Регламентні роботи в системі eHealth

Шановні партнери та користувачі eHealth!

Інформуємо вас, що протягом кількох годин електронна система охорони здоров’я буде не доступна для користувачів.

Це пов’язано з профілактичними роботами, оновленням системи та усуненням деяких помилок в її роботі.

Найближчим часом повідомимо вам про відновлення роботи.

Приносимо свої вибачте за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння

Також рекомендуємо
25 Січня 2023
З 1 серпня цього року в Україні виписали вже більш як 500 тисяч електронних рецептів на антибіотики.
🟡 Електронний рецепт – це долучення України до сучасних світових медичних стандартів, оскільки антибіотики практично у всьому світі випускаються виключно за призначенням лікаря. Адже лише лікар знає, який саме антибіотик потрібен для лікування конкретного захворювання, і саме лікар несе відповідальність за збереження здоров’я і життя пацієнта.
🟡 Безконтрольне ж вживання антибіотиків призводить до розвитку антибіотикорезистентності (стійкості до антибіотиків), внаслідок якої, за даними ВООЗ, у світі щороку помирає близько 700 тисяч людей.
🟡 Нагадуємо, що без належного контролю всі рецептурні ліки можуть нести загрозу для життя і здоров’я пацієнта, оскільки несуть серйозні клінічні ризики. Вживати такі ліки необхідно виключно за призначенням лікаря та обовʼязково дотримуватися його рекомендацій. Саме тому планується з часом посилення контролю за відпуском рецептурних ліків в Україні
🟡 Отримати електронний рецепт можна у будь-якого лікаря, незалежно від наявності декларації з сімейним лікарем. Для пацієнтів він є додатковим кроком до зручного, а головне – безпечного отримання потрібних ліків.
🟡 До того ж функціонал електронного рецепта дозволяє зробити частковий відпуск ліків і розділити покупку на декілька разів. При цьому отримувати повторно рецепт у лікаря не потрібно, просто фармацевтичний працівник поставить на інформаційній довідці штамп «Відпущено» та зазначить кількість відпущеного препарату.
10 Серпня 2023

З метою комплексної оцінки взаємодії медичних інформаційних систем з центральною базою даних електронної системи охорони здоров’я Адміністратор здійснює регулярні заходи з тестування всіх без винятку електронних медичних інформаційних систем щодо їх відповідності актуальним технічним вимогам.

Ці заходи є необхідними задля того, щоби всі без обмежень медичні працівники мали повноцінний доступ до всіх функціональних можливостей електронної системи охорони здоров’я, а також їх високу якість та надійний сервіс.

Відповідно до наказу ДП “Електронне здоровʼя” №37 від 09.08.2023 та, ураховуючи виявлені у результаті таких тестувань невідповідності функціональних можливостей електронної медичної інформаційної системи актуальним технічним вимогам, Адміністратором прийнято рішення щодо відключення електронної медичної інформаційної системи “Lakmus” 09.10.2023 від центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я. 

Так у ході тестування були виявлені наступні невідповідності технічним вимогам:

  • Модуль 3.9 Виписування електронного рецепту – негативний висновок Адміністратора від 25.07.2023 року № 705;
  • Модуль 3.10 “План лікування” – негативний висновок Адміністратора від 25.07.2023 року № 704;
  • Модуль 3.17 Вимоги до роботи з електронними направленнями – негативний висновок Адміністратора від 04.08.2023 року № 764;
  • Модуль 3.18 Вимоги до Процедур – негативний висновок Адміністратора від 04.08.2023 року № 765;
  • Модуль 3.19 Вимоги до Спостережень – негативний висновок Адміністратора від 04.08.2023 року № 766.

При цьому зауважимо, що впродовж 60 днів, оператор медичної інформаційної системи може провести роботи над усуненням виявлених порушень та повторно пройти тестування відповідності технічним вимогам.

Інформуємо вас, що у разі відключення МІС від центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я, якою користуються заклади охорони здоров’я, фізичні особи – підприємці, які в установленому законом порядку одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (надалі – заклад охорони здоров’я), останні мають право:

– обрати для роботи в електронній системі охорони здоров’я інший МІС відповідно до алгоритму вибору МІС; 

– розірвати договір з Оператором МІС в частині взаємодії з ЦБД ЕСОЗ та/або провести претензійно позовну роботу щодо невиконання, неналежного виконання договору Оператором МІС;

– продовжити співпрацю з МІС у частині функціоналу, що не підключений до ЕСОЗ.

При відключенні МІС від ЦБД ЕСОЗ вам потрібно завчасно підготуватися та слідувати алгоритму:

  1. Обрати з переліку на сайті https://ehealth.gov.ua/pidklyucheni-do-ehealth-mis/ МІС, яка відповідає потребам Вашого закладу, зв’язатись зі службою підтримки вибраної вами МІС з переліку, наведеного в таблиці, та слідувати їх подальшим інструкціям.
  2. Загальний процес переходу включатиме наступні кроки (Зверніть увагу! У кожної МІС процес переходу може відрізнятися):
  • реєстрація закладу (внесення ЄДРПОУ) та керівника закладу;
  • синхронізація всіх даних організації (структури закладу, підрозділів, працівників, пацієнтів, декларацій і всіх внесених медичних даних) з ЕСОЗ та МІС;
  • синхронізація та додавання усіх співробітників закладу, які не підтягнулись автоматично.

3. Провести процедуру закупівлі послуг використання нового МІС для роботи в електронній системі охорони здоров’я.

Фахівці ДП “Електронне здоровʼя” спільно з партнерами готові провести необхідні консультації та зробити технічний перехід закладу максимально комфортним для користувачів ЕСОЗ. 

2 Січня 2023

Шановні користувачі електронної системи охорони здоровʼя!

📢 Інформуємо вас, що станом на 30.12 було успішно завершено всі заплановані роботи по відновленню коректної роботи Реєстру медичних висновків. 

Наразі функціонал медичних висновків, обмін даними з зовнішніми реєстрами  та відображення історичних даних функціонують повністю коректно.

💬 Нагадуємо, що перевірити статус працездатності системи та її окремих компонентів (зокрема і медичних висновків) можна за посиланням: https://status.ehealth.gov.ua

❓Якщо ви зіштовхуєтесь із будь-якими проблемами щодо формування електронних медичних висновків, будь ласка, зверніться до технічної підтримки медичної інформаційної системи, що встановлена у вашому закладі.

9 Червня 2022
Наголошуємо – внесення даних до ЕСОЗ – запорука надійного збереження медичних даних пацієнта!
Рекомендуємо лікарям продовжувати системно вносити дані про пацієнтів до електронної системи охорони здоровʼя, зокрема – дані про лікування та вакцинацію.
Важливо, аби дані були внесенні не лише в медичну інформаційну систему, а й синхронізовані з Центральною базою даних електронної системи охорони здоровʼя. Адже внесення даних до ЦБД ЕСОЗ гарантує збереженість медичної інформації на державному рівні.
Міністерство охорони здоровʼя підготувало перелік документів, які можливо cамостійно відновити:
– Медичну документацію (обстеження, лікування, оперативне та стаціонарне втручання) відновити можна через ЕСОЗ, звернувшись до сімейного лікаря у місці вашого перебування.
– Медичні документи для особи з інвалідністю можна відновити звернувшись до центрів соцзахисту, що мають доступ до Центрального банку даних осіб з інвалідністю та можуть зробити відповідний витяг.
– Щоб відновити інші документи чи запросити довідку МСЕК, потрібно звернутись до медико-соціальної експертної комісії за місцем перебування. Лікарі МСЕК спільно з лікарями закладу допоможуть знайти спосіб, як відновити потрібні документи.