Понад 1000 вакансій розміщено на порталі вакансій медичних працівників

Нагадуємо, що на сайті Міністерство охорони здоров’я України розміщено «Портал вакансій медичних працівників».
Його мета – допомогти кожному медику в пошуці роботи знайти вакансію, що йому підходить.
Ознайомитися з пропозиціями, що розміщені на порталі, можна за посиланням: https://work.moz.gov.ua
👩‍💻Від початку роботи на порталі подано понад 1000 вакансій до закладів охорони здоров’я по всій Україні.
🧑‍⚕️👨‍⚕️Портал вакансій медичних працівників є простим та зручним у використанні.
На ньому медпрацівники можуть ознайомитися з усіма наявними опціями, додатковими перевагами та можливостями працевлаштування, щоб знайти вакансію, яка відповідає їх запитам.
• Щоб знайти вакансії у бажаному регіоні України, медик-пошукач може скористатися фільтром за областю, вказавши необхідну у полі «Область».
• Заклади охорони здоров’я можна відфільтрувати за формою власності та обрати з-поміж державних, комунальних, приватних тощо.
• Вакансії можна фільтрувати і за посадою. Для цього слід вибрати необхідну посаду з випадного списку. Фільтр автоматично відсортує вакансії за запитом та видасть усі відповідні.
Також рекомендуємо
16 Березня 2023
До 31 березня 2023 року всі заклади системи охорони здоровʼ я мають почати працювати в електронній системі охорони здоровʼя – ЕСОЗ.
📌 Ця вимога передбачена Ліцензійними вимогами провадження господарської діяльності з медичної практики та поширюється на всіх субʼєктів господарювання.
📌 Так, цифровізація охорони здоровʼя сприятиме формуванню єдиного медичного простору, у якому вся медична інформація про здоровʼя українців буде зберігатися централізовано та захищено.
📌 Чинними вимогами законодавства передбачено, що установи системи охорони здоровʼя мають вносити в електронному вигляді наступну медичну документацію:
1) медичні висновки про тимчасову непрацездатність;
2) медичні висновки про народження;
3) медичні записи осіб з підозрою на інфікування або з підтвердженим діагнозом COVID-19 (на період дії карантину, встановленого Кабміном, та протягом 30 днів з дня його скасування);
4) починаючи з квітня 2023 року – записи про рецепти на антибактеріальні, наркотичні (психотропні) та загалом всі рецептурні ЛЗ;
5) медичні записи про взаємодію з пацієнтом, на підставі яких формуються медичні висновки та електронні рецепти;
6) медичні записи, записи про направлення та рецепти щодо надання медичних послуг у рамках ПМГ або іншої програми, що фінансується з держбюджету;
7) медичні записи про направлення з метою проведення розширеного неонатального скринінгу новонароджених;
📌 інформацію про результати реабілітаційного обстеження, реабілітаційні втручання, зміни до медичних записів індивідуального реабілітаційного плану тощо.
📌 Інші медичні записи, не передбачені цим переліком як обовʼязкові, можуть вноситись до ЕСОЗ за рішенням закладу та за згодою пацієнта, отриманою відповідно до вимог Закону України “Про захист персональних даних”.
📌 Водночас повний перехід до цифрового обліку усієї медичної документації буде відбуватися поступово і передбачатиме внесення додаткових змін до інших нормативно-правових актів.
9 Травня 2024

Для пацієнтів як користувачів електронної системи охорони здоров’я номер телефону є важливим інструментом автентифікації, отримання сповіщень від ЕСОЗ, управління своїми даними, доступом до них та підтвердження інших дій в системі.  

Так, коли лікар реєструє пацієнта в Реєстрі пацієнтів ЕСОЗ, то за вибором пацієнта найчастіше серед трьох методів автентифікації в системі (за номером телефону,  за документами або через законного представника) обирають саме метод “за номером телефону”. Саме на цей номер надходять смс-повідомлення від ЕСОЗ, зокрема, з інформацією про е-направлення, МВТН, е-рецепти тощо. 

Якщо з певних причин ви втратили чи змінили номер телефону, який вказували при реєстрації в ЕСОЗ, відповідні зміни потрібно внести і в системі. Тож далі ми пояснимо, як можна змінити свій номер телефону самостійно або через лікаря. 

Що робити пацієнту, щоб змінити номер телефону в ЕСОЗ? 

Якщо ви придбали ще один номер телефону і хочете використовувати його в ЕСОЗ як метод автентифікації (отримувати на нього смс-повідомлення), то можете звернутися до лікаря, з яким укладено декларацію або до будь-якого іншого лікаря при найближчому візиті. Лікар самостійно змінить метод автентифікації в ЕСОЗ через свою медичну інформаційну систему при умові, що у вас є доступ до старого номеру, який ви хочете змінити. Для підтвердження такої зміни, на ваш “старий номер”, зазначений в Реєстрі пацієнтів, надійде код підтвердження зміни телефону на новий. 

Якщо у вас немає доступу до старого номеру телефону (вкрадений, загублений чи просто змінився), то лікар не зможе змінити метод автентифікації самостійно, адже для цього йому потрібно отримати підтвердження на ваш старий номер. У такому випадку ви можете звернутися із відповідною заявою, деталі описано за посиланням на сайті НСЗУ. Зазначте в заяві потребу деактивації старого та внесення нового номеру. 

Чому важливо вказувати актуальний номер телефону в ЕСОЗ?

Коли надаєте інформацію для вашої реєстрації, зокрема номер телефону, поставтеся до цього відповідально – вказуйте актуальний та саме свій номер (він має належати пацієнту якого реєструють). 

Виключенням звісно є недієздатні пацієнти як от діти чи особи які визнані такими судом. Для них методом автентифікації завжди буде інший пацієнт (батьки дитини чи інший законний представник).

Зауважте, що номер телефону є найбільш зручним методом автентифікації. Якщо попередньо при реєстрації ви обрали метод автентифікації за документами або дитина досягла повноліття, рекомендуємо змінити його зазначивши номер телефону, адже це значно пришвидшує та спрощує використання більшості медичних цифрових сервісів.  

17 Серпня 2022
З 1 серпня українські лікарі почали працювати з функціоналом виписки електронних рецептів на антибіотики.
Зокрема, така можливість стала доступною і для фахівців спеціалізованої медичної допомоги – на амбулаторному рівні та в умовах стаціонару.
Принагідно нагадуємо, що при наданні спеціалізованої медичної допомоги (як під час амбулаторного лікування, так і в умовах стаціонару) виписувати електронний рецепт на антибіотик повинен саме той спеціаліст, який проводить огляд пацієнта, визначає діагноз та здійснює призначення, а отже – відповідає за процес лікування пацієнта.
У такому випадку скерування пацієнта до сімейного лікаря для виписки е-рецепта є недоцільним.
Що важливо знати про виписку рецептів на антибіотики?
🔷 У разі, якщо лікар, не має технічної можливості виписати електронний рецепт (заклад не підключений до Електронної системи охорони здоровʼя (ЕСОЗ), відсутній функціонал у Медичній інформаційній системі (МІС) тощо), лікар має виписати пацієнту паперовий рецепт на спеціальному бланку форми ф-1.
🔷 Важливо зауважити, що інформаційна довідка/паперовий бланк мають обовʼязково бути засвідчені особистим підписом та печаткою лікаря. Це є свідченням достовірності рецепта.
🔷 Якщо пацієнт перебуває на лікуванні у стаціонарі, медичний заклад за умовами співпраці з НСЗУ повинен забезпечувати пацієнтів медикаментами, зокрема антибіотиками, які визначені Національним переліком основних лікарських засобів та галузевими стандартами у сфері охорони здоров’я. Для призначення та застосування таких лікарських засобів виписувати рецепт пацієнту не потрібно. Ці ліки гарантовано мають надаватися пацієнтам безоплатно.
🔷 У разі виняткових ситуацій, якщо пацієнт для лікування у стаціонарі потребує антибіотик, не передбачений Нацпереліком та галузевими стандартами у сфері охорони здоров’я, лікар зможе виписати йому рецепт. Зауважимо, що у такому випадку для виписки рецепта на антибіотики в стаціонарі потрібна відповідна підстава, адже всі дані про призначення лікар вноситиме до ЕСОЗ. Якщо лікар випише рецепт на ліки, які мають надаватися в стаціонарі безоплатно – це вважатиметься порушенням умов договору з НСЗУ.
🔷 Якщо лікар здійснює виписку зі стаціонару пацієнта, який потребує подальшої антибіотикотерапії, лікар стаціонару повинен виписати рецепт, щоб пацієнт у той же день міг придбати ліки та продовжити лікування вдома.
7 Лютого 2023

Шановні партнери та користувачі ЕСОЗ!

З метою оптимізації та покращення продуктивності системи ЕСОЗ, проводимо планові технічні роботи.

Задля мінімізації можливих незручностей для користувачів, регламентні роботи відбуватимуться з 21:00 07.02.2023 та до 00:00 08.02.2023 року

Актуальну інформацію про технічні роботи на центральному компоненті ЕСОЗ відслідковуйте на сторінці: https://status.ehealth.gov.ua/

Дякуємо за розуміння!