Про тестування адміністративного модуля для аптечних закладів (Оновлено 12.03.2019)

Сьогодні до переліку інформаційних систем, які успішно пройшли тестування адміністративного модуля для аптечних закладів, долучилися МІС Helsi та Скарб.

 

Helsi (helsi.me)

Оператор ТОВ “Хелсі ЮА”

ЄДРПОУ 40436197

 

Скарб (skarb.ua)

Оператор ТОВ “Скарб-Софт”

ЄДРПОУ 41675801

 

До функціоналу який тестується, входять функції реєстрації юридичної особи, реєстрації підрозділів, реєстрації користувачів, укладення договорів між аптечним закладом та Національною службою здоров’я України за програмою реімбурсації “Доступні ліки”.

ДП “Електронне здоров’я” запрошує розробників МІС або АІС долучитися до побудови електронної системи eHealth та надсилати свої пропозиції на [email protected] .

Також рекомендуємо
25 Грудня 2023

В ЕСОЗ проведуть відповідні налаштування, які від 26 грудня відновлюють відпуск е-рецепту за номером та кодом погашення в СМС-повідомленні. Таким чином скасовуються тимчасові зміни щодо виписування е-рецепту з кодом погашення в інформаційній довідці, які діяли з 15 грудня по 25 грудня у зв’язку зі затримками у роботі мобільного оператора. 

Оскільки на сьогодні мобільний оператор “Київстар” провів відповідні технічні роботи і відновив можливість отримання СМС-повідомлень, е-рецепт буде виписуватися, як зазвичай – з номером і кодом погашення в СМС.

📝Для е-рецептів за усіма програмами, створених з 26 грудня 2023, надсилання СМС-повідомлень для е-рецептів буде здійснюватися як зазвичай, а код погашення НЕ буде відображатися в інформаційній довідці (як і раніше, за винятком пацієнтів, які обрали метод автентифікації в ЕСОЗ за документами).

❗️При створенні нових е-рецептів, як і раніше, переконайтеся, що пацієнт отримав СМС-повідомлення з номером та кодом погашення е-рецепта.

📝Для е-рецептів, створених у період з 15 грудня 2023 по 25 грудня 2023 включно:

❗️При погашенні в аптеці е-рецептів, створених протягом зазначеного періоду, пацієнт може використати код, зазначений в інформаційній довідці. Додаткові дії від медичних працівників не потрібні.  

Зверніть увагу, що відновлення налаштувань нотифікації діють у межах ВСІХ ПРОГРАМ, за якими призначаються ліки за е-рецептами – тобто як за програмами реімбурсації, так і на ліки за іншими джерелами фінансування, що доступні в ЕСОЗ.

15 Червня 2021
📍Нагадуємо, що до кінця літа медичні заклади поступово переходитимуть на формування електронних медичних висновків про тимчасову непрацездатність.
📍І з 1 вересня цього ж року всі медзаклади мають формувати їх в електронному вигляді.
На зображенні може бути: одна або кілька осіб та текст «як отримати електронний лкарняний? 1 пацент приходить до лкаря на прийом лкар створюе електронний 2 медичний висновок про тимчасову непрацездатнсть y реестрі та засвдчуе його кепом 3 пацент отримаете повдомлення вi̇д E-health. 3 системи E-health за кi̇лька секунд медичний висновок потрапляе до реестру пенсийного фонду. в peecTpi формуеться електронний листок непрацездатност це саме той документ, за яким вам нараховують виплати. 5 повдомлення на телефон, вже вi̇д про отримання електронного лкарняного також надйде пфу. #ezdorovya»
14 Серпня 2023

Державне підприємство “Електронне здоров’я”, що відповідно до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411, є  адміністратором центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я (надалі – Адміністратор) повідомляє наступне.

Згідно наказу Адміністратора від 12.06.2023 №25, ураховуючи невідповідність функціональних можливостей МІС актуальним технічним вимогам, 12 серпня 2023 року електронні медичні інформаційні системи   “HealthTech” (ТОВ “ХОРСТЕХ”) та “МІТІС “ДНІПРО-МТ” (ТОВ “ПВП МОНТЕКС”) було відключено від центральної бази даних електронної ситеми охорони здоров’я.

26 Липня 2022
Синхронізація з електронною системою охорони здоров’я – це процес підписання та відправки даних з медичної інформаційної системи, яка встановлена в лікарні, до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я.
Важливо пам’ятати, якщо ви внесли дані до МІС, але не синхронізували їх із ЦБД ЕСОЗ – у системі не будуть міститися дані про надані послуги, відповідно це вплине на їхню оплату.
Тому ще раз наголошуємо, що ваші дані повинні бути надісланими в ЕСОЗ, а не лише внесеними в МІС. Обов’язково перевіряйте в медичних інформаційних системах, чи є позитивне сповіщення про надсилання медичних даних в ЕСОЗ.
Іноді користувачі виявляють помилки у діагнозі чи інших параметрах, які вже направили в ЕСОЗ, відповідно система їх не приймає. В такому випадку важливо знайти прийоми, перевірити дані пацієнта, виправити помилку та відправити знову до ЕСОЗ. Епізод повинен бути створений, поставлений діагноз та закритий.
Детальніше: (https://nszu.gov.ua/academy)
Також у разі виникнення проблем зі синхронізацією, рекомендуємо звернутись до підтримки медичної інформаційної системи, яка встановлена у вашому медичному закладі.