Медичні висновки: актуальний стан відновлювальних робіт

Шановні лікарі!

Інформуємо, що з 15 грудня в результаті технічного інциденту, який виник у роботі реєстру медичних висновків, користувачі ЕСОЗ могли зіштовхнутися з проблемами у роботі з медичними висновками про тимчасову непрацездатність та про народження.

Зокрема протягом цього періоду можуть виникати проблеми в обробці, скасуванні, а також відображенні деяких медичних висновків. Відповідні проблеми були зафіксовані технічними фахівцями ДП “Електронне здоровʼя” та оперативно взяті у роботу. 

Наразі продовжуються роботи над відновленням відображення деяких медичних висновків, створених з 15 грудня. За результатами технічних робіт також буде відновлено повноцінну можливість подовження та скасування раніше відкритих випадків тимчасової непрацездатності (у разі відповідності такої дії чинному законодавству).

Також сьогодні з 8:30 спостерігалася часткова недоступність медичних висновків про народження. Повідомляємо, що станом на 10:20 роботу компонента було відновлено.

Цю інформацію, а також хід розв’язання зазначених проблем завжди можна прозоро відстежити на сторінці моніторингу працездатності ЕСОЗ у відповідному блоці “Медичні висновки”: https://status.ehealth.gov.ua/

Нагадуємо, що нині законодавством визначено, що у разі виникнення технічних проблем, які перешкоджають формуванню МВТН, внесення відповідних даних допускається після усунення технічних проблем ЕСОЗ. Водночас медичний висновок може бути сформований не пізніше ніж як на пʼятий день з дати встановлення факту тимчасової непрацездатності. При цьому строк непрацездатності необхідно зазначити той, що було визначено в день огляду пацієнта лікарем. 

Окрім того, наказом МОЗ України від 01.06.2021  № 1066 “Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки” дозволяється виписувати листки непрацездатності в паперовій формі, зокрема, але не виключно у випадках:

  • спливу строку, протягом якого лікар може внести зміни до медичного висновку в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я;
  • виникнення технічних помилок при передачі даних між Електронним реєстром листків непрацездатності та Реєстром медичних висновків в ЕСОЗ, які призводять до неможливості формування електронного листка непрацездатності більше ніж протягом семи днів з дати створення медичного висновку – до усунення відповідних помилок.

У разі відсутності в закладі бланків непрацездатності, за рішенням керівника допускається видача листків непрацездатності, роздрукованих на білому аркуші паперу за встановленою формою.

Також рекомендуємо
12 Квітня 2021

Шановні партнери та користувачі ЕСОЗ!

В понеділок 12.04.2021 з 23:00 по вівторок 13.04.2021 01:00 буде недоступний функціонал, пов’язаний з відправкою SMS, у зв’язку з оновленням програмної платформи у провайдера.

Дякуємо за розуміння!

9 Червня 2022
Наголошуємо – внесення даних до ЕСОЗ – запорука надійного збереження медичних даних пацієнта!
Рекомендуємо лікарям продовжувати системно вносити дані про пацієнтів до електронної системи охорони здоровʼя, зокрема – дані про лікування та вакцинацію.
Важливо, аби дані були внесенні не лише в медичну інформаційну систему, а й синхронізовані з Центральною базою даних електронної системи охорони здоровʼя. Адже внесення даних до ЦБД ЕСОЗ гарантує збереженість медичної інформації на державному рівні.
Міністерство охорони здоровʼя підготувало перелік документів, які можливо cамостійно відновити:
– Медичну документацію (обстеження, лікування, оперативне та стаціонарне втручання) відновити можна через ЕСОЗ, звернувшись до сімейного лікаря у місці вашого перебування.
– Медичні документи для особи з інвалідністю можна відновити звернувшись до центрів соцзахисту, що мають доступ до Центрального банку даних осіб з інвалідністю та можуть зробити відповідний витяг.
– Щоб відновити інші документи чи запросити довідку МСЕК, потрібно звернутись до медико-соціальної експертної комісії за місцем перебування. Лікарі МСЕК спільно з лікарями закладу допоможуть знайти спосіб, як відновити потрібні документи.
31 Жовтня 2018

Європейські експерти з ОЕСР (Організація економічного співробітництва та розвитку) визнали український кейс eHealth одним із найперспективніших у державному секторі по всьому світу.

Цього року команда eZdorovya взяла участь у конкурсі та представила модель трансформації медичної системи – “Private-Public Cooperation Model”. Цей кейс увійшов до з найкращих у світі та був опублікований на інноваційній платформі Обсерваторії інновацій у державному секторі (OPSI).

OPSI — команда європейських експертів, яка досліджує проекти в публічному секторі з усього світу та публікує кейси переможців, які, на їхню думку, змінюють державну сферу та життя всієї країни на краще.

“OPSI визнали підхід eZdorovya   “Private-Public Cooperation” в eHealth одним з найперспективніших у світі. Ця модель передбачає, що електронна система охорони здоров’я в Україні трансформується у тісній співпраці її головних партнерів та бізнес-сектору. Чому ця інновація є однією з кращих? Кооперація “держава-бізнес” здатна трансформувати систему на горизонтальну площину, створювати новий простір для інновацій, нові конкурентні ринки та головне — надавати найякісніші сервіси для громадськості.

 

8 Грудня 2023

Консультації лікаря-спеціаліста, проведення лабораторних або візуальних досліджень українці отримують за електронним направленням. Воно формується лікарем на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань.

На сьогодні в електронній системі охорони здоровʼя створено понад 418 мільйонів електронних направлень. Це один із найпопулярніших цифрових сервісів в українській медицині.

Нагадуємо порядок отримання електронного направлення:
– лікар вносить запис про направлення до ЕСОЗ;
– пацієнту приходить смс з номером направлення;
– за бажанням пацієнта лікар може надати копію запису про направлення у паперовій або електронній формі.

Звертаємо увагу, що паперова копія документа видається виключно на прохання пацієнта, вимога її надання є недоцільною та лише марнує час лікаря та пацієнта.

Нагадаємо також алгоритм отримання послуги за електронним направленням:
– пацієнт повідомляє номер направлення працівнику медзакладу, який відповідає за реєстрацію звернень пацієнтів або надає запис про направлення в паперовій формі;
– працівник закладу перевіряє статус направлення в ЕСОЗ та повідомляє пацієнту про можливість отримати послугу за програмою медичних гарантій;
– далі працівник закладу узгоджує з пацієнтом вибір лікаря, а також дату та час, коли пацієнт може отримати послуги за направленням.

Також звертаємо увагу, що є перелік спеціалістів, до яких можна звертатися без електронного направлення.

Це, зокрема, гінеколог, психіатр, стоматолог, нарколог, фтизіатр. Без направлення можна звернутись і до лікаря, у якого ви перебуваєте під медичним наглядом для лікування від хронічних захворювань. Також не потрібно щоразу отримувати направлення до лікуючого спеціаліста, в якого ви проходите лікування.

Окрім того, для отримання екстреної медичної допомоги пацієнту не потрібно ані направлення, ані декларація з лікарем.