Вхід до робочого кабінету в ЕСОЗ

Іноді трапляється, що лікарі не можуть увійти до свого робочого кабінету в ЕСОЗ чи змінити пароль доступу. Звісно, в кожної лікарні встановлений різний функціонал МІС, але сьогодні ми зібрали типові проблемні моменти, з якими зіштовхуються лікарі, коли намагаються увійти до системи.
1) Варто пам’ятати, якщо лікарі намагаються увійти в систему і вказують помилковий пароль декілька разів підряд – система буде фіксувати кожну спробу увійти, як окремий вхід. Відповідно, система рахує кількість спроб і у підсумку може заблокувати підключення до МІС на певний проміжок часу. Наприклад, лікар понад 3 рази невірно вводив пароль, система обмежить спроби входу на 10 хвилин.
2) Змінюйте пароль завчасно. Кожні три місяці або частіше, згідно з вимогами безпеки вашої МІС, працівники медичних закладів повинні змінювати свій пароль. Якщо пароль не змінити, система блокує вхід і трапитись це може під час робочого дня. Тому важливо попередньо змінити пароль доступу, щоб мати змогу увійти до системи, коли це буде необхідно.
3) Також перевірте термін дії вашого кваліфікованого електронного підпису. КЕП використовується для ідентифікації користувачів та підтверджує їхні дії в ЕСОЗ і також має певний термін дії.
4) При відновленні паролю перевіряйте папку “СПАМ” на робочій пошті. Часом повідомлення з відновленням пароля знаходиться саме в ній.
5) Використовуйте та оновлюйте лише ліцензоване програмне забезпечення. Це важливо, оскільки при кожному оновленні знешкоджується цілий ряд проблем, помилок та потенційних загроз. Оновлення програмного забезпечення посилює захист інформації на вашому комп’ютері.
6) Очищуйте кеш. Кеш браузера — це тимчасове сховище, призначене для прискорення завантаження сайтів. Він працює, зберігаючи статичні файли в локальній пам’яті комп’ютера. Тобто, очищуючи кеш, ви можете прискорити завантаження сторінки. Можливо, у Вас довго завантажується матеріал в інтернеті саме внаслідок переповненого кешу.
7) Працюйте тільки з тими операторами, МІС яких пройшла тестування ДП “Електронне здоров’я”. Повний перелік протестованих та підключених МІС відображається на сайті:
Представники підключених медичних інформаційних систем нададуть вам консультацію, у разі виникнення проблем.
📍 Нагадуємо, у разі, якщо ви не знаєте контактів підтримки МІС, яка встановлена в закладі, ви завжди можете отримати відповідну інформацію в адміністратора ЦБД ЕСОЗ (ДП «Електронне здоровʼя»).
Також рекомендуємо
12 Квітня 2023
У програму «Доступні ліки» наразі входять 486 лікарських засобів за напрямами: серцево-судинні захворювання, діабет II типу, хронічні хвороби нижніх дихальних шляхів, розлади поведінки та психіки та епілепсія, нецукровий діабет, хвороба Паркінсона, імуносупресивні препарати, інсуліни.
💊 Для того, щоб отримувати препарати за програмою «Доступні ліки» необхідно:
1) Звернутись до відповідного лікаря(декларація під час воєнного стану не обовʼязкова):
– у разі серцево-судинних захворювань, цукрового діабету II типу, бронхіальної астми — до сімейного лікаря, терапевта або педіатра;
– для лікування розладів психіки та поведінки — до психіатра;
– для лікування епілепсії — до психіатра або невролога;
– для лікування нецукрового або інсулінозалежного діабету — до ендокринолога;
– у разі хвороби Паркінсона — до невролога.
За цими напрямами лікарі-спеціалісти створять план лікування в Електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) та випишуть перший рецепт.
💊 Наступні рецепти зможуть виписувати лікарі первинної медичної допомоги: сімейний лікар, терапевт або педіатр.
💊 Рецепт на імуносупресивні препарати має право виписувати лише трансплант-координатор.
2) Отримати електронний або паперовий рецепт.
3) Знайти аптеку, яка випускає ліки за програмою реімбурсації «Доступні ліки».
Нині 12 920 аптек відпускають ліки за цією програмою.
Знайти аптеку можна:
– через дашборд на сайті НСЗУ: на 2-й сторінці в меню ліворуч оберіть область або ваш населений пункт та потрібний напрям програми реімбурсації,
– зателефонувавши до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77,
– через чат-бот «Спитай Гриця».
4) Отримати в аптеці ліки.
31 Травня 2021
Шановні партнери та користувачі ЕСОЗ!
З метою оптимізації та покращення продуктивності системи ЕСОЗ, проводимо планові технологічні роботи.
Задля мінімізації можливих незручностей для користувачів, регламентні роботи відбуватимуться з 21:00 31.05.2021 та до 23:00 31.05.2021.
Дякуємо за розуміння!
2 Травня 2025

⚠️ UPDT (15:30): оновлено перелік поточних технічних проблем та статус їх вирішення

У ході технічних робіт уже відновлено:

✅авторизацію/реєстрацію користувачів в ЕСОЗ

✅можливість зареєструвати законного представника для недієздатного пацієнта

надходженням листів на електронну пошту користувачів

✅ обробку медичних висновків

 

Шановні колеги!

У центральній базі даних ЕСОЗ поки спостерігаються тимчасові технічні труднощі, а зокрема:

📌тимчасово методи автентифікації для деяких пацієнтів відображаються некоректно.

Команди НСЗУ та ДП “Електронне здоров’я” докладають максимум зусиль, щоб ви якнайшвидше змогли повноцінно користуватися системою. Про результати відновлювальних робіт повідомимо окремо.

Слідкувати за оновленнями можна тут: https://status.ehealth.gov.ua/.

Нагадуємо, як діяти під час затримок у роботі ЦБД ЕСОЗ:

  • Призначення ліків коштом пацієнта (крім наркотичних) може здійснюватися на паперових рецептурних бланках.
  • Усі медичні записи, направлення та рецепти слід внести до системи одразу після усунення технічних несправностей.
  • Медичні висновки про тимчасову непрацездатність під час недоступності ЕСОЗ формуються не пізніше п’яти днів з моменту встановлення лікарем факту непрацездатності.
  • Призначення ліків та тест-смужок за програмою реімбурсації, а також наркотичних препаратів можливе лише за е-рецептом. Тому, будь ласка, проінформуйте пацієнтів про можливі затримки та можливість отримання е-рецептів після відновлення роботи ЕСОЗ.
10 Листопада 2022
Цифровізація регіонів – важливий складник трансформації України. Попри повномасштабну війну, вона залишається незмінним пріоритетом. Адже це – ключ до покращення життя наших громадян та внесок у майбутнє країни. В умовах війни вона необхідна для забезпечення функціонування інфраструктури надання медичних послуг, покращення кібербезпеки та підтримки економічного фронту загалом.
На платформі Дія.Цифрова освіта з’явився новий освітній серіал для регіональних керівників із цифрової трансформації – заступників голів ОДА з цифровізації, цифрових лідерів та держслужбовців – про регіональну цифрову трансформацію.
Мета освітнього серіалу «Регіональна цифрова трансформація» – надати рекомендації щодо підходів до цифрової трансформації в громадах, а також розповісти про інструменти та технології, які можна використовувати для цифровізації, зокрема сфери охорони здоров’я.
Одна із серій цього серіалу присвячена темі цифрової медицини та змін і пріоритетів, які зараз впроваджуються в цьому напрямі в нашій країні.
Курс містить 18 серій тривалістю 12–20 хвилин, завдяки яким кожен дізнається важливі аспекти впровадження цифрової трансформації на місцях.
Зареєструватись на освітній курс можете за посиланням: https://osvita.diia.gov.ua/…/regional-digital…