Про тестування адміністративного модуля для аптечних закладів (Станом на 7.03.2019)

ДП “Електронне здоров’я” повідомляє про успішне проведення тестування адміністративного модуля для аптечних закладів.

До функціоналу, який тестувався, входять функції реєстрації юридичної особи, реєстрації підрозділів, реєстрації користувачів, укладення договорів між аптечним закладом та Національною службою здоров’я України за програмою реімбурсації “Доступні ліки”.

Інформаційні системи, які першими пройшли тестування успішно:

1. “MedCard Plus” (https://mcplus.com.ua/)
Оператор МІС ПП “Технет-Сервіс” (ЄДРПОУ 35246042)

2. “nHealth” (https://ehealth.vikisoft.kiev.ua/)
Оператор МІС ТОВ “РОЯЛ ІНТЕГРАЦІЯ” (ЄДРПОУ 38688685)

Нагадуємо, що тестування та підключення нових систем триває. Якщо ви розробник МІС або АІС та бажаєте підключитися до ЦБД eHealth – надішліть свою пропозицію на [email protected]

Також рекомендуємо
7 Липня 2021
ДП «Електронне здоров’я» відповідає за розробку та адміністрування порталу вакцинації (https://vaccination.covid19.gov.ua/ ) та впроваджує функціонал, необхідний для організації проведення вакцинації проти COVID-19.
👩🏻‍⚕️👨🏻‍⚕️Відтепер представники закладів охорони здоров’я отримають доступ до персональних кабінетів, у яких можна розподіляти пацієнтів після запису в Дії.
Кабінет містить інформацію про запис пацієнтів, дату вакцинації, зміни статусу та трекінг пацієнтів.
Портал дає можливість конкретному пункту щеплення бачити всіх громадян, які зареєструвалися на вакцинацію через Дію, та працівникам системи охорони здоров’я взаємодіяти з громадянами.
До прикладу, за допомогою порталу лікар може сконтактувати з пацієнтом та запланувати перше або друге щеплення, відмітити, коли треба зателефонувати пізніше, тощо. Також, після отримання другої дози вакцини, статус пацієнта відображає, що він повністю пройшов вакцинацію.
👨🏻‍💼👩🏻‍💼 Для координаторів регіональних пунктів щеплень також створено персональні кабінети. Для кожного координатора області доступна загальна статистика вакцинації по регіону, моніторинг пацієнтів та дані про перебіг вакцинації у закладах охорони здоров’я.
Координатори регіональних пунктів щеплень ще з квітня працюють в порталі та на сьогодні скоординували понад пів мільйона громадян в черзі.
Координатори та заклади охорони здоров’я отримують доступ до порталу через eZdorovya. Ми ведемо взаємодію з координаторами, що використовують кабінети, та надаємо технічну підтримку по роботі з порталом.
👩🏻‍💻🧑🏻‍💻 Для громадян портал несе інформаційний характер та містить усю актуальну інформацію про вакцинацію, антифейки та відповіді на поширені міфи. Кожен відвідувач сайту може знайти пункти щеплення поблизу, тощо.
Зареєструватися в чергу на вакцинацію громадяни як і раніше можуть через веб-портал або додаток Дія.
Також, портал містить лічильник на головній сторінці – офіційне джерело, де відображено актуальні дані щодо перебігу вакцинації в Україні. Статистика зазначена за попередній день в дозах вакцин.
В планах розвитку порталу – створення особистих кабінетів для координаторів міст – це допоможе побудувати широку мережу пунктів вакцинації та ефективну взаємодію між ними.
eZdorovya, своєю чергою, і надалі продовжує працювати над розробкою електронних інструментів, які допоможуть в протидії поширення COVID-19.
1 Квітня 2021
Як відомо, через МІС здійснюється взаємодія лікаря з ЕСОЗ. Відповідно важливим моментом є є співпраця медичних працівників з медичними інформаційними системами, що встановленні в лікарських закладах.
Сьогодні ми визначили ключові моменти співпраці з МІС, з якими варто ознайомитись кожному лікарю.
1. Якщо ви досі ще не обрали свою МІС, то важливо визначити відповідальну особу за інформатизацію закладу. Ця людина виконуватиме функції координатора та точки взаємодії із розробником чи оператором МІС.
2 . Дізнайтесь у представника МІС про можливість налаштування системи під ваші поточні процеси. У випадку, якщо ваш заклад має визначену спеціалізацію, уточніть у МІС можливості адаптації системи під ваші потреби. Якщо Вам необхідний певний функціонал відповідно до Вашої спеціалізації, уточніть чи наявний такий у Вашій МІС.
Обов’язково перевірте чи підключена МІС до ЕСОЗ.
3. Якщо у медичній інформаційній системі немає потрібного Вам функціоналу, Ви завжди можете змінити МІС, що встановлена в лікарні.
3. Якщо Ви вже використовуєте певні програмні забезпечення у роботі, наприклад, у лабораторіях або програми для ведення бухгалтерської звітності, дізнайтесь, чи їх можна інтегрувати з МІС.
4. Повідомте працівникам контакти служби підтримки медичної інформаційної системи, яка встановлена в закладі. Лікарю важливо розуміти, що в разі проблеми, він має змогу звернутися до відповідних спеціалістів.
5. Лікарі, у разі проблем при роботі з ЕСОЗ, повинні звертатись за консультацією до МІС. Важливо, щоб лікарі могли детально описати суть проблеми.
6. У всіх МІС є можливості, пов’язані та не пов’язані з ЕСОЗ. Іноді особливості в роботі залежать саме від цього.
Наприклад, важливим моментом є синхронізація медичних епізодів. Адже, якщо Ви повноцінно заповнили документ і не відправили до ЦБД ЕСОЗ, кошти за надані послуги не надійдуть. Оскільки саме процес синхронізації, тобто передання даних у систему ЕСОЗ, забезпечує оплату за надані лікарем послуги.
❗️Тому ще раз наголошуємо, що ваші дані повинні бути надісланими в ЕСОЗ, а не лише заповненими в МІС.
Також зауважимо, що часто трапляються помилки з надісланими діагнозами чи параметрами, які вже направили в ЕСОЗ, відповідно система їх не приймає. В такому випадку важливо знайти прийоми, перевірити дані пацієнта, виправити помилку та відправити знову до ЕСОЗ. Епізод повинен бути створений, поставлений діагноз та закритий.
❗️Тому важливо співпрацювати з МІС та уточнювати завчасно усі проблемні питання.
❗️Якщо не знаєте контактів МІС, напишіть, будь ласка, назву і ми Вам їх надамо. Можете залишати назви в коментарях.
1 Червня 2021
Коли говоримо про Бразилію, перш за все, згадується карнавал. Але чи знаєте Ви, як там розвивається система охорони здоров’я? Сьогодні розповімо про особливості розвитку eHealth в Бразилії.
Система охорони здоров’я Бразилії зазнала кардинальних змін після того, як було записано право на загальний доступ усіх громадян до медицини у конституції 1988 р.
До цього існувало в основному приватне лікування. Згідно з подальшою реформою охорони здоров’я у 1996 р. Бразилія створила систему охорони здоров’я, засновану на децентралізованій універсальній системі муніципалітетів, що забезпечують всебічну та безкоштовну медичну допомогу кожній особі, яка потребує лікування. Фінансування здійснюється від штатів та федерального уряду. Ключовим для цієї стратегії є первинна медична допомога та і на сьогодні первинна медична допомога залишається однією з основ системи охорони здоров’я.
Також створили Програму сімейного здоров’я (зараз Стратегія сімейного здоров’я) – що є головною в Бразилії. Стратегія первинної медико-санітарної допомоги — прагне надати повний спектр якісних медичних послуг сім’ям в у своїх будинках, в клініках та лікарнях. Близько 75% населення Бразилії отримує допомогу з цієї системи, а решта громадян, зараховані до приватних медичних структур. Пріоритет первинної медичної допомоги — це універсальний доступ усього населення до її забезпечення. Саме тому в Бразилії важливим є розвиток систем телемедицини та електронного здоров’я.
Телемедицина вважається однією з основних у системі електронної охорони здоров’я, яка найширше застосовується як у приватному, так і в державному секторах. Переважна більшість приватних лікарень мають телемедичні установи та вони також часто зустрічаються в лікарнях. Це допомагає забезпечити якісну медичну допомогу для всіх пацієнтів, незалежно від місця їх знаходження.
Також створена потужна інформаційна основа для підтримки електронної охорони здоров’я та розвитку телемедицини, для кращого ознайомлення з технологіями створено університет телемедицини та університет відкритого здоров’я, де кожен спеціаліст має змогу покращити свої навички та знання з телемедицини та електронного здоров’я.
20 Березня 2021

Підібрали для вас канали освітніх — онлайн матеріалів для медиків щодо лікування пацієнтів з COVID-19. Переглянути матеріали можна в будь-який зручний для Вас час, усі вони збережені на онлайн — платформах. Кожен курс має декілька розділів, поділений на тематичні блоки, складається із теоретичної та практичної частин.

💻 Онлайн-платформа для лікарів з питань штучної вентиляції легень CoVent
(про респіраторну підтримку та інтенсивну терапію) https://bit.ly/2xmquXi
💻 Онлайн-курс від Центру Громадського здоров’я «Медична допомога в період пандемії COVID-19» https://bit.ly/3eV3TSv
💻 Вебінар з рутинної вакцинації під час пандемії COVID-19 від Центру громадського здоров’я та Всесвітньої організації охорони здоров’я https://bit.ly/2WagrwL
💻 Освітня платформа з питань лікування COVID-19 https://bit.ly/359H2OB
💻 Відеолекції “Всеукраїнський спецкурс з респіраторної підтримки” https://bit.ly/3cQLxAb
💻 Онлайн-курс з респіраторної терапії від МОЗ та Юнісеф – https://uni.cf/2IoH1zu