






Дітям до 14 років не потрібно обов’язково отримувати Реєстраційний номер облікової картки платника податків для проходження верифікації. У соцмережах поширюється недостовірна інформація щодо необхідності отримати Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) дітям для проходження верифікації.
Вкотре нагадуємо лікарям та пацієнтам:
дітям до 14 років не потрібно обов’язково отримувати РНОКПП спеціально для проходження верифікації даних в Центральній базі даних Електронної системи охорони здоров’я з Державним реєстром фізичних осіб-платників податків. НСЗУ не висуває і не буде висувати такої вимоги.
Дітям до 14 років достатньо мати Свідоцтво про народження. В подальшому верифікація записів про дітей буде відбуватися саме по Свідоцтву про народження.
Нагадуємо, верифікації підлягають виключно:
• прізвище, ім’я та по батькові;
• дата народження;
• реєстраційний номер облікової картки платника, за наявності;
• серія і номер документа, що посвідчує особу (наприклад, свідоцтво про народження, паспорт тощо, для пацієнтів, які відмовилися від РНОКПП).
Наголошуємо! Пацієнту зі статусом “Неуспішна верифікація” НЕ може бути заблоковано доступ до медичної допомоги.
Незалежно від статусу верифікації пацієнта медичні послуги в закладах охорони здоровʼя, які мають договір з НСЗУ, надаються пацієнту БЕЗОПЛАТНО.
Нагадуємо, що автоматична верифікація пацієнтів Центральної бази даних електронної системи охорони здоровʼя з Державним реєстром фізичних осіб — це процес, який відбуватиметься безперервно на постійній основі.
Для чого час від часу доводиться змінювати пароль для входу і чому мене “викидає” із системи? З такими запитаннями звертаються користувачі, коли діляться досвідом роботи в ЕСОЗ.
Щоб працювати в ЕСОЗ, користувачам дійсно час від часу необхідно змінювати пароль заради дотримання правил кібербезпеки. Це важливий крок, яким не можна нехтувати у жодному разі.
📍Детальніше про безпеку даних читайте тут: https://ehealth.gov.ua/…/bezpeka-esoz-dlya-chogo…/
👉Що ж таке автентифікація і чому вона важлива?
З позицій інформаційної безпеки автентифікація – це процес перевірки і підтвердження ідентичності користувача для надання доступу на роботу в інформаційній системі.
Автентифікація передує авторизації і проводиться з метою захисту даних, які містяться в електронній системі охорони здоров’я.
На вході в систему користувачі проходять двоетапну автентифікацію: через встановлену МІС та безпосередньо вхід в ЕСОЗ, на рівні якого і визначаються права доступу користувача на дії в ЕСОЗ.
Ці умови є необхідними для того, щоб доступ в ЕСОЗ надавався виключно ідентифікованим та автентифікованим користувачам.
👉Яка регулярність зміни паролів в МІС та в ЕСОЗ?
Заради уникнення компрометації паролів для входу в ЕСОЗ, на рівні центральної бази даних передбачено, що лікарі повинні змінювати пароль авторизації в ЕСОЗ не рідше ніж раз в 90 днів. А необхідність авторизуватися повторно виникає у випадках, якщо активність користувача в медичній інформаційній системі відсутня впродовж години.
Задля підтримки надійного рівня безпеки медичні інформаційні системи додатково встановлюють вимогу періодичної зміни паролів для локального входу. Радимо усім без винятку користувачам своєчасно змінювати свої паролі та забезпечувати надійність та захист своїх даних для входу в ЕСОЗ. Пароль в МІС і в ЕСОЗ мають бути різними.
👉Що робити, якщо система потребує повторної автентифікації кілька разів на день?
Зауважте, якщо користувач авторизувався і впродовж години був неактивним у системі – доведеться повторно ввести пароль та логін для входу, щоб продовжити роботу.
Звертаємо увагу, якщо у вас виникають проблеми із автентифікацією чи потребуєте детальніших роз’яснень щодо безпеки даних, ви завжди можете звернутися за допомогою до МІС, яка обслуговує ваш медичний заклад.
📍Дізнатися більше про рекомендації з безпеки даних для лікарів: https://ehealth.gov.ua/…/bezpeka-esoz-dlya-chogo…/
📍Переглядайте алгоритм дій, як змінити пароль авторизації в ЕСОЗ: https://www.facebook.com/ezdorovya/videos/1994633464225236/
Зокрема, виконавча директорка компанії World Telehealth Initiative, член Ради консультантів з питань цифрової охорони здоров’я ВООЗ та реєстру експертів Шарон Ален, співзасновник World Telehealth Initiative, науковий консультант Teladoc Health Юлун Вонг та Ед Персі – віцепрезидент лікарень і систем охорони здоров’я (Європа, Близький Схід і Африка в Teladoc health).
Лікарі мали змогу надати консультації та обмінятися досвідом використання телемедичних пристроїв в Україні. Також відбулася практична демонстрація можливостей телемедичного обладнання Teledoc. Присутні в залі могли віртуально відвідати медичну палату, де був навчальний симулянт пацієнта з Каліфорнії. Обладнання дозволяло максимально близько обстежити пацієнта та ті ділянки, які потребували лікування, за допомогою високоякісної роздільної здатності.
У нинішньому реєстрі виробники попередньо гарантували близько 15 млн упаковок безоплатних ліків за програмою “Доступні ліки”. У попередньому реєстрі – у першому півріччі 2018 року – ця цифра становила 10 млн упаковок, а перед тим, у другому півріччі 2017 року, фармкомпанії могли реалізувати близько 6 млн упаковок безоплатних ліків.
З початку 2018 року пацієнти отримали ліки за майже 14 млн рецептами на суму близько 700 млн грн.
Лідерами реалізації програми “Доступні ліки” за 9 місяців 2018 року стали Полтавська, Львівська, Дніпропетровська, Запорізька та Рівненська області. Найнижчі показники ефективності роботи програми – на Луганщині, Хмельниччині, Буковині, Одещині та у Волинському регіоні.
Нагадаємо, рейтинг успішності регіонів формується за такими показниками:
Нині за програмою “Доступні ліки” пацієнти з серцево-судинними захворюваннями, бронхіальною астмою та діабетом 2 типу можуть отримати 261 препарат, з них 59 – безоплатно. Кількість аптек, де можна отримати ліки за рецептом від лікаря наразі становить 7 937 аптек. Це кожен третій аптечний заклад в Україні.
Детальніше про програму: http://moz.gov.ua/dostupni-liki
Джерело: moz.gov.ua