Про тестування адміністративного модуля для аптечних закладів (Оновлено 21.03.2019)

Медична інформаційна система “SimplexMed” успішно пройшла тестування адміністративного модуля для аптечних закладів.

SimplexMed (https://simplex-med.com)

ТОВ “АСТУМ”

Код ЄДРПОУ 38590681

До функціоналу який тестується, входять функції реєстрації юридичної особи, реєстрації підрозділів, реєстрації користувачів, укладення договорів між аптечним закладом та Національною службою здоров’я України за програмою реімбурсації “Доступні ліки”.

 

ДП “Електронне здоров’я” запрошує розробників МІС або АІС долучитися до побудови електронної системи eHealth та надсилати свої пропозиції на [email protected] .

Також рекомендуємо
17 Жовтня 2018

Уже більше 19,5 мільйонів українців обрали свого лікаря. ДП “Електронне здоров’я”, що разом з партнерами розробляє технічний функціонал eHealth, вдячне за висловлену довіру користувачів. Такий результат за півроку є спільною заслугою команд, які займаються впровадженням eHealth в Україні. Впроваджуючи систему eHealth, Україна вже увійшла до світової спільноти Global Digital Health Partnership, як її рівноправний учасник, досвід якого цікавий багатьом країнам світу.

ДП “Електронне здоров’я” є основним розробником технічного ядра eHealth в Україні. eHealth — електронна система охорони здоров’я, що дозволяє ефективно розподіляти бюджетні кошти на оплату медичних послуг. Система eHealth складається з:

  • центрального компоненту системи медичних даних (адмініструє ДП “Електронне здоров’я”);
  • медичних інформаційних систем (приватні компанії, що надають інтерфейси користувачам, у тому числі медичним закладам та лікарям).

Міністерство  охорони здоров’я регулює впровадження eHealth на нормативно-правовому рівні. Національна служба здоров’я України аналізує дані з метою прогнозування та оперування Програмою медичних гарантій, в тому числі з метою оплати вартості послуг медзакладам.

З моменту офіційного створення ДП “Електронне здоров’я” в грудні 2017 року через збіг у назві саму систему eHealth часто асоціювали з ДП “Електронне здоров’я”, що не зовсім так. Адже система eHealth складається з декількох учасників, в тому числі ДП “Електронне здоров’я”. Тому, аби уникнути подібних неточностей у визначенні — хто є хто в системі eHealth, — Державне підприємство “Електронне здоров’я” використовуватиме новий бренд —  eZdorovya. Це домопоже ДП “Електронне здоров’я” (eZdorovya) ефективніше взаємодіяти з користувачами, серед яких мільйони українців, представники бізнесу, розробники інформаційних систем та технологічні стартапи, які мають намір працювати з медичними даними.

“Ми будемо комунікувати з користувачами і всіма стейкхолдерами під брендом “eZdorovya”.  Система eHealth впроваджується спільними зусиллями всіх партнерів. eZdorovya забезпечує технічну можливіcть функціонування  eHealth як її адміністратор, що від імені держави займається розробкою та впровадженням технологій”, — заявляє прес-служба державного підприємства “Електронне здоров’я”.

 

Наразі eZdorovya займається впровадженням масштабного інноваційного IT-рішення в медичній сфері — розробкою медичної картки пацієнта та низки інших важливих модулів. За підтримки світової eHealth-спільноти команда eZdorovya розробляє електронний рецепт, електронне направлення та інші сервіси. Всі вони дозволять кожному користувачеві отримати необхідну медичну інформацію без паперової рутини. Також eZdorovya збиратиме дані для розробки аналітичних і статистичних матеріалів та вироблення ефективних рішень у сфері охорони здоров’я.

Цю та іншу інформацію можна буде знайти на оновленому сайті eZdorovya: https://www.facebook.com/ezdorovya

Якщо у вас є загальні питання щодо функціонування системи eZdorovya, напишіть на адресу: [email protected]

Джерело: moz.gov.ua

12 Червня 2019

Шановні партнери та користувачі електронної системи охорони здоров’я eHealth!

З метою підвищення продуктивності системи, завтра (13.06.2019) будуть проводитися планові технічні роботи. Задля мінімізації можливих незручностей для користувачів, регламентні роботи відбуватимуться з 19:00 по 20:00.

Дякуємо за розуміння!

23 Жовтня 2018

Минуло півроку з того часу, коли була створена Національна служба здоров’я України і “гроші пішли за пацієнтами” у ті заклади, які підписали договори зі Службою. Розказуємо, як змінилась первинна допомога за цей час.

За 6 місяців роботи Нацслужби здоров’я 623 заклади первинної допомоги (майже половина закладів первинки країни) підписали договір з Службою і перейшли на нову систему фінансування.

Понад 12 млн українців обрали свого лікаря в цих закладах. І за ними до закладів вже “прийшло” 1,615 млрд грн, які держава вперше спрямувала на оплату медичних послуг конкретним пацієнтам.

Більшість закладів отримали значно більше грошей, аніж за субвенцією. І цей дохід зростатиме, адже заклади ще продовжують укладати декларації з пацієнтами. Наприклад, Сокирянський ЦПМСД збільшив свій дохід з липня по жовтень на 50%, Черкаський ЦПМСД №2 – на 32%. Томашпільський центр первинної допомоги збільшив надходження на свій рахунок на 58%.

Зміни в медицині відкрили вікно можливостей. І цими можливостями скористалися передусім маленькі міста. Саме там відбуваються найбільші зміни. Лідери за рівнем підписання декларацій – Червоноград на Львівщині (76%) та Овруч на Житомирщині (65%). В Червонограді отримали втричі більше коштів, аніж за субвенцією, і вже у перші місяці підняли зарплату лікарям – з 5 000 до 16 000 грн. Овруцький ЦПМСД тепер отримує вдвічі більше, аніж за субвенцією. І зарплата лікаря зросла з 5 000 до 15 000 грн.

Значно зросли і зарплати медичних сестер. Наприклад, у закарпатському Міжгір`ї зарплата медсестри виросла з 5 до 8 000. У Миргороді – з 4 до 8 500 грн.

«За рік ми набрали непоганий темп впровадження змін. Але ми плануємо нарощувати його в наступному році. Яка наша візія на 2019 рік? Нова первинна ланка по всій країні – з високою якістю послуг, різноманіттям провайдерів, високими зарплатами лікарів. Нові електронні інструменти для лікарів та пацієнтів – електронні медичні картки, направлення до спеціалістів, рецепти на «Доступні ліки», лікарняні листи. Ви приходите на прийом і займаєтеся вашим здоров`ям, а не папірцями. І найголовніше – старт реформації спеціалізованої допомоги – запуск програми «Безкоштовна діагностика». За направленням сімейного лікаря пацієнти отримають найнеобхідніші для встановлення діагнозу аналізи, консультації спеціалістів та діагностику безоплатно», – сказав заступник міністра охорони здоров’я Павло Ковтонюк.

 

«Зміни в медицині відбуваються перш за все на користь пацієнта та лікаря. Щоб інформація про них була доступною, 8 жовтня Національна служба здоров`я запустила власний контакт-центр. Це перший в Україні контакт-центр для лікарів та пацієнтів. За усіма міжнародними стандартами. Кожен українець, подзвонивши на номер 1677, зможе отримати відповіді на всі питання щодо змін в медицині. Адже трансформація триває. З наступного року трансформується програма «Доступні ліки» і буде реалізовуватися через НСЗУ. Ми будемо укладати контракти з аптеками. Пацієнт за електронним рецептом зможе отримати необхідні йому ліки у будь-якій аптеці, яка уклала з нами договір – незалежно від місця свого проживання, там, де йому буде зручно. Всі ці зміни розвертають медичну систему в бік пацієнта», – заявив Олег Петренко, голова НСЗУ.

Джерело: moz.gov.ua

15 Травня 2019

Одним із головних завдань впровадження електронної системи охорони здоров’я є забезпечення прозорості, актуальності та достовірності даних. Саме тому ДП “Електронне здоров’я” та Національна служба здоров’я України регулярно проводять верифікацію даних у центральній базі даних системи для забезпечення цільового використання державних коштів.

 

Наразі до основних методів верифікації даних у системі відносять:

–  Щомісячну деактивацію даних про померлих пацієнтів та користувачів системи відповідно до актуальної інформації Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Так, станом на 25.04.2019 у системі було деактивовано 191 595 таких записів.  Деактивація даних про медичних спеціалістів відбувається після погодження МОЗ відповідного реєстру як його розпорядника.

 

– Безперервну онлайн та офлайн дедублікацію даних про пацієнтів, лікарів та медичні заклади  у системі. Онлайн дедублікація проходить в режимі реального часу під час створення нового запису в системі. Офлайн дедублікація даних про пацієнта та декларації відбувається автоматично через пошук та деактивацію дублів даних. Станом на 25.04.2019 було виявлено та деактивовано 450 537 дублів записів.

 

Крім того, електронна система охорони здоров’я постійно розвивається: так, з квітня 2019 року для створення декларації про вибір лікаря у системі функціонує оновлена версія системи взаємодії ЦБД та МІС – API 2.0, вдосконалена для більшої точності даних.

 

ДП “Електронне здоров’я” спільно з НСЗУ нагадують пацієнтам та медичним працівникам про внесення коректних та достовірних даних до системи eHealth. Адже саме на основі актуальних, точних та верифікованих даних відбувається своєчасне фінансування медичних послуг.