ДП “Електронне здоров’я” набирає обертів!

Сьогодні вся Україна чекає на ефективні, прозорі та зручні електронні сервіси: від органів державної влади до місцевого самоврядування, від керівників медичних закладів до науковців, від лікарів до пацієнтів. Команда ДП “Електронне здоров’я” працює над тим, щоби наша система охорони здоров’я була сучасною, цифровою, високоефективною, а головне орієнтованою на пацієнта.

Сьогодні електронне здоров’я це: 

    • 300+ cервісів
    • 4 віртуальних хмарних сховища у двох дата-центрах
    • Понад 1000 запитів у секунду
    • 30+ мільйонів пацієнтів в ЕСОЗ
    • 100+ тис. активних користувачів в ЕСОЗ
    • 45 підключених медичних інформаційних систем

Щодня ці цифри динамічно ростуть, команда ДП “Електронне здоров’я” розвивається та працює над масштабуванням проєктів, збільшенням кількості ефективних інструментів та сервісів. Саме тому, ми шукаємо експертів, які готові долучитися до побудови електронного здоров’я в Україні та зробити свій внесок у ті проєкти, від яких насправді залежить якість медицини майбутнього.

 🔷 Серед таких проєктівсистема “Централь 103”, роботу над якою уже завершують фахівці ДП “Електронне здоров’я”. Це національна ІТ-система, що контролює якість надання екстреної медичної допомоги та пришвидшує прибуття перших реагувальників та бригад ЕМД та надалі буде адмініструватись командою ДП.  

🔷 Щодня команда ДП працює над розширенням функціональності Центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я. Найближчим часом планується впровадження нового функціоналу, що збільшить можливості пацієнта, зокремаелектронний кабінет, де кожен громадянин зможе укласти або переукласти декларацію з лікарем онлайн і т.д. 

🔷 Ми посилюємо співпрацю з медичними інформаційними системами та розширюємо спектр послуг для бізнесу.

🔷 На сьогодні команда адмініструє 6 веб сайтів, в тому числі – порталу “Вакцинація від COVID-19” (https://vaccination.covid19.gov.ua/), який забезпечує пункти щеплень інструментами для організації процесу вакцинації. 

Якщо ви ще досі шукаєте достовірну інформацію про вакцинацію, чи де записатись на щеплення переходьте за посиланням. А ми розшукуємо ще більше технічних фахівців, які допоможуть з адмініструванням цих сервісів.

Шукаємо спеціалістів на наступні позиції:

Якщо Ви також вмотивовані  зробити українську систему охорони здоров’я сучасною, прозорою та ефективною – переходьте за посиланням, телефонуйте 067-537-23-68 (Леся)☎️ та надсилайте резюме на адресу [email protected]📩

І все обов’язково буде eHealth! Діджиталізуймося! 

Також рекомендуємо
7 Травня 2020

В умовах карантину все більше людей використовує онлайн-доставку, дистанційно працюють та освоюють нові можливості гаджетів. Все заради безпеки один одного.
Сьогодні пропонуємо вашій увазі електронні сервіси, яким ви можете скористатись, не виходячи з дому.

📩 Е-рецепт
Завдяки е-рецепту спрощується взаємодія пацієнтів з медичними закладами та аптечними закладами. Пацієнт на сайті НСЗУ може отримати інформацію про найближчу аптеку та отримати своє призначення за програмою “Доступні ліки”. Також, можна отримати інформацію про свій рецепт через мобільний телефон або комп’ютер – і ніяких проблем з незрозумілим почерком! Лікарям більше не потрібно відслідковувати зміни у нормативних актах, якими регулюється виписка рецептів, склад і умови пільгових програм – система автоматично надає завжди актуальні та перевірені дані, а також запобігає виписці некоректних рецептів. Щоб скористатись електронним рецептом достатньо звернутися до сімейного лікаря з яким ви уклали декларацію, отримати СМС із кодом рецепту та погасити його у найближчій аптеці, що має контракт з НСЗУ.
Перелік аптек ви можете знайти за посиланням: https://bit.ly/2Wz4OzL

📩Знайти лікаря онлайн
На сайті національної служби здоров’я україни є дашборд з електронною картою місць надання першої медичної допомоги. Тут ви можете знайти найближчу лікарню, де можна обрати сімейного лікаря, дізнатись кількість вільних місць, розподіл лікарів за статтю і спеціальністю. В умовах епідемії можна також відслідковувати заклади першої медичної допомоги, де здійснюється тестування хворих на ковід.
Дізнатись інформацію можна за посиланням –https://bit.ly/35C7BMA

📩 Онлайн запис до лікаря або електронна черга
Деякі МІС мають функціонал, який позбавить вас необхідності довгих очікувань в коридорах лікарень.
Відповідно до функціоналу медичної інформаційної системи, до якої підключена ваша лікарня ви можете дистанційно записатись на прийом до лікаря. Вам не потрібно шукати телефон реєстратури, достатньо надіслати повідомлення в будь який зручний для вас час 24/7.

📩Телемедичні консультації
Телемедицина — це віддалена консультація пацієнта із фахівцем з приводу діагностики або лікування, яка відбувається за допомогою сучасних телекомунікаційних технологій. Телемедицина допомагає пригальмувати розповсюдження вірусних захворювань, утримуючи пацієнтів удома, з метою попередньої діагностики. Досвід використання телемедицини у розвинених країнах доводить її високу ефективність. Сьогодні подібні програми телемедичної допомоги обмежують поширення вірусу COVID-19 по всьому світу. Функціонал доступний в межах функціонування деяких медичних інформаційних систем.

📩 Портал пацієнта
Дозволяє комфортно взаємодіяти з функціоналом лікарні. Онлайн запис, електронні аналізи, онлайн взаємодія з лікарем, ваше персональне сховище медичної інформації- можна скористатись відповідно до функціоналу медичних інформаційних систем, які встановленні в певних медичних закладах.

📩 Мобільні додатки
Вони змінюють підхід до медицини, весь доступний функціонал в прямому розумінні у ваших руках. Відповідно до функціоналу, який розроблений медичними інформаційними системами та встановлений в певних медичних закладах, пацієнти мають можливість використовувати певні послуги які передбачені функціоналом.

12 Квітня 2021

Шановні партнери та користувачі ЕСОЗ!

В понеділок 12.04.2021 з 23:00 по вівторок 13.04.2021 01:00 буде недоступний функціонал, пов’язаний з відправкою SMS, у зв’язку з оновленням програмної платформи у провайдера.

Дякуємо за розуміння!

24 Жовтня 2019

У 2020 році розпочнеться наступний етап трансформації системи охорони здоров’я відповідно до реалізації Закону України “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення”, а саме – реформування спеціалізованої медичної допомоги.

Це означає, що у 2020 році програма медичних гарантій запрацює у повному обсязі, а електронна система охорони здоров’я є ключовим інструментом реалізації ПМГ.

Саме тому, eZdorovya розпочинає тестування функціоналу МІС для закладів спеціалізованої допомоги (СМД). Перший на черзі – функціонал реєстрації закладів СМД та їх керівників.

🔗 Якщо Ви – розробник МІС та бажаєте приєднатися до електронної системи охорони здоров’я, детальну інструкцію Ви знайдете тут.

🔗 Надавачі медичних послуг самостійно обирають МІС, повний перелік підключених медичних інформаційних систем.

🔗 Дізнатися статуси розробки функціоналу для закладів спеціалізованої медичної допомоги.

26 Серпня 2020
Складання технічних вимог – основа для впровадження електронних сервісів у eHealth. Технічні вимоги – це документ, який розробляється командою бізнес-аналітиків ДП “Електронне здоров’я” і затверджується

НСЗУ Національна служба здоров’я України, та є збіркою обов’язкових норм, яким мають відповідати медичні інформаційні системи. Саме на відповідність технічним вимогам МІС проходять тестування функціоналу та, у разі його успішності, підключаються до ЦБД системи.
Тому бізнес-аналітики ДП “Електронне здоров’я” (БА) відіграють одну з ключових ролей у процесі розробки, оскільки є головними носіями експертизи в усіх проєктах.
Так, бізнес аналітики eZdorovya провели консультації та надали експертизу щодо формування технічного завдання на новий функціонал медичних висновків та процедур.
Сьогодні ми детально розповімо про те, як створюються технічні вимоги для розробки функціоналу та яка роль команди БА у впровадженні.
1) Первинна задача бізнес аналітика – зібрати інформацію від замовника проєкту: дізнатися, що необхідно замовнику, отримати усі вимоги до потрібного функціоналу, визначити із замовником маршрут, дії користувачів у системі та створити первинну документацію у вигляді бізнес-процесів.
2) Разом із проєктним менеджером БА допомогає створити аналітичну довідку з детальним описом цілей, джерел фінансування, очікуваних результатів, ризиків і т.д. Вони визначають функціональні вимоги до ЦБД, до МІС, нефункціональні вимоги до ЦБД, критерії прийому функціоналу у розробників (показники того, що розробник виконав задачу відповідно вимогам).
3) Формування спільно із замовником Backlog проєкту та пріоритезація функціональних вимог з їх ранжуванням від обов’язкових до опційних.
4) Постановка задачі розробнику з подальшою постійною консультацією та оперативним вирішенням виникаючих питань щодо функціоналу.
5) Також бізнес-аналітики ДП “Електронне здоров’я” постійно беруть участь у розробці всіх навчальних матеріалів, тренінгів, оскільки саме вони є основним носіями знань проєкту.
Команда БА навчає технічну підтримку ДП, тестувальників та доносить необхідні знання до розробників МІС.
6) В процесі функціонування уже розробленого продукту аналітики, отримуючи зворотний зв’язок від користувачів, можуть змінити функціональні вимоги та пріоритетність функцій, узгоджуючи такі зміни з замовником. Відповідно до цього розробник вносить зміни до функціоналу в наступних релізах.
Нещодавно були затверджені оновлені технічні вимоги до розробки, в яких описано новий функціонал до впровадження, а саме Модулі “Медичні висновки” та “Процедури”. Запрошуємо розробників МІС до тестування! Більше: https://bit.ly/3hgpFRk
Микола Колотов, Людмила Кучерук, Вячеслав Сирський, Олег Брижатий