Вхід до робочого кабінету в ЕСОЗ

Іноді трапляється, що лікарі не можуть увійти до свого робочого кабінету в ЕСОЗ чи змінити пароль доступу. Звісно, в кожної лікарні встановлений різний функціонал МІС, але сьогодні ми зібрали типові проблемні моменти, з якими зіштовхуються лікарі, коли намагаються увійти до системи.
1) Варто пам’ятати, якщо лікарі намагаються увійти в систему і вказують помилковий пароль декілька разів підряд – система буде фіксувати кожну спробу увійти, як окремий вхід. Відповідно, система рахує кількість спроб і у підсумку може заблокувати підключення до МІС на певний проміжок часу. Наприклад, лікар понад 3 рази невірно вводив пароль, система обмежить спроби входу на 10 хвилин.
2) Змінюйте пароль завчасно. Кожні три місяці або частіше, згідно з вимогами безпеки вашої МІС, працівники медичних закладів повинні змінювати свій пароль. Якщо пароль не змінити, система блокує вхід і трапитись це може під час робочого дня. Тому важливо попередньо змінити пароль доступу, щоб мати змогу увійти до системи, коли це буде необхідно.
3) Також перевірте термін дії вашого кваліфікованого електронного підпису. КЕП використовується для ідентифікації користувачів та підтверджує їхні дії в ЕСОЗ і також має певний термін дії.
4) При відновленні паролю перевіряйте папку “СПАМ” на робочій пошті. Часом повідомлення з відновленням пароля знаходиться саме в ній.
5) Використовуйте та оновлюйте лише ліцензоване програмне забезпечення. Це важливо, оскільки при кожному оновленні знешкоджується цілий ряд проблем, помилок та потенційних загроз. Оновлення програмного забезпечення посилює захист інформації на вашому комп’ютері.
6) Очищуйте кеш. Кеш браузера — це тимчасове сховище, призначене для прискорення завантаження сайтів. Він працює, зберігаючи статичні файли в локальній пам’яті комп’ютера. Тобто, очищуючи кеш, ви можете прискорити завантаження сторінки. Можливо, у Вас довго завантажується матеріал в інтернеті саме внаслідок переповненого кешу.
7) Працюйте тільки з тими операторами, МІС яких пройшла тестування ДП “Електронне здоров’я”. Повний перелік протестованих та підключених МІС відображається на сайті:
Представники підключених медичних інформаційних систем нададуть вам консультацію, у разі виникнення проблем.
📍 Нагадуємо, у разі, якщо ви не знаєте контактів підтримки МІС, яка встановлена в закладі, ви завжди можете отримати відповідну інформацію в адміністратора ЦБД ЕСОЗ (ДП «Електронне здоровʼя»).
Також рекомендуємо
2 Листопада 2021
Що робити, якщо не вдається згенерувати COVID-сертифікат?
eZdorovya підготували для вас рішення, що робити, якщо вам не вдається згенерувати COVID-сертифікат .
👉 Однією з причини, чому не вдається створити COVID-сертифікат – при внесенні даних про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я було допущено помилку. В такому випадку зверніться, будь ласка, до пункту, де Вам робили щеплення, взявши з собою паспорт та ідентифікаційний код. Виправити чи змінити ваші дані у записі про вакцинацію можуть лише фахівці пункту щеплення.
🤳 Якщо ви вакцинувались у сімейного лікаря, то відповідно потрібно звернутись до нього для зміни даних.
📲 Якщо питання не вирішується, зверніться до контакт-центру МОЗ з питань коронавірусної хвороби та вакцинації за номером 0 800 60 20 19. Також, ви можете скористатися чат-ботом підтримки на сайті Міністерства охорони здоров’я України.
🏥 Нещодавно розпочали роботу офлайнові центри підтримки застосунку Дія, фахівці яких особисто навчать вас генерувати сертифікати. Зараз дані пункти працюють у двох пунктах масової вакцинації столиці:
– Центральний залізничний вокзал, м. Київ, пл. Вокзальна, 1
– ТЦ River Mall, м. Київ, Дніпровська набережна, 12
8 Березня 2022
Попри всі загрози медики продовжують працювати!
Ви наші герої! Пишаємось кожним з вас!
Коротка пам’ятка щодо роботи ЕСОЗ в умовах воєнного стану:
⁃ Якщо відсутній зв’язок з ЕСОЗ від 2х до 24х годин – всі записи рекомендовано робити вручну на паперових формах первинно-облікової документації. Дані в ЕСОЗ вводяться після відновлення доступу до системи, протягом наступного робочого дня.
⁃ У відсутності доступу до ЕСОЗ від 24 до 48 годин, внесення записів, що відносяться до первинно-облікової документації, має відбутись протягом наступних 2х робочих днів.
⁃ У разі відсутності доступу до ЕСОЗ більш ніж 48 годин, медичні записи можуть вноситися за наявності часу у медичного працівника при відновленні такої технічної можливості.
⁃ При доступності ЕСОЗ, але при високому навантеженні медичного персоналу через велику кількість звернень, при наданні термінової медичної допомоги фіксується лише факт звернення, діагноз, перелік маніпуляцій (додаткова інформація фіксується за можливості)
⁃ На період воєнного стану МОЗ рекомендує видавати паперове свідоцтво про народження.
⁃ Якщо заклад не має доступу до ЕСОЗ, лікарі можуть виписати паперовий рецепт.
⁃ Аптека фіксує код та номер та видає ліки за паперовим рецептом за наявності.
Бережіть себе та своїх рідних!
Слава Україні!🇺🇦
10 Травня 2022
У звʼязку з воєнними діями трапляються численні випадки безповоротніх втрат медичної документації. Записи, що раніше не були внесенні в електронну систему охорони здоровʼя, відновити, на жаль, неможливо.
Закликаємо лікарів продовжувати системно вносити дані про пацієнтів до електронної системи охорони здоровʼя, зокрема – дані про вакцинацію. Важливо, аби дані були внесенні не лише в медичну інформаційну систему, а й синхронізованні з Центральною базою даних електронної системи охорони здоровʼя. У ситуації, якщо інформація про проведені щеплення особи буде втрачена, а можливості її відновити не буде, пацієнтам необхідно буде пройти повторний курс щеплень.
Нагадуємо, що процедура ревакцинації, є абсолютно безпечною. Що підтверджено численними результатами досліджень та рекомендовано авторитетними міжнародними організаціями, такими як World Health Organization (WHO) та Європейський центр з профілактики та контролю захворюваності.
Убезпечте дані своїх пацієнтів – вносьте їх до ЕСОЗ!
2 Грудня 2021
Шановні користувачі електронної системи охорони здоров’я!
При впровадженні регламентних робіт з додавання технічних потужностей, на центральному компоненті ЕСОЗ виникла ситуація, яка перешкоджає стабільному функціонуванню компоненту та ефективній роботі користувачів, а також вплинула на швидкість обробки запитів.
Наразі спеціалісти Національної служби здоров’я України спільно з eZdorovya та фахівцями De Novo працюють над відновленням роботи центрального компоненту як з питанням найвищого пріоритету.
Станом на зараз черги в обробці запитів почали зменшуватися.
Про закінчення відновлювальних робіт та їх результат ми повідомимо додатково.