








❓Чи зіштовхуєтесь ви з ситуаціями, коли під час роботи з ЕСОЗ ви не можете переглянути певні записи в ЕСОЗ про стан пацієнта?
Більшість опитаних лікарів відповіли, що час від часу мають такі труднощі та повʼязують це з тим, що такі дані були внесені іншим закладом або через іншу МІС – а тому їх неможливо переглянути.
🙅♀️Спростовуємо цей міф та запрошуємо вас долучитися до вебінару “Доступ до даних в ЕСОЗ. Як медичному працівнику переглянути дані, внесені іншим фахівцем чи закладом”.
На вебінарі ми поговоримо про:
🔸 причини, чому лікар може “не бачити” записи про здоровʼя пацієнта, які зробив інший медик
🔸 як уникнути таких ситуацій
🔸 хто та за яких умов може переглядати дані про пацієнта в ЕСОЗ
🔸 як подати запит та як здійснюється доступ до даних пацієнта
🔸 відповіді на поширені запитання медиків.
А для того, щоби зробити цей вебінар ще більш корисним для вас, інформуємо, що всі глядачі матимуть можливість отримати сертифікат та 1 бал БПР на платформі Академії НСЗУ!
⏰ Дата та час вебінару: 28 лютого, 16:00 год.
Наш доповідач:
Євген Батура – експерт з розвитку електронної системи охорони здоровʼя
Трансляція відбудеться на:
🔸Платформі Zoom:
🔸YouTube каналі eHealth – Україна: https://youtube.com/live/4OumbFYmxTQ?feature=share
🔸YouTube каналі НСЗУ: https://youtube.com/live/6xqsQG_A9U0?feature=share
❓ Залишайте свої питання у реєстраційній формі, аби саме ваше питання увійшло до вебінару!
Під час блоку «запитання-відповіді» перевага надаватиметься учасникам, які переглядатимуть ефір на платформі Zoom. Запис вебінару буде доступний на платформі YouTube.
🔥 Нагадуємо, що вже традиційно ми проводимо вебінари в останню середу місяця, то ж не пропустіть майбутні події та стежте за оновленнями на каналах eHealth! Просимо поширити це повідомлення серед колег та профільних груп!
А що робити, якщо СМС із кодом рецепту не надійшло? – запитують пацієнти. Тимчасова незручність, яку можна легко виправити, знаючи про три можливі причини. Переглядайте і шукайте одну зі знайомих ситуацій.
👉Можливі причини:
📍Якщо при реєстрації пацієнт вказав неправильний номер телефону або ж втратив доступ до цього номеру телефону.
В такому разі необхідно змінити метод автентифікації в ЕСОЗ. Це можна зробити, подавши заявку на зміну метода аутентифікації в ЕСОЗ до НСЗУ через онлайн-форму на сайті.
📍Якщо при реєстрації пацієнт обрав офлайн-метод автентифікації (тобто через документи).
В такому разі лікар має надрукувати пацієнту інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення. Разом з тим пацієнт також може змінити метод автентифікації через відповідну заявку в НСЗУ, щоби СМС-повідомлення від системи (зокрема і рецепти) приходили йому на телефон.
📍Якщо є затримка чи інша технічна помилка.
В такому разі лікар має відправити смс повторно, але не більше 3-х разів.
👉А ще може трапитися і так, що пацієнт випадково видалив СМС із кодом рецепта. І що ж робити?
Якщо після отримання е-рецепта ви випадково видалили смс із номером рецепта та кодом його погашення, необхідно звернутися до лікаря, який зробив вам призначення для того, щоб лікар повторно сформував запит на смс на ваш номер. Це можна зробити, наприклад, зателефонувавши лікареві, або написавши йому в доступний месенджер.
🔗Щоб тримати руку на пульсі новин про цифрову медицину та швидко отримувати роз’яснення про медичні е-інновації, підписуйтеся на нашу фейсбук-сторінку.