Що потрібно зробити медичним працівникам, якщо пацієнт змінив номер телефону?

Працювати з ЕСОЗ та користуватися усіма сервісами системи мають змогу лише зареєстровані та автентифіковані особи. Це стосується як лікарів, так і пацієнтів. Метод автентифікації в ЕСОЗ – це спосіб комунікації і підтвердження дій в системі. Існує три методи автентифікації в ЕСОЗ – за номером телефону,  за документами або через законного представника.

При реєстрації пацієнта в ЕСОЗ лікарі за попереднім погодженням переважно обирають тип методу автентифікації пацієнта –  “за номером телефону”. 

CМС-повідомлення від “E-health” з номером е-направлень, номером МВТН, номером е-рецептів та кодів їх погашення надходять на той номер телефону, який вказаний в Реєстрі пацієнтів. Тобто номер телефону є ще й зручним каналом в отриманні сповіщень від ЕСОЗ. 

Однак з певних причин трапляється так, що пацієнт може втратити свій номер телефону або ж змінити його. Що ж тоді робити – як лікарю змінити номер телефону для автентифікації пацієнта в системі? 

Чи може лікар самостійно змінити метод автентифікації пацієнта? 

Так, лікар може самостійно змінити метод автентифікації, якщо пацієнт має доступ до старого номеру телефону, ЯКИЙ він хоче змінити. Лікар може змінити метод автентифікації через свою МІС. Після чого на “старий номер”, зазначений в Реєстрі пацієнтів, пацієнту надійде код підтвердження дії зміни телефону на новий. 

Поки що у лікарів немає технічної можливості самостійно змінити метод автентифікації без отримання підтвердження на старий номер телефону пацієнта. Якщо він втратив номер телефону, то це може створювати певні труднощі, адже  так лікар не може отримати підтвердження зміни. 

Якщо номер телефону втрачено – пацієнт повинен подати заявку на скидання номеру телефону на сайті НСЗУ

Чи потрібно переукладати декларацію, якщо у пацієнта змінився номер телефону? 

Зазначимо, що при зміні будь-яких персональних даних пацієнта, в тому числі зміні чи втраті номеру телефону, переукладати декларацію не потрібно. Треба лише змінити метод автентифікації через свою МІС. У випадку втрати номеру заявка подається до НСЗУ. Якщо усі дані вказані коректно, то така заявка буде опрацьована менш ніж за день. 

Чому важливо мати зазначений номер телефону в ЕСОЗ?

Номер телефону є не лише зручним методом автентифікації, але й важливим інструментом управління своїми даними. Так, за наявності номеру телефону ви зможете не лише самостійно управляти доступом до своїх медичних та чутливих даних, але й бути в курсі щодо дій з такими даними. 

Якщо хтось захоче отримати доступ до ваших даних, то без 4-значного коду з СМС такий доступ не буде видано або ж якщо хтось створить вам е-направлення, то система оперативно вас про це повідомить. 

Тож при наявності іншого типу методу автентифікації (за документами) рекомендуємо змінити на автентифікацію за номером телефону, адже це значно пришвидшує та спрощує використання більшості медичних цифрових сервісів, а також значно підвищує рівень безпеки ваших медичних даних.

Також рекомендуємо
30 Листопада 2023

Завдяки застосуванню гуманітарних телемедичних рішень медична допомога для найменших пацієнтів в Одеській обласній дитячій лікарні досягла нового рівня.

Це стало можливим завдяки впровадженню високотехнологічної системи “Rehabilitation Gaming System” (RGS), що надійшла до України як гуманітарна допомога від  іспанської компанії “Eodyne”.

Система використовує сучасні технології для стимуляції нейропластичності та відновлення моторних і когнітивних функцій у пацієнтів, які перенесли ушкодження мозку або опорно-рухового апарату.

Реабілітація дітей за допомогою ігр

Введення цієї технології означає, що понад 15 тисяч дітей, які щорічно отримують стаціонарне лікування в лікарні, тепер матимуть доступ до використання  телемедичної системи “RGS”, що включає групу вправ, адаптованих до їхніх унікальних потреб. При цьому з “RGS” діти зможуть комфортно продовжити лікування вдома чи у будь-якому іншому місці.

Так, буде забезпечено персоналізоване лікування дитини, а лікар зможе відстежувати прогрес у реабілітації та надавати зворотний зв’язок шляхом телемедичного консультування. 

“Ми пишаємося тим, що можемо запропонувати нашим пацієнтам таку сучасну та доступну технологію, — каже, Виходченко Лариса Олександрівна завідувачка відділення реабілітації. — Використовуючи персональні пристрої, діти знаходять реабілітацію більш захопливою, а ми, своєю чергою, отримуємо більше даних для аналізу та оптимізації процесу одужання”.

Менше ніж за два тижні після впровадження “RGS” у лікарні було створено понад 30 реабілітаційних планів для дітей, і це тільки початок. 

Лікарня активно співпрацює з Національною службою здоров’я України, зазначаючи, що ці технології будуть доступні для всіх пацієнтів без додаткових витрат. Програма медичних гарантій відчиняє двері для того, щоб кожна дитина в області могла отримати високоефективну медичну допомогу.

Впровадження системи “RGS” в закладах та навчання медичних фахівців відбувається за технічної підтримки проєкту USAID «Сталий розвиток національних систем охорони здоровʼя в Україні» (LHSS).

Міністерство охорони здоров’я України та проєкт LHSS продовжують підтримувати впровадження телемедичних рішень, наданих Україні як гуманітарна допомога, забезпечуючи необхідні ресурси та консультації для підтримки цих важливих ініціатив та їх довгострокового успіху.

8 Травня 2022

Міжнародні IT-компанії пропонують сучасні онлайн-платформи, які застосовуються для надання медичних послуг з використанням телемедичних сервісів. У рамках гуманітарної допомоги МОЗ отримує не лише медичне обладнання, транспорт та лікарські препарати, а й пропозиції щодо телемедичних рішень. Міністерство спільно з партнерами готує до запуску пілотний проєкт консультативної взаємодії між медичними закладами, які приймають пацієнтів із вибухо-вогнепальними пораненнями, та консультативними медичними центрами вищого рівня.  

«Таке  рішення допоможе забезпечити постійний доступ медичних працівників до висококваліфікованих медичних консультацій у тих регіонах, де йдуть активні бойові дії», – прокоментувала заступниця міністра Марія Карчевич.

Лікарі зможуть отримати доступ до спеціального сервісу, заповнити форму з деталями звернення та отримати відеоконсультацію фахівця високоспеціалізованого закладу охорони здоровʼя, провести лікарський консиліум тощо задля підтримки свого клінічного рішення.

Пілотний проєкт із телеконсультування впроваджується в рамках телемедичного напряму, що реалізується МОЗ спільно з ДП «Електронне здоровʼя» та  проєктом USAID «Сталий розвиток національних систем охорони здоров’я». 

Робоча група продовжує працювати над розбудовою повноцінної телемедичної платформи в Україні задля імплементації сучасних високотехнологічних цифрових рішень для тих, хто сьогодні цього потребує.

 

28 Березня 2019

Відповідно до умов програми реімбурсації “Доступні ліки”, МІС розробляють модуль для видачі електронного рецепту, або модуль погашення електронного рецепту, чи  модуль видачі і погашення електронного рецепту одночасно.

МІС “Helsi” пройшла тестування відповідності функціоналу виписки електронних рецептів лікарями та функціонал погашення е-рецептів фармацевтами.

Helsi (helsi.me)
Оператор ТОВ “Хелсі ЮА”
ЄДРПОУ 40436197

 

Також, МІС “Доктор Елекс” успішно пройшла тестування функціоналу виписки електронних рецептів.

Доктор Елекс (https://doctor.eleks.com)

ТОВ “ДОКТОР ЕЛЕКС”

Код ЄДРПОУ 38582529

Тестування функціоналу для аптечних закладів триває! ДП “Електронне здоров’я” запрошує розробників МІС долучитися до побудови електронної системи eHealth та надсилати свої пропозиції на [email protected] .

10 Березня 2022
«За 13 днів війни терористи країни-агресора вивели з ладу 64 наших лікарні», – зазначив Міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко.
Висловлюємо вдячність усім , хто героїчно допомагає нашій медицині ефективно працювати в такий складний час. Разом ми вистоїмо!
​​Нагадуємо про гарячі лінії для допомоги збройним силам, медикам та громадянам України.
🔹Державна гаряча лінія для бажаючих надати гуманітарну допомогу населенню або підтримати українських військових та бійців територіальної оборони.
⁃ Для дзвінків з України (безкоштовно) – 0 800 202 600;
⁃ Для дзвінків з інших країн (номер також може використовуватись для дзвінків з України за тарифами відповідного оператора зв’язку) +380 44 237 00 02.
🔹Гаряча лінія Міністерства охорони здоров’я України – 0 800 60 20 19.
🔹Охочим долучитися до забезпечення лікарень медикаментами та необхідними матеріалами необхідно заповнити форму за посиланням- https://forms.gle/bAHiUuPQMcy4t3Dw6.
🤝 Також ви можете допомогти, здавши кров (), освоївши базові правила домедичної допомоги ()
та короткі інструкції, що можуть вам допомогти врятувати чиєсь життя ( ).