Як підключити МІС до Центральної бази даних?

1

Надішліть лист на електронну адресу Адміністратора [email protected], до якого додайте заяву, затверджену Адміністратором

У відповідь ви отримаєте:

  • інформацію про наявні технічні специфікації, необхідні для розробки електронної медичної інформаційної системи (далі - МІС);
  • доступ до тестових середовищ з метою перевірки розробленого функціоналу на сумісність із центральною базою даних (далі - ЦБД).
2

Ознайомтесь із документами:

  • Вимогами, яким мають відповідати МІС, підключені до ЦБД.
  • Тестовою програмою, яка визначає механізм перевірки сумісності МІС із ЦБД з метою подальшого підключення МІС до ЦБД.

Якщо ви впевнені, що ваша МІС відповідає цим вимогам та може пройти перевірку на сумісність з ЦБД -- переходьте до Кроку 3.

3

Зробіть відеозапис процесу самостійного тестування функціоналу відповідно до Вимог на DEMO середовищі. 

Відео має супроводжуватися звуком (коментарями щодо подій, які фіксуються на відео).

4

Подайте Адміністратору запит на проведення тестування

Для цього:

  • Заповніть заявку, роздрукуйте, підпишіть, відскануйте у PDF.
  • Підготуйте документи у вигляді сканованих у PDF копій з підписом уповноваженої особи й печаткою (у разі її наявності):
    • відомості та документи (у разі наявності), що підтверджують права на МІС або на підключення такої системи до ЦБД;
    • технічні характеристики МІС;
    • відомості про обсяг функціональних можливостей МІС для роботи в електронній системі охорони здоров’я;
    • виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про такого оператора.
  • На електронну адресу Адміністратора [email protected] надішліть зазначений набір файлів (заявка, копії документів) та відеофайл (запис самостійного тестування функціоналу на DEMO), скріплений ЕЦП.
5

Проведення тестування Адміністратором (30 календарних днів)

Отримавши запит на проведення тестування, Адміністратор перевіряє надані оператором МІС документи. У разі відсутності зауважень до заяви та копій документів, Адміністратор здійснює перегляд відеозапису тестування.

6

Отримайте висновок (3 робочі дні)

За результатами розгляду надісланих матеріалів МІС отримує висновок.

У разі встановлення невідповідностей, висновок буде містити опис таких невідповідностей та пропозиції щодо їх усунення. Оператор МІС має право повторно подати заявку Адміністратору після усунення невідповідностей.

7

Надайте Адміністратору оригінали документів

Отримавши від Адміністратора позитивний висновок, оператор МІС надає Адміністратору паперові документи або завірені копії, перелічені у Кроці 4.

Ці документи мають бути надані одним з методів:

  • передати уповноваженому співробітнику Адміністратора особисто
  • надіслати поштою на адресу абонентської скриньки: ДП “Електронне здоров’я”, а/с: В-7, 01001 Київ-1.
8

Укладіть з Адміністратором договір про підключення МІС до ЦБД.

9

В терміни не більше 2-х робочих днів після підписання договору надішліть на електронну адресу Адміністратора [email protected] логотип МІС (180×100 піскелей, формат PNG) та посилання на веб-сайт

Протягом п’яти робочих днів з дати укладення договору Адміністратор оприлюднить на своєму веб-сайті  інформацію про підключення МІС до ЦБД та її функціональні можливості в електронній системі охорони здоров’я.

10

Підключіться до комунікаційних каналів (10 робочих днів)

Для цього надайте імена та прізвища своїх уповноважених представників для їх приєднання до комунікаційних каналів та служби технічної підтримки.

Зробити це необхідно через електронну пошту з адреси Оператора МІС, вказаної в «Заявці на тестування» на Кроці 6. Лист відправляти на електронну адресу Адміністратора [email protected].

11

Отримайте від Адміністратора ключі доступу до продуктивного середовища (5 робочих днів)

Одним з методів:

  • фельд’єгерською службою зв’язку на адресу Оператора МІС
  • особисто посадовій особі Оператора МІС за місцезнаходженням Адміністратора.