Корисні ресурси для безкоштовних консультацій та пошуку ліків

У період воєнного часу, доступ до медичної допомоги чи до потрібних медикаментів може бути обмеженим. Сьогодні підготували перелік корисних ресурсів за допомогою яких ви можете знайти необхідні ліки чи безкоштовно отримати консультацію потрібного спеціаліста:
🧩 Портал на якому можна знайти необхідні медичні препарати – https://tabletki.ua/uk/
🧩 Понад 2000 лікарів обʼєднались, щоб надати безкоштовну допомогу українцям у форматі онлайн-консультацій. Скористатись можете за посиланням – https://t.me/MedicalForUA_bot
🧩Телеграм-бот, де можна отримати допомогу лікаря. Консультують фахівці прямо в чаті за посиланням – https://t.me/Doc2rbot
🧩 Портал з консультацією психотерапевтів та психологів Help24 –
🧩 Чат підтримки від психотерапевтів «Як ти?»- https://t.me/yaktuzaraz
🧩 Інститут когнітивного моделювання разом з кафедрою медичної психології, психосоматичної медицини та психотерапії запустили телеграм-бот, який надає підтримку –
🧩 Телеграм-бот з алгоритмом надання домедичної допомоги під час військових дій https://t.me/TacticMedAid_bot
🧩 Портал «ДонорUA», на якому зібрана уся необхідна інформація щодо донорства крові- https://www.donor.ua/
Бережіть себе та своїх близьких!
Також рекомендуємо
15 Березня 2023
Оскільки все більше закладів охорони здоров’я та медичних працівників доєднуються до ЕСОЗ, важливо пам’ятати про правила кібербезпеки та використовувати їх при щоденній роботі.
💻 Зібрали для вас кілька важливих правил кібербезпеки, яких слід дотримуватися:
🔐 Встановіть надійні паролі. Завжди використовуйте унікальні паролі для своїх облікових записів. Не використовуйте один пароль для кількох облікових записів та нікому не повідомляйте свої паролі.
☝🏻Увімкніть двофакторну автентифікацію для додаткового рівня безпеки. Це означає, що для входу вам знадобиться додаткове підтвердження, що надійде на ваш телефон або електронну пошту, окрім основного пароля.
🧑🏻‍💻 Регулярно оновлюйте програмне забезпечення на вашому комп’ютері. Переконайтеся, що все програмне забезпечення, яке ви використовуєте, включаючи ЕСОЗ, оновлено з останніми виправленнями безпеки.
🙅🏻‍♂️ Уникайте загальнодоступного Wi-Fi. Не підключайтеся до електронної системи охорони здоров’я через публічні мережі Wi-Fi, оскільки вони часто небезпечні та можуть зробити вас уразливими для хакерів.
📩 Звертайте увагу на фішинг. Будьте обережні з електронними листами чи повідомленнями, у яких вас просять натиснути посилання або ввести особисту інформацію. Це можуть бути фішингові шахрайства, призначені для викрадення ваших облікових даних.
🛡️ Дотримуючись цих правил кібербезпеки, ви можете допомогти запобігти витоку даних і забезпечити безпеку та конфіденційність інформації ваших пацієнтів.
3 Травня 2022
✔️ Український стартап Headway на базі інструкцій Міністерства охорони здоровʼя та ДСНС, Центру стратегічних комунікацій та інших офіційних джерел інформації, оформлені в інфографіки, якими зручно користуватися офлайн. В цих інфографіках ви знайдете алгоритми дій першої домедичної допомоги, як убезпечити себе при хімічний та радіаційній небезпеці, як жінкам убезпечити себе та немовлят. Детальніше ознайомитись можна за посиланням –
✔ Мобільний застосунок Hearty app допомагає батькам дбати про емоційний та психічний стан дітей під час війни. Додаток підказує прості ігри та активності. Він працює офлайн і його можна використовувати навіть в укриттях. У застосунку також доступні книги, аудіоказки українською та інший контент. Додаток доступний для iOS- https://apple.co/3vJlTIV Android-
✔️ Корисний додаток із детальними інструкціями про надання першої медичної допомоги. У додатку знаходиться поради як для військових, так і для цивільних. Також зібрані покрокові інструкції з ілюстраціями та нагадуваннями, а для цивільних є навіть відеоінструкція допомоги у випадку кровотечі. Додаток працює і офлайн, тому скористатися їм ви можете у будь-який момент, детальніше за посиланням – для ІOS- https://apple.co/3KlqFBq Android-
14 Січня 2025

UPDT: станом на 12:41 можливість авторизації в ЦБД ЕСОЗ відновлено. Будь ласка, оновіть сторінку авторизації для успішного входу в систему.  Якщо увійти не вдається, рекомендуємо очистити кеш на вашому комп’ютері. Якщо маєте інші труднощі – зверніться до технічної підтримки вашої МІС.

Наразі в центральній базі даних ЕСОЗ спостерігаються тимчасові технічні труднощі через недоступність окремих сервісів Google. Зокрема – при авторизації користувачів у системі.

Команда НСЗУ та ДП “Електронне здоров’я” робить усе, щоб ви якнайшвидше повернулися до користування системою. Про результати робіт повідомимо додатково.

Слідкувати за оновленнями можна тут: https://status.ehealth.gov.ua/.

Нагадуємо, як діяти під час затримок у роботі ЦБД ЕСОЗ:

  • Призначення ліків коштом пацієнта (крім наркотичних) може здійснюватися на паперових рецептурних бланках.
  • Призначення ліків та тест-смужок за програмою реімбурсації, а також наркотичних препаратів можливе лише за е-рецептом. Тому, будь ласка, проінформуйте пацієнтів про можливі затримки та можливість отримання е-рецептів після відновлення роботи ЕСОЗ.
  • Усі медичні записи, направлення та рецепти слід внести до системи одразу після усунення технічних несправностей.
  • Медичні висновки про тимчасову непрацездатність під час недоступності ЕСОЗ формуються не пізніше п’яти днів з моменту встановлення лікарем факту непрацездатності.
  • Договори з НСЗУ можливо буде підписати після усунення технічних несправностей.

 

16 Червня 2022
🧬 Відтепер не потрібно обліковувати взаємодію типу «Коронавірус COVID-19» в ЕСОЗ. Відповідно створення медичного висновку про тимчасову непрацездатність на підставі цієї взаємодії буде неможливим.
Натомість створювати МВТН категорії “Обсервація та/або самоізоляція SARS-CoV2″ можна із використанням інших типів взаємодій, а саме: «Взаємодія в закладі охорони здоров’я”, “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”, “Візит за місцем постійного перебування пацієнта”, “Консультація пацієнта засобами зв’язку».
Для обліку уже завершеного випадку з лікування COVID-19 в межах пакета послуг “Стаціонарна медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2” необхідно використовувати взаємодію з типом «Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару».
🤰🏻 Раніше було прийнято рішення, яке спрощує процедуру оформлення медичних висновків тимчасової непрацездатності особам, що тимчасово вимушено перебувають за кордоном, під час воєнного стану.
Оформлення електронного лікарняного та отримання виплат для громадян України мають право у наступних категоріях: захворювання або травма загального характеру, догляд за хворою дитиною, вагітність та пологи, ортопедичне протезування.
Щоб сформувати медичний висновок про тимчасову непрацездатність, лікар повинен отримати підтвердження підстав про набуття тимчасової непрацездатності. Це може бути довідка чи виписка, де вказаний діагноз.