Довіряйте лише перевіреним джерелам!

🇺🇦 Вкотре нагадуємо про важливість довіри лише офіційним джерелам комунікації. Читайте лише перевіренні новини та зберігайте спокій.
Офіційні державні канали для отримання інформації
Офіс Президента України https://www.facebook.com/president.gov.ua
Генеральний штаб Збройних сил України https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Кабінет Міністрів України https://www.facebook.com/KabminUA
Міністерство оборони України https://www.facebook.com/MinistryofDefence.UA
Міністерство внутрішніх справ https://www.facebook.com/mvs.gov.ua
Національна поліція України https://www.facebook.com/UA.National.Police
Державна служба надзвичайних ситуацій (ДСНС) https://www.facebook.com/MNS.GOV.UA
Державна прикордонна служба України https://www.facebook.com/DPSUkraine
Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки https://www.facebook.com/StratcomCentreUA
Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України https://www.facebook.com/dsszzi
Сухопутні війська ЗС України https://www.facebook.com/UkrainianLandForces
Військово-морські сили ЗСУ https://www.facebook.com/navy.mil.gov.ua
Територіальна оборона ЗСУ https://www.facebook.com/TerritorialDefenseForces
🚗🚅 Щодо руху транспорту та роботи інфраструктурної галузі
Міністерство інфраструктури України https://t.me/miUkraune
Укрзалізниця https://t.me/UkrzalInfo
Украерорух https://t.me/uksatse_official
Міжнародний аеропорт “Бориспіль” https://www.facebook.com/airportboryspil/
Адміністрація морських портів України https://www.facebook.com/uspa.gov.ua
Міжнародний аеропорт “Львів” https://www.facebook.com/lvivinternationalairport/
Державна служба України з безпеки на транспорті (ДСБТ) https://www.facebook.com/DSBT.UA
Закликаємо усіх громадян зберігати спокій і за можливості залишатися вдома.
Також рекомендуємо
10 Січня 2024

Щоб забезпечити точність та достовірність інформації про пацієнта у центральній базі даних ЕСОЗ здійснюється верифікація даних. Верифікації підлягають усі пацієнти, зареєстровані в ЦБД ЕСОЗ.

Верифікація – це комплекс заходів, що регулярно здійснюється НСЗУ для порівняння, встановлення відповідності та підтвердження відомостей про пацієнта, зокрема його персональних даних, що містяться у центральній базі даних, з відомостями, що отримані від органів державної влади, з державних електронних інформаційних ресурсів, іншими даними.

Як здійснюється верифікація даних пацієнта

Заходи з верифікації здійснюються як в автоматичному, так і в ручному режимі.

Автоматична верифікація здійснюється шляхом взаємодії ЦБД ЕСОЗ з іншими державними реєстрами – Державним реєстром актів цивільного стану громадян (ДРАЦСГ) та Державним реєстром фізичних осіб – платників податків (ДРФО).

Більше про

За визначених вимог відомості про пацієнта, потребують ручної верифікації з боку НСЗУ.

Більше про те, які записи пацієнтів підлягають

Що робити, якщо у статусі пацієнта зазначено “Потребує верифікації”?

Статус “Потребує верифікації” інформує про проведення верифікації на стороні НСЗУ – або в ручному, або в автоматичному режимі. 

Цей процес жодним чином не блокує роботу з обліковим записом про пацієнта та не потребує ніяких додаткових дій зі сторони лікаря (навіть якщо статус більшості пацієнтів “Потребує верифікації”).

Що робити у разі надходження статусу пацієнта “Не верифіковано”

Якщо у результаті верифікації даних пацієнт отримав статус “Не верифіковано” це означає, що дані, які містяться у записі про пацієнта не відповідають даним у державних реєстрах або даним, які містяться в електронних копіях документів.

Звертаємо вашу увагу, що допоки обліковий запис пацієнта не верифікований, то існують певні обмеження, зокрема, заблокована можливість створювати нові декларації, рецепти, направлення, медичні записи тощо.

У такому разі необхідно:

  1. Перевірити, що дані, які містяться в обліковому записі пацієнта, коректні та актуальні.
  2. Якщо завантажені електронні копії документів –  необхідно пересвідчитися. що всі документи завантажені коректно та належної якості (читабельні).

Зауважимо, що якщо запис про пацієнта було не верифіковано, то лікар (автор такого запису) отримає коментар із причиною відхилення. Після усунення виявлених недоліків необхідно повторно відправити запит на верифікацію.

Рекомендації для успішної верифікації записів пацієнтів

Наразі команда впровадження ЕСОЗ працює над впровадженням нових методів верифікації шляхом інтеграції даних реєстрів ДРАЦСГ та ДРФО. Надалі це дозволить здійснювати верифікацію та оновлення даних в онлайн режимі.  

4 Квітня 2022
Програма “Доступні ліки” продовжує працювати на час воєнного стану.
❗️На час воєнного стану дозволено випуск ліків за електронними та за паперовими рецептами. Якщо лікар має доступність до ЕСОЗ він може виписати електронний рецепт за програмою “Доступні ліки”. У разі відсутності доступу до ЕСОЗ лікар може виписати паперовий рецепт, що завірений підписом та печаткою лікаря.
❗️Аптеки, що працюють з програмою “Доступні ліки” повинні приймати паперові та електронні рецепти.
📌 За посиланням на дашбордах Національної служби здоровʼя України ви можете знайти найближчу до вас аптеку, що працює за програмою доступні ліки – https://edata.e-health.gov.ua/e-data/dashboard/pharmacy-map
📌 Також нагадуємо, що українці можуть уточнити усі питання щодо “Доступних ліків” через контакт-центр МОЗ за єдиним безкоштовним номером 0 800 60 20 19.
2 Травня 2024

Перегляд медичних записів, створених на приєднану неідентифіковану/ідентифіковану особу, раніше був ускладнений. Адже при обʼєднанні записів про пацієнта в ЕСОЗ запис, який було приєднано, автоматично деактивується. 

Після впроваджених змін в системі передбачений доступ до перегляду електронних медичних записів (ЕМЗ), створених для неідентифікованого/ідентифікованого пацієнта, якого об’єднали з основним записом про пацієнта у ході дедублікації.

Відтепер лікар первинної медичної допомоги з активною декларацією з пацієнтом може повноцінно переглядати медичні дані пацієнта, навіть якщо деякі з них були створені на інші записи про пацієнта (як для ідентифікованого, так і для неідентифікованого) та вони були обʼєднані.

Усі інші лікарі можуть переглянути такі записи за умови отримання дозволу (approval) на пацієнта, який надає доступ до всіх медичних даних – як основного запису про пацієнта, так і його приєднаних записів.

Як для лікаря з активною декларацією, так і для лікаря з активним дозволом на пацієнта, перегляд записів, що містять чутливі дані, заборонений. Для перегляду таких даних лікар має отримати окремий доступ до чутливих груп згідно з поточним процесом.

Можливість перегляду повних медичних даних за цими правилами буде доступною за умови, якщо неідентифікованого/ідентифікованого пацієнта було звʼязано з основним записом про пацієнта. 

Таким чином, педіатр відтепер може, наприклад, переглянути результати проведеного дитині неонатального скринінгу, проведених щеплень в пологовому будинку, які були обліковані до видачі свідоцтва про народження. 

Також будь-який лікар за потреби може повноцінно переглянути медичну інформацію про пацієнта, який раніше потрапив до стаціонару в непритомному стані, не був одразу ідентифікований та відповідно частина медичних записів була створена на неідентифікованого пацієнта, або ж медичні дані пацієнта, запис про якого за результатами перевірки НСЗУ було визнано дублем. 

Зверніть увагу! Якщо частина медичних записів про пацієнта все ж недоступна до перегляду (за винятком чутливих даних), є висока ймовірність наявності дублюючого запису про пацієнта, який необхідно приєднати до основного запису. 

Для цього необхідно або знайти дублюючий запис та оновити в ньому інформацію для того, щоб записи були приєднані в автоматичному режимі, або звернутись до НСЗУ зі зверненням про необхідність об’єднання записів про пацієнта.

 

31 Січня 2022

Шановні партнери та користувачі ЕСОЗ!

З метою оптимізації та покращення продуктивності системи ЕСОЗ, проводимо планові технологічні роботи.
Задля мінімізації можливих незручностей для користувачів, регламентні роботи відбуватимуться з 22:00 01.02.2022 та до 23:00 01.02.2022 .

Дякуємо за розуміння!