eHealth в світі Бразилія

Коли говоримо про Бразилію, перш за все, згадується карнавал. Але чи знаєте Ви, як там розвивається система охорони здоров’я? Сьогодні розповімо про особливості розвитку eHealth в Бразилії.
Система охорони здоров’я Бразилії зазнала кардинальних змін після того, як було записано право на загальний доступ усіх громадян до медицини у конституції 1988 р.
До цього існувало в основному приватне лікування. Згідно з подальшою реформою охорони здоров’я у 1996 р. Бразилія створила систему охорони здоров’я, засновану на децентралізованій універсальній системі муніципалітетів, що забезпечують всебічну та безкоштовну медичну допомогу кожній особі, яка потребує лікування. Фінансування здійснюється від штатів та федерального уряду. Ключовим для цієї стратегії є первинна медична допомога та і на сьогодні первинна медична допомога залишається однією з основ системи охорони здоров’я.
Також створили Програму сімейного здоров’я (зараз Стратегія сімейного здоров’я) – що є головною в Бразилії. Стратегія первинної медико-санітарної допомоги — прагне надати повний спектр якісних медичних послуг сім’ям в у своїх будинках, в клініках та лікарнях. Близько 75% населення Бразилії отримує допомогу з цієї системи, а решта громадян, зараховані до приватних медичних структур. Пріоритет первинної медичної допомоги — це універсальний доступ усього населення до її забезпечення. Саме тому в Бразилії важливим є розвиток систем телемедицини та електронного здоров’я.
Телемедицина вважається однією з основних у системі електронної охорони здоров’я, яка найширше застосовується як у приватному, так і в державному секторах. Переважна більшість приватних лікарень мають телемедичні установи та вони також часто зустрічаються в лікарнях. Це допомагає забезпечити якісну медичну допомогу для всіх пацієнтів, незалежно від місця їх знаходження.
Також створена потужна інформаційна основа для підтримки електронної охорони здоров’я та розвитку телемедицини, для кращого ознайомлення з технологіями створено університет телемедицини та університет відкритого здоров’я, де кожен спеціаліст має змогу покращити свої навички та знання з телемедицини та електронного здоров’я.
Також рекомендуємо
24 Березня 2021

Типові помилки при вході в ЕСОЗ

Часто трапляється, що лікарі не можуть увійти до свого робочого кабінету в ЕСОЗ. Звісно, в кожної лікарні встановлений різний функціонал МІС для роботи з системою, але сьогодні ми зібрали типові проблемні моменти, з якими зіштовхуються лікарі та не можуть увійти до системи.

1) Варто пам’ятати, якщо лікарі намагаються увійти в систему і вказують помилковий пароль декілька раз підряд – система ЕСОЗ буде фіксувати кожну спробу увійти, як окремий вхід. Відповідно, система рахує кількість спроб і у підсумку може заблокувати підключення до МІС на певний проміжок часу. Якщо лікар понад 3 рази невірно вводив пароль – система обмежить спроби входу на декілька хвилин.
2) Змінюйте пароль завчасно. Кожні три місяці, згідно з системою безпеки, працівники медичних закладів повинні змінювати свій пароль. Якщо пароль не змінити — система блокує вхід і трапитись це може під час робочого дня. Тому важливо попередньо змінити пароль доступу, щоб мати змогу увійти до системи, коли це буде необхідно.
3) Також перевірте термін дії вашого кваліфікованого електронного підпису. КЕП використовується для ідентифікації користувачів та підтверджує їхні дії у системі ЕСОЗ та також має певний термін дії.
4) Перевіряйте папку “СПАМ” на робочі пошті. Часом повідомлення з відновленням пароля знаходиться саме в ній.
5) Використовуйте та оновлюйте лише ліцензоване програмне забезпечення. Це важливо, оскільки при кожному оновленні знешкоджується цілий ряд проблем, помилок та потенційних загроз. Оновлення програмного забезпечення посилює захист інформації на вашому комп’ютері.
6) Очищуйте кеш. Кеш браузера — це тимчасове сховище, призначене для прискорення завантаження сайтів. Він працює, зберігаючи статичні файли в локальній пам’яті комп’ютера. Тобто, очищуючи кеш, ви можете прискорити завантаження сторінки. Можливо, у Вас довго завантажується матеріал в інтернеті саме внаслідок переповненого кешу.
7) Працюйте тільки з тими операторами, МІС яких пройшла тестування ДП “Електронне здоров’я”. Повний перелік протестованих та підключених МІС відображається на сайті: https://bit.ly/34A4KmL
Представники підключених медичних інформаційних систем нададуть Вам консультацію, у разі виникнення проблем.

📍Нагадуємо, якщо Ви не знаєте контактів МІС, яка встановлена в лікарні, скажіть, будь ласка, назву і ми їх надамо.

3 Липня 2020

“Говорити про розвиток сучасної медицини без цифрових технологій вже неможливо. Цього року ми плануємо розширити електронні можливості eHealth для пацієнтів, зокрема інтегрувати єдину онлайн-систему, яка допоможе знизити бюрократичне навантаження на лікарів і пацієнтів. Наприклад, підписати декларацію з лікарем можна буде легко та швидко, без необхідності фізичної присутності”,- зазначив заступник Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, Ярослав Кучер про подальші плани розвитку системи eHealth на презентації медичного мобільного додатку онлайн-пошуку лікарів.

15 Травня 2019

Одним із головних завдань впровадження електронної системи охорони здоров’я є забезпечення прозорості, актуальності та достовірності даних. Саме тому ДП “Електронне здоров’я” та Національна служба здоров’я України регулярно проводять верифікацію даних у центральній базі даних системи для забезпечення цільового використання державних коштів.

 

Наразі до основних методів верифікації даних у системі відносять:

–  Щомісячну деактивацію даних про померлих пацієнтів та користувачів системи відповідно до актуальної інформації Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Так, станом на 25.04.2019 у системі було деактивовано 191 595 таких записів.  Деактивація даних про медичних спеціалістів відбувається після погодження МОЗ відповідного реєстру як його розпорядника.

 

– Безперервну онлайн та офлайн дедублікацію даних про пацієнтів, лікарів та медичні заклади  у системі. Онлайн дедублікація проходить в режимі реального часу під час створення нового запису в системі. Офлайн дедублікація даних про пацієнта та декларації відбувається автоматично через пошук та деактивацію дублів даних. Станом на 25.04.2019 було виявлено та деактивовано 450 537 дублів записів.

 

Крім того, електронна система охорони здоров’я постійно розвивається: так, з квітня 2019 року для створення декларації про вибір лікаря у системі функціонує оновлена версія системи взаємодії ЦБД та МІС – API 2.0, вдосконалена для більшої точності даних.

 

ДП “Електронне здоров’я” спільно з НСЗУ нагадують пацієнтам та медичним працівникам про внесення коректних та достовірних даних до системи eHealth. Адже саме на основі актуальних, точних та верифікованих даних відбувається своєчасне фінансування медичних послуг.

31 Травня 2019

Шановні партнери та користувачі eHealth!

Інформуємо вас, що протягом кількох годин електронна система охорони здоров’я буде не доступна для користувачів.

Це пов’язано з профілактичними роботами, оновленням системи та усуненням деяких помилок в її роботі.

Найближчим часом повідомимо вам про відновлення роботи.

Приносимо свої вибачте за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння