Технічна підтримка (контакти МІС)

У разі виникнення проблем чи затримок у роботі з електронною системою охорони здоров’я, будь ласка, зверніться до підтримки МІС, яка встановлена у Вашому закладі. Для цього Ви можете скористатися контактами МІС нижче.

Запрошуємо Вас долучитися до facebook-групи, яка створена задля активної комунікації з лікарями з питань роботи ЕСОЗ. Якщо Ви зіштовхуєтесь із проблемами в ЕСОЗ, будь ласка, опишіть свою проблему в групі. Таким чином ми зможемо швидко отримувати зворотній зв’язок від користувачів та більш оперативно реагувати на інциденти.

Також рекомендуємо
13 Березня 2019

Сьогодні до переліку інформаційних систем, які успішно пройшли тестування адміністративного модуля для аптечних закладів, долучилися МІС Helsi та Скарб.

 

Helsi (helsi.me)

Оператор ТОВ “Хелсі ЮА”

ЄДРПОУ 40436197

 

Скарб (skarb.ua)

Оператор ТОВ “Скарб-Софт”

ЄДРПОУ 41675801

 

До функціоналу який тестується, входять функції реєстрації юридичної особи, реєстрації підрозділів, реєстрації користувачів, укладення договорів між аптечним закладом та Національною службою здоров’я України за програмою реімбурсації “Доступні ліки”.

ДП “Електронне здоров’я” запрошує розробників МІС або АІС долучитися до побудови електронної системи eHealth та надсилати свої пропозиції на [email protected] .

1 Листопада 2022
Ділимось практичними рекомендаціями щодо внесення даних до ЕСОЗ та формування електронного направлення на проведення розширеного неонатального скринінгу.
🖥 Зауважте, що єдиний правильний код послуги в ЕСОЗ – Т34002.
🖥 У разі відмови батьків від проведення скринінгу, факт відмови необхідно зафіксувати в ЕСОЗ в процедурі у складі взаємодії з результатом “Процедура скасована: відмова пацієнта”.
🖥 Якщо при формуванні інформаційної довідки до направлення невірно відображається номер направлення чи недостатньо великий/чіткий штрих-код, якнайшвидше звʼяжіться з підтримкою вашого МІС.
🖥 Якщо при формуванні довідки до е-направлення не відображається прізвище дитини, будь ласка, зверніться до підтримки вашої МІС.
🖥 Уважно вносьте та перевіряйте інформацію про дитину – дату народження, стать, гестаційний вік тощо.
🖥 Перевірте актуальний контактний номер лікаря в ЕСОЗ.
🖥 Вказуйте унікальний номер тест-бланка у полі “Інструкція для лікаря-виконавця” у форматі “000000011111” – саме такий формат підтримується інформаційною системою лабораторії.
🖥 Для новонародженого створюються щонайменше одна або декілька взаємодій в рамках одного епізоду надання медичної допомоги. Факт забору зразка крові на тест-бланк може бути зафіксовано в будь-якому з типів взаємодії, але обов’язково як окрему процедуру у складі взаємодії. Ці взаємодії можуть бути одного типу або різних типів:
– «Взаємодія в закладі охорони здоров’я”
– «Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”
– «Проведення інтервенцій”
🖥 Факт забору крові необхідно фіксувати в ЕСОЗ саме в той час, коли була здійснена процедура. Зауважте, що дані, які вносяться до ЕСОЗ, мають повністю відповідати інформації на тест-бланку.
🖥 У разі відсутності технічної можливості (відсутнє електроживлення та/чи доступ до мережі Інтернет, проблеми на стороні МІС/ЦБД) допускається внесення даних до ЕСОЗ пізніше рекомендованого терміну. Однак це потрібно зробити якнайшвидше, як тільки це стане можливим.
Більше рекомендацій: https://bit.ly/3Fq3WWm
30 Листопада 2022

Шановні користувачі електронної системи охорони здоровʼя!

Державне підприємство “Електронне здоров’я”, що відповідно до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411, є  адміністратором центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я (надалі – Адміністратор) повідомляє наступне.

Відповідно до наказу Адміністратора від 18.11.2022 №60 та поданої заяви Оператора про добровільне відключення електронну медичну інформаційну систему “ВІЛ-інфекція в
Україні” (ДУ «Центр громадського здоровʼ я МОЗ України») було відключено від центральної бази даних ЕСОЗ.

Нагадуємо, що у разі відключення МІС від центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я, користувачі МІС мають право:

– обрати для роботи в електронній системі охорони здоров’я іншу МІС відповідно до алгоритму вибору МІС;

– розірвати договір з Оператором МІС;

– продовжити співпрацю з МІС у частині функціоналу, що не підключений до ЕСОЗ.

21 Лютого 2023

Державне підприємство “Електронне здоров’я”, що відповідно до Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411, є  адміністратором центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я (надалі – Адміністратор) повідомляє наступне.

Згідно наказу Адміністратора від 20.12.2022 №76, ураховуючи виявлену невідповідність низки функціональних можливостей МІС актуальним технічним вимогам, з 20 лютого 2023 року зменшено обсяг функціональних можливостей електронних медичних інформаційних систем (надалі – МІС)  “HealthTech” (ТОВ “ХОРСТЕХ”) та “МІТІС “ДНІПРО-МТ” (ТОВ “ПВП МОНТЕКС”) для роботи в електронній системі охорони здоров’я, шляхом відключення від центральної бази даних.

Перелік функціональних можливостей, відключених від центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я МІС “HealthTech” та “МІТІС”ДНІПРО-МТ”” наведено в наказі.

Так, у разі зменшення обсягу функціональних можливостей МІС, якою користуються заклади охорони здоров’я, фізичні особи – підприємці, які в установленому законом порядку одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (надалі – заклад охорони здоров’я), мають право:

– обрати для роботи в електронній системі охорони здоров’я інший МІС відповідно до алгоритму вибору МІС; 

– розірвати договір з Оператором МІС та/або провести претензійно позовну роботу щодо невиконання, неналежного виконання договору Оператором МІС;

– продовжити співпрацю з МІС у частині функціоналу, що не підключений до ЕСОЗ.