Штучний інтелект дозволяє віддалено аналізувати показники здоровʼя у вагітних жінок
Маємо чудову новину для всіх учасників вебінару “Робота медичних сестер та братів в ЕСОЗ: можливості та рекомендації”!
Спільно з Академією НСЗУ ми вирішили зробити перегляд вебінарів ще більш корисним для медичних фахівців.
Так, усі глядачі, які переглянули вебінар щодо роботи середніх медичних фахівців в ЕСОЗ, зможуть отримати додатковий 1 бал БПР!
❓Що для цього потрібно?
- Перейдіть на сторінку Академії НСЗУ () та зареєструйтеся на проходження навчання «Робота медичних сестер та братів в ЕСОЗ».
- Якщо ви цього ще не зробили – перегляньте вебінар та відповідні матеріали.
- Пройдіть короткий тест з 10 питань по змісту вебінару.
- У разі успішного складання тесту – система згенерує сертифікат і ви отримаєте додатковий бал БПР.
- Підпишіться на канал “eHealth Україна” в Telegram (), аби не пропустити інші важливі події та можливості для медиків!
Посилання:
👉 Почати навчання на Платформі Академії НСЗУ:
👉 Підписатися на eHealth в Telegram:
👉 Підписатися на eHealth в YouTube:
👉 Підписатися на Академію НСЗУ в Telegram :
Усі заклади охорони здоров’я незалежно від форми власності, які провадять медичну практику, невдовзі будуть працювати в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ). Кабінет Міністрів України ухвалив відповідну постанову щодо питань провадження господарської діяльності з медичної практики.
Цим документом внесено зміни до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, зокрема додана обов’язкова вимога щодо реєстрації закладів у центральній базі даних ЕСОЗ та ведення електронних медичних записів усіма надавачами медичних послуг. Відповідна норма буде поширюватися як на комунальні заклади охорони здоров’я, так і на приватні. Незалежно від того, чи заклад уже займається подібним видом діяльності, чи отримує ліцензію вперше.
Інакше кажучи, усі заклади охорони здоров’я в Україні будуть вести медичну документацію в електронній базі даних й реєстрах.
«Це рішення є логічним продовженням тих позитивних змін, які почалися в охороні здоров’я у 2017 році, коли запускалася електронна система охорони здоров’я. Воно важливе в першу чергу для пацієнтів, аби усі медичні дані зберігалися в одному місці та були доступними в майбутньому пацієнту та медичним працівникам, які надають йому медичну допомогу», – прокоментувала зміни заступник Міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку Марія Карчевич.
Як медичному закладу підключитися до ЕСОЗ?
Крок 1: Обрати медичну інформаційну систему (МІС) та укласти договір про співпрацю. Перелік підключених МІС можна знайти на сайті системи – ehealth.gov.ua у розділі «Підключені до ЕСОЗ МІС» (https://bit.ly/3HgmW7v).
Крок 2: Зареєструвати керівника закладу та заклад в ЕСОЗ. Представник обраної МІС допоможе коректно це зробити.
Крок 3: Забезпечити працівників закладу КЕПом на захищеному носії.
Крок 4: Зареєструвати відповідальну особу, яка буде заносити в систему інших користувачів.
Крок 5: Зареєструвати працівників закладу в ЕСОЗ.
Після проходження цих кроків працівники закладів, після відповідного навчання, зможуть працювати з функціоналом ЕСОЗ.
Відповідна постанова набирає чинності з дня її публікації, і з цього моменту усі юридичні особи (незалежно від їх організаційно-правової форми) та фізичні особи – підприємці, які провадять господарську діяльність з медичної практики, мають рівно 5 місяців на її виконання та приведення своєї діяльності у відповідність до ухвалених змін.
Додатково нагадуємо, що дія цих ліцензійних умов не поширюється на господарську діяльність, пов’язану зі здійсненням судово-медичної гістології, судово-медичної експертизи, судово-медичної імунології, судово-медичної криміналістики, судово-медичної токсикології, судово-медичної цитології, судово-психіатричної експертизи.