Що робити, якщо зник сертифікат про вакцинацію в додатку Дії?

Що робити, якщо зник сертифікат про вакцинацію в додатку Дії? Та чи можна згенерувати сертифікат після закінчення терміну придатності?
Якщо у вас у Дії зник COVID-сертифікат через завершення його терміну придатності, ви можете повторно надіслати запит на генерування документа. Після оновлення документ знову з’явиться у застосунку. Термін дії COVID-сертифікату будепродовжено. Сертифікат зберігатиметься на вашому пристрої упродовж 1,5 року. Це нові правила відображення цифрового документа в Дії.
Проте, варто взяти до уваги, що використовувати документ після завершення його терміну придатності в цілях уникнення карантинних обмежень не вийде. Вам потрібно буде зробити заплановане щеплення.
Нагадуємо, що усі українці, які перебувають у безпечному місці, можуть отримати вакцинацію у наступних пунктах – https://bit.ly/vaccinationpoints
Також рекомендуємо
27 Липня 2022

Уже з серпня українські лікарі, які працюють з електронною системою охорони здоровʼ я, почнуть виписувати електронні рецепти на антибіотики. 

Усі інші медичні працівники протягом перехідного періоду мають підготуватися та освоїти навички, потрібні для формування призначень на антибіотики в ЕСОЗ.

Для початку роботи з електронним рецептом користувачам необхідно освоїти базові навички та функціонал ЕСОЗ, а саме вміти: реєструвати пацієнта в системі, здійснювати пошук пацієнта в МІС та на ЦБД, оновлювати дані про пацієнта, а також вносити та редагувати медичні записи. 

Для виписки е-рецепта безпосередньо в інтерфейсі медичної інформаційної системи лікарю необхідно:

1. Перш за все провести ідентифікацію пацієнта. 

Ідентифікація пацієнта необхідна для того, щоб встановити особу, яка отримуватиме медичну послугу, та для пошуку або реєстрації пацієнта в ЕСОЗ.

2. Далі – необхідно здійснити пошук пацієнта. 

Пошук пацієнта в ЕСОЗ здійснюється за такими обов’язковими параметрами:

  • прізвище та ім’я пацієнта;
  • дата народження пацієнта.

Додатково можна застосувати інші параметри пошуку: РНОКПП, номер телефону пацієнта та ін.

3. Якщо пацієнт незареєстрований у системі – зареєструвати пацієнта як ідентифікованого.

З детальною інформацією про реєстрацію пацієнта, оновлення його реєстраційних даних ви можете ознайомитися за посиланням на вебінар НСЗУ:  https://bit.ly/3vg0ojr

4. Створити медичний епізод.

Після успішної реєстрації пацієнта в ЕСОЗ можна сформувати новий візит та внести дані про візит пацієнта до його медичної картки.

Навчальні вебінари НСЗУ про внесення медичних записів до ЕСОЗ:

5. Сформувати електронний рецепт.

Внести інформацію про призначення, обравши міжнародну непатентовану назву препарату, джерело фінансування, кількість препарату, дозування, тривалість лікування та спосіб вживання лікарського препарату.

Навчання по виписці електронного рецепта уже також доступне на платформі Академії НСЗУ, пройти його ви можете після реєстрації за посиланням: https://bit.ly/3o7qZLG

6. Видрукувати інформаційну довідку та видати її пацієнту.  

Нагадуємо, що інформаційна довідка обов’язково має бути завірені особистим підписом та печаткою лікаря.

30 Березня 2022
Незважаючи на воєнні дії, коронавірус не відступив з України.
Під час воєнного стану по всій території країни як і раніше рекомендується дотримуватись протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19.
📍Окрім того, громадянам рекомендується також забезпечити отримання повного курсу вакцинації проти COVID-19 тими вакцинами, які схвалені ВООЗ до використання.
📍Закладам охорони здоровʼя також важливо забезпечити готовність до реагування на спалахи коронавірусу в умовах воєнного стану.
📍Рекомендуємо ознайомитись з відповідною постановою “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”- ​​https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1236-2020-%D0%BF#Text
📍Нагадуємо, що при виникненні запитань, ви можете звернутись до контакт-центру МОЗ з питань коронавірусної хвороби та вакцинації за номером 0 800 60 20 19.
Додатково, ви можете скористатися чат-ботом підтримки на сайті Міністерства охорони здоров’я України.
19 Серпня 2022
В Україні пройшли успішне випробування два телемедичні проєкти: система Teledoc Health, що надає можливості віртуальної допомоги, та телемедична платформа нейросенсорної реабілітації Rehabilitation Gaming System, яка за допомогою гаджетів допомагає комплексно лікувати пацієнтів із пошкодженням мозку та опорно-рухового апарату.
💻 Впровадження телемедичних інновацій в Україні змінює філософію української медицини – стиль роботи лікарів і їхні взаємовідносини з пацієнтом. Тепер це консультативні можливості від кращих медичних спеціалістів світу. Телемедицина надає лікарям нові унікальні можливості особистісного розвитку.
📲 Основні функції платформи Teledoc Health виконує робот Litev3 – девайс, що максимально наближає віртуальні відвідування до реальних. За допомогою вбудованої керованої камери дуже високої роздільної здатності можна ретельно обстежувати пацієнта, вимірювати температуру, тиск та під’єднувати діагностичне обладнання тощо. Система надає можливість у деяких випадках повністю замістити роботу медперсоналу і може самостійно рухатись та передавати дані для консиліумного рішення по лікуванню кожного хворого.
🖥 Уже вісім таких пристроїв працюють в п’яти містах України, створивши синергічну мережу провідних закладів охорони здоров’я. Планується розширення мережі до тридцяти пристроїв.
💻 Платформа Rehabilitation Gaming System – це телереабілітація для підвищення якості життя людей з пошкодженням мозку та опорно-рухового апарату. Проєкт адаптований до конкретних потреб кожного окремого пацієнта від гострої до хронічної фази після пошкодження головного мозку.
📲 В ігровій формі за допомогою звичайного гаджету хворий виконує прості вправи. Рухи пацієнта програмуються, по кожному розробляється спеціальна програма, яка фіксує динаміку і враховує помилки, у графіках і в процентному вимірі. Це справжній прорив у лікуванні пацієнтів з дитячим церебральним паралічем, хворобою Альцгеймера тощо. Це також допомога пацієнтам, які отримали різні травми, контузії, порушення мозкової діяльності внаслідок поранень та вибухів, під час бойових дій.
🖥 Платформа Solo забезпечує захист інформації, що є найважливішою умовою роботи проєктів телемедицини, особливо в умовах воєнного стану.
1 Липня 2022
Протягом воєнного стану українці продовжують отримувати життєво необхідні ліки в межах програми реімбурсації “Доступні ліки”.
На сьогодні в електронній системі охорони здоров’я було виписано понад 45 мільйонів електронних рецептів на препарати у рамках програми реімбурсації.
Обсяг програми реімбурсації залишився незмінним. На сьогодні програма розповсюджується на 401 лікарський засіб: 198 – проти серцево-судинних хвороб; 51 – для лікування діабету ІІ типу; 47 – інсуліни; 27 – для профілактики інсультів та інфарктів; 30 – лікування розладів психіки та поведінки; 27 – проти епілепсії; 16 – для лікування бронхіальної астми; 5 – для лікування нецукрового діабету.
Нагадуємо, щоб отримати ліки за програмою реімбурсації необхідно:
1) Звернутись до сімейного лікаря. Пацієнти можуть отримувати препарати за програмою «Доступні ліки» як за електронним, так і за паперовим рецептом. Отримати рецепт у паперовому вигляді можна у лікаря, який надає первинну медичну допомогу, незалежно від наявності декларації з ним.
2) Знайти аптеку, яка відпускає ліки за програмою «Доступні ліки» (отримати інформацію про адреси таких аптек у вашому населеному пункті можна, зателефонувавши до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77).
3) Отримати ліки в аптеці.