На платформі Академії НСЗУ оновлено курс “Особливості створення електронного рецепта”
Шановні користувачі електронної системи охорони здоров’я!
Сьогодні на центральному компоненті ЕСОЗ стався інцидент, який спричинив збої на двох із трьох групах серверів, на яких зберігається підписний контент. Саме це вплинуло на поточні труднощі взаємодії користувачів із ЕСОЗ.
🔧Фахівці eZdorovya та Національна Служба здоров’я здійснюють роботи по переходу на резервне середовище даних.
На час проведення відновлювальних робіт обмежено трафік на ЦБД.
Тому, запити користувачів тимчасово не оброблюються.
Орієнтовний час робіт: 3-4 години. Актуальний статус робіт буде оновлюватися щогодини.
Після завершення робіт очікується стабілізація роботи ЦБД.
Додатково, за результатами аналізу причин інциденту, буде опублікований відповідний звіт.
Запущено постійну верифікацію відомостей реєстрів ЕСОЗ з Державним реєстром фізичних осіб-платників податків (ДРФО), тому зібрали для вас усю необхідну інформацію, як підготуватися до змін, щоби верифікація ваших пацієнтів пройшла успішно.
Ось ТОП-10 найпоширеніших питань та відповіді на них:
- Як здійснюється верифікація з ДРФО?
Система автоматично збирає необхідні дані та відправляє їх в ДПС захищеним каналом. Лікарі в цьому процесі участі НЕ беруть.
- Як часто відомості пацієнта верифікуються?
- під час реєстрації пацієнта вперше
- кожного разу при оновленні даних пацієнта
- планово з визначеною НСЗУ періодичністю, навіть якщо дані пацієнта не змінювалися.
- Які дані пацієнта підлягають верифікації?
- ПІБ пацієнта, дата його народження, а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП)
- відомості про відмову від присвоєння РНОКПП
(коли в ЕСОЗ не вноситься РНОКПП та відмітка про відмову проставляється “так”, наприклад, у разі відмови з релігійних міркувань) - відомості про відсутність РНОКПП
(коли в ЕСОЗ не вноситься РНОКПП та не заповнюється відмітка про відмову)
- Що означає статус “Потребує верифікації”?
Статус верифікації “Потребує верифікації” інформує про потребу проведення верифікації автоматично системою або в ручному режимі (НСЗУ).
На цьому етапі жодних дій від лікаря НЕ потрібно (навіть якщо статус верифікації більшості пацієнтів “Потребує верифікації”). До того ж цей процес жодним чином не блокує роботу лікаря з обліковим записом пацієнта.
- На що важливо звертати увагу лікарям?
Наразі додаткова підготовка від лікарів не вимагається. Як і завжди медики мають стежити за актуальністю даних пацієнтів під час надання їм медичної допомоги та за потреби – оновлювати інформацію.
Оновлювати запис про пацієнта має той лікар, який надає медичну допомогу пацієнту на цей момент. У разі, якщо лікар спеціалізованої медичної допомоги виявив невідповідність у даних пацієнта, він має актуалізувати його дані.
З початком верифікації даних пацієнтів за РНОКПП рекомендуємо лікарям періодично відстежувати статуси верифікації свої пацієнтів та за потреби – оновлювати їх дані на коректні.
- Чи потрібно щось від лікаря або пацієнта, якщо статус верифікації пацієнта – “Успішна верифікація”?
НІ, відомості пацієнта автоматично перевірено і вони актуальні.
- Що має зробити лікар, якщо статус верифікації пацієнта – “Неуспішна верифікація (потребує змін)”?
Якщо РНОКПП не оновиться автоматично (переважно це стосуватиметься жінок старше 16 років) – лікар має перевірити та за потреби оновити реєстраційні дані пацієнта. Якщо помилка допущена в його РНОКПП – треба спрямувати пацієнта подати звернення до НСЗУ з метою оновити дані.
Якщо дані пацієнта в ЕСОЗ відповідають даним в документах, які надав пацієнт – необхідно спрямувати пацієнта оновити дані до Державної податкової служби.
- Чи потрібно буде вручну виправляти дані по всіх пацієнтах, в яких були помилки?
Для більшості пацієнтів системою буде автоматично оновлено РНОКПП на коректний. Після чого статус пацієнта зміниться на “Успішна верифікація”. У такому разі додаткові дії від лікаря чи пацієнта не вимагатимуться.
- Якими нормативно-правовими актами регулюються зміни?
Процес верифікації записів про пацієнтів в електронній системі охорони здоровʼя регулюється:
- Постановою КМУ від 25.04.2018 №411 “Деякі питання електронної системи охорони здоров’я”
- Наказом МОЗ 30.11.2020 № 2755 “Про затвердження Порядку ведення Реєстру пацієнтів в електронній системі охорони здоров’я”
- Законом України “Про захист персональних даних”
- Законом України “Основи законодавства України про охорону здоров’я”
- Де дізнатися про верифікацію відомостей ЕСОЗ детальніше?
Шукайте більше рекомендацій щодо верифікації пацієнтів у👉 вебінарі
Поширені запитання та відповіді про 👉 верифікацію.
Шановні партнери та користувачі ЕСОЗ!
З метою оптимізації та покращення продуктивності системи ЕСОЗ, проводимо планові технологічні роботи.
Задля мінімізації можливих незручностей для користувачів, регламентні роботи відбуватимуться з 22:00 01.02.2022 та до 23:00 01.02.2022 .
Дякуємо за розуміння!
В Україні розпочав роботу Єдиний вебпортал вакантних посад у закладах охорони здоров’я.
Законодавство вимагає використовувати його для проведення добору на вакансії у державних та комунальних медзакладах, зокрема, при проведенні конкурсу на посаду керівника.
Водночас вимога не поширюється на заклади охорони здоров’я приватної форми власності, заклади охорони здоров’я МВС, Міноборони, військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення.
Єдиний вебпортал доступний за посиланням: medvacancy.moz.gov.ua.
Завдяки його функціоналу можна розміщувати оголошення про вакансії у
медзакладах, шукати роботу, подаватися на оприлюднені позиції, розміщувати оголошення про результати проведених конкурсів тощо.
Розміщувати інформацію на порталі можуть керівники та уповноважені особи закладів охорони здоров’я, члени конкурсної комісії, до складу яких входять представники органів управління. Ці особи мають пройти процедуру електронної ідентифікації та автентифікації та створити особистий кабінет. Зареєструватися на сайті також можуть і кандидати на посади.
Користування вебпорталом – безоплатне.
Інформацію про вакантну посаду до Єдиного вебпорталу заклади охорони
здоров’я мають подавати протягом 10 робочих днів із дня її утворення або вивільнення.
Єдиний вебпортал призначений для цифровізації процесу пошуку вакансій у закладах охорони здоров’я.
Переваги використання порталу:
1. Підвищується зручність працевлаштування та доступність вакансій. Працівники сфери охорони здоров’я зможуть легко знайти актуальні вакансії, а заклади охорони здоров’я – якісно і швидко задовольнити свої кадрові потреби.
2. Зменшуються час та зусилля, необхідні для працевлаштування.
3. Підвищується контроль якості та прозорості підбору кадрів.
4. Зменшується дефіцит кадрів у сфері охорони здоров’я.
5. Оптимізується процес визначення кадрової потреби та формування обсягів держзамовлення на підготовку спеціалістів сфери охорони здоров’я.
6. Усуваються чинні корупційні ризики на етапі працевлаштування до медзакладів та мінімізуються прояви корупції у відносинах в колективі.
Адміністратором Єдиного вебпорталу є державне підприємство «Електронне здоров’я», що, зокрема, забезпечує його технічну підтримку та консультує з технічних питань.
У разі виникнення питань можна звертатися за адресою: [email protected].
Інформаційні матеріали та інструкції для різних категорій користувачів Єдиного вебпорталу розіслано керівникам органів та закладів охорони здоров’я.
Переглянути презентацію Єдиного вебпорталу вакансій у державних та комунальних закладах охорони здоров’я можна за посиланням.