Понад 200 000 виписаних електронних рецептів на антибіотик

З 1 серпня в Україні виписали вже понад 200 тисяч електронних рецептів на антибіотики.
Нагадуємо, що на сьогодні е-рецепт на антибіотики працює в рамках перехідного періоду. Це означає, що лікарі, які працюють із електронною системою охорони здоровʼя, мають виписувати електронні рецепти на антибіотики. Втім, якщо лікар, до якого звернувся пацієнт, поки не працює з ЕСОЗ, то він випише пацієнту паперовий рецепт на рецептурному бланку форми ф-1.
Зауважимо, що впровадження е-рецепта на антибіотики відбувається з певними винятками. Так, аптеки, що знаходяться в межах територіальних громад, розташованих в районі проведення бойових дій або на тимчасово окупованих територіях, на час воєнного стану можуть за потреби відпускати пацієнтам рецептурні антибактеріальні лікарські засоби без рецепта лікаря.
Крім цього, як і раніше, волонтерські та благодійні організації на запит відповідної установи, військової частини чи закладу охорони здоров’я можуть закуповувати рецептурні лікарські засоби оптово безпосередньо у дистрибʼюторів без рецепта лікаря. В інших випадках, якщо йдеться про купівлю антибіотиків для індивідуального використання через аптеку, відпуск здійснюється за рецептом лікаря.
Також рекомендуємо
21 Лютого 2023

Державне підприємство “Електронне здоров’я”, що відповідно до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411, є  адміністратором центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я (надалі – Адміністратор) повідомляє наступне.

Згідно наказу Адміністратора від 20.12.2022 №76, ураховуючи виявлену невідповідність низки функціональних можливостей МІС актуальним технічним вимогам, з 20 лютого 2023 року зменшено обсяг функціональних можливостей електронних медичних інформаційних систем (надалі – МІС)  “HealthTech” (ТОВ “ХОРСТЕХ”) та “МІТІС “ДНІПРО-МТ” (ТОВ “ПВП МОНТЕКС”) для роботи в електронній системі охорони здоров’я, шляхом відключення від центральної бази даних.

Перелік функціональних можливостей, відключених від центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я МІС “HealthTech” та “МІТІС”ДНІПРО-МТ”” наведено в наказі.

Так, у разі зменшення обсягу функціональних можливостей МІС, якою користуються заклади охорони здоров’я, фізичні особи – підприємці, які в установленому законом порядку одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (надалі – заклад охорони здоров’я), мають право:

– обрати для роботи в електронній системі охорони здоров’я інший МІС відповідно до алгоритму вибору МІС; 

– розірвати договір з Оператором МІС та/або провести претензійно позовну роботу щодо невиконання, неналежного виконання договору Оператором МІС;

– продовжити співпрацю з МІС у частині функціоналу, що не підключений до ЕСОЗ.

31 Травня 2019

Шановні партнери та користувачі eHealth!

Інформуємо вас, що протягом кількох годин електронна система охорони здоров’я буде не доступна для користувачів.

Це пов’язано з профілактичними роботами, оновленням системи та усуненням деяких помилок в її роботі.

Найближчим часом повідомимо вам про відновлення роботи.

Приносимо свої вибачте за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння

15 Серпня 2022

Шановні партнери та користувачі ЕСОЗ!

З метою оптимізації та покращення продуктивності системи ЕСОЗ, відбуватимуться планові регламентні роботи в оператора SMS-повідомлень. Протягом вказаного часу надсилатись SMS-повідомленя не будуть.

Задля мінімізації можливих незручностей для користувачів, регламентні роботи відбуватимуться з 02:00 18.08.2022 та до 05:00 18.08.2022.

Дякуємо за розуміння!

23 Лютого 2021
Нещодавно відбулась онлайн-конференція “Davos Agenda” Всесвітнього економічного форуму (ВЕФ), у якій взяли участь керівники держав та представники бізнесу. Однією з ключових тем форуму стала цифрова трансформація охорони здоров’я та її роль у посиленні доступу до медичної допомоги.
На форумі презентували 3 сучасних кейси у сфері цифрового здоров’я, вирішення яких змінить сучасні погляди на медицину:
✅ Пандемія COVID-19 показала, що частину звичних консультацій можуть замінити консультації в онлайн форматі.
Замість того, щоб повертатися до традиційної моделі надання медичної допомоги, після пандемії, важливо продовжувати розвивати телемедицину. Розвиток телемедицини створить стабільність для пацієнтів у короткостроковій і довгостроковій перспективі та підвищить готовність до будь-яких майбутніх викликів.
✅ Забезпечення стабільної медичної допомоги.
Завдання, які необхідно вирішити всім країнам для забезпечення стійкої моделі охорони здоров’я — побудова єдиної IT-інфраструктури, що пов’язує усіх учасників ринку, а також завдяки ефективним комунікаціям підсилює впровадження технологій.
✅Технології дозволяють підвищити доступність медичної допомоги в країнах з низьким рівнем доходу.
Багато з них вже випереджають решту світу в масштабуванні моделей цифрової допомоги.
Наприклад, в Нігерії додаток для смартфонів на основі штучного інтелекту вже використовується для точної діагностики асфіксії при народженні, яка часто не діагностується і не лікується. У Бразилії одна з перших інтегрованих національних платформ штучного інтелекту передбачає спалаху денге за 30 днів до їх виникнення.