTech” та “МІТІС “ДНІПРО-МТ”у термін до 20.02.2023 від центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я. 

Обсяг функціональних можливостей, який не відповідає технічним вимогам та буде відключений від ЦБД ЕСОЗ у МІС “HealthTech”:

  • 3.1.2 Вимоги до реєстрації та оновлення НМП, реєстрації керівників НМП;
  • 3.1.3 Вимоги до управління видами та місцями надання послуг НМП;
  • 3.1.7 Вимоги до управління ліцензіями НМП;
  • 3.7.4 Вимоги до статусу верифікації пацієнта;
  • 3.10 Модуль “План лікування”;
  • 3.13 Вимоги до роботи з довідниками, номенклатурами та класифікаторами;
  • 3.15 Вимоги до роботи з клінічними оцінками та категоріями пацієнтів.

Обсяг функціональних можливостей, який не відповідає технічним вимогам та буде відключений від ЦБД ЕСОЗ у МІС “МІТІС “ДНІПРО-МТ””:

  • 3.1.2 Вимоги до реєстрації та оновлення НМП, реєстрації керівників НМП;
  • 3.1.3 Вимоги до управління видами та місцями надання послуг НМП;
  • 3.1.6. Вимоги до перегляду декларацій про вибір лікаря ПМД в НМП ПМД (тип закладу “PRIMARY_CARE”);
  • 3.1.7 Вимоги до управління ліцензіями НМП;
  • 3.2.1. Вимоги до роботи з деклараціями;
  • 3.2.6 Вимоги до функціоналу перевірки та взяття в обробку ЕН НМП;
  • 3.2.7 Вимоги до погашення ЕН лікарем ПМД;
  • 3.7.4 Вимоги до статусу верифікації пацієнта;
  • 3.9 Модуль “Виписування електронного рецепту”;
  • 3.10 Модуль “План лікування”;
  • 3.11.6 Вимоги до роботи з епізодом медичної допомоги; 
  • 3.11.7 Вимоги до роботи із пакетом взаємодії;
  • 3.13 Вимоги до роботи з довідниками, номенклатурами та класифікаторами;
  • 3.15 Вимоги до роботи з клінічними оцінками та категоріями пацієнтів.

Так, у разі зменшення обсягу функціональних можливостей МІС від, якою користуються заклади охорони здоров’я, фізичні особи – підприємці, які в установленому законом порядку одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (надалі – заклад охорони здоров’я), мають право:

– обрати для роботи в електронній системі охорони здоров’я інший МІС відповідно до алгоритму вибору МІС; 

– розірвати договір з Оператором МІС та/або провести претензійно позовну роботу щодо невиконання, неналежного виконання договору Оператором МІС;

– продовжити співпрацю з МІС у частині функціоналу, що не підключений до ЕСОЗ.

22 Червня 2022
Урядова команда реагування на комп’ютерні надзвичайні події України CERT-UA, яка діє при Держспецзв’язку, регулярно попереджає про появу різного роду кібератак в українському інформаційному просторі.
Одним із типових форматів кібератак ворога є розповсюдження електронних листів начебто від імені державних установ з заголовками, які мають привернути увагу читача. Наприклад, «Повідомлення про несплату податку» та ін. Такі листи можуть містити “zip” або “rtf” архіви з docx-документами чи іншими файлами, відкриття яких призводить до завантаження та запуску шкідливих програм.
Для того, щоби не допустити проникнення шкідливого ПЗ на ваш компʼютер:
🔹Не відкривайте листи від сумнівного відправника;
🔹завжди перевіряйте відправника, за можливості уточніть, чи справді інформація відповідає дійсності;
🔹не переходьте за підозрілими посиланнями;
🔹не завантажуйте підозрілі архіви та інші файли у вкладенні до листа;
🔹споживайте усю інформацію виключно з якісних та перевірених джерел, довіряйте лише офіційним державним каналам, а також дотримуйтесь простих правил особистої інформаційної безпеки.
Сьогодні наша держава бореться із загарбником на всіх фронтах і кіберфронт не є винятком. На рівні центральної бази даних адміністратор забезпечує проведення необхідних заходів із захисту інформації та попереджає реальні та потенційні атаки ворога.
Проте, захист інформації також не менш важливий і на робочому місці кожного користувача.
Саме тому на рівні закладу необхідно дотримуватися базових рекомендацій із захисту безпеки як от:
1. Регулярно оновлювати програмне забезпечення (операційну систему, програмні бібліотеки та ін.). Надавайте перевагу саме ліцензованому ПЗ;
2. контролювати цілісність та автентичність програмного забезпечення;
3. забезпечувати мережевий захист: фільтрація та аналіз мережевого трафіку, виявлення і протидія мережевим атакам і т.д.;
4. унеможливлювати втрату інформації;
5. забезпечувати резервне копіювання даних;
6. захист від несанкціонованого доступу;
7. розмежування прав доступу тощо;
8. забезпечувати реєстрації подій, пов’язаних з отриманням користувачами доступу до ресурсів ЗОЗ;
9. резервувати конфігураційні файли та критично важливі системні файли;
10. забезпечувати антивірусний захист, перевірку на наявність шкідливого програмного коду всіх вкладень що завантажуються користувачами.
27 Березня 2019

До переліку медичних інформаційних систем, які успішно пройшли тестування адміністративного модуля для аптечних закладів долучилася “еАптека”.

еАптека (https://pharmbase.com.ua/uk/)

ТОВ “СОФТІНФОРМ”

Код ЄДРПОУ 30633680

 

До функціоналу який тестується, входять функції реєстрації юридичної особи, реєстрації підрозділів, реєстрації користувачів, укладення договорів між аптечним закладом та Національною службою здоров’я України за програмою реімбурсації “Доступні ліки”.

 

Тестування функціоналу триває! ДП “Електронне здоров’я” запрошує розробників МІС долучитися до побудови електронної системи eHealth та надсилати свої пропозиції на [email protected] .

6 Червня 2022
Команда Міністерства охорони здоровʼя створила інтерактивний дашборд, де можна простежити постачання та передачу гуманітарної допомоги, яка надходить від партнерів та благодійників.
📊 На сторінці дашборду можна знайти інформацію про те, який гуманітарний вантаж вже доставлено до закладів охорони здоров’я в регіони. У дашборді є можливість простежити лікарські засоби, предмети індивідуального захисту, медичне обладнання, автомобілі швидкої допомоги та витратні матеріали.
Скористатись дашбордом можете за посиланням:
☎️ Нагадуємо про гарячі лінії для допомоги збройним силам, медикам та громадянам України.
Державна гаряча лінія для охочих надати гуманітарну допомогу населенню або підтримати українських військових та бійців територіальної оборони.
⁃ Для дзвінків з України (безкоштовно) – 0 800 202 600;
⁃ Для дзвінків з інших країн (номер також може використовуватись для дзвінків з України за тарифами відповідного оператора зв’язку) +380 44 237 00 02.
Гаряча лінія Міністерства охорони здоров’я України – 0 800 60 20 19.
💊 Охочим долучитися до забезпечення лікарень медикаментами та необхідними матеріалами необхідно заповнити форму за посиланням- https://forms.gle/bAHiUuPQMcy4t3Dw6.
🧬 Також ви можете допомогти, здавши кров (), освоївши базові правила домедичної допомоги () та короткі інструкції, що можуть вам допомогти врятувати чиєсь життя ().