Відновлювальні роботи De Novo

Шановні користувачі електронної системи охорони здоров’я!

На одному з містилищ дата-центру De Novo, на якому розміщені декілька медичних інформаційних систем, відбувся програмний збій. З цим пов’язана можлива затримка у роботі МІС. Натомість центральний компонент ЕСОЗ працює в штатному режимі.

Наразі спеціалісти дата-центру працюють над цією проблемою як із задачею найвищого пріоритету. Фахівці ДП «Електронне здоров’я» надають необхідні консультації команді De Novo.

Попередній час відновлюваних робіт 1-2 години.
Ми будемо інформувати Вас про їх перебіг та результат.

Також рекомендуємо
19 Серпня 2020

Міністерство охорони здоров’я України спільно з ДП “Електронне здоров’я” та НСЗУ Національна служба здоров’я України активно працює над розвитком системи eHealth. Наразі командою вжито заходи для стабілізації системи, що дозволило збільшити швидкість обробки запиту у 5 разів. За хвилину система отримує 1700 запитів, що є достатнім для стабільного функціонування. Спільно з медичними інформаційними системами було внесено відповідні зміни в протоколи роботи, що суттєво вплинуло на швидкість роботи системи. Ми щогодинно відслідковуємо навантаження та моніторимо зміни задля того, щоб система функціонувала стабільно та чітко”, – заявив заступник Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Yaroslav Kucher під час ранкового брифінгу.

Окрім цього, Ярослав Кучер повідомив, що міністром Максимом Степановим було підписано усі необхідні документи, щоб розподілити бюджетні кошти в сумі 7,1 млн.грн які необхідні для стабільної роботи системи.

Команда українського еHealth продовжує працювати над стабільним функціонуванням системи для забезпеченням зручної та комфортної роботи лікарів в системі електронного здоров’я .

https://www.facebook.com/watch/?v=733631297487698&extid=cTfHFrtFGLykH7jx

21 Квітня 2021
Оператори мобільного зв’язку Vodafone, Київстар та lifecell надали безкоштовний доступ до інтернету та голосових дзвінків медикам та координаторам, що залучені до імунізації проти COVID-19. Тепер лікарям ще простіше вносити записи про вакцинацію до ЕСОЗ.
Під час імунізації медики вносять записи про щеплення пацієнтів до електронної системи охорони здоров’я. Часто мобільним бригадам з імунізації доводиться виїжджати у
місця, де немає стаціонарного доступу до інтернету або зв’язку. Тому забезпечення потужним мобільним інтернетом є важливою підтримкою.
Уже на сьогодні 270 мобільних бригад здійснюють вакцинацію від COVID-19. Усі вони забезпечені мобільним зв’язком.
Нагадуємо, що записатись на вакцинацію можна:
🔹Через національний контакт-центр із протидії поширенню хвороби COVID-19 за єдиним безоплатним номером 0-800-60-20-19.
🔹На порталі Дія
🔹За допомогою мобільного додатку Дія
10 Грудня 2020
#eZdorovya_ відповідає
❓Що робити якщо Ви не підписали декларацію з сімейним лікарем, але отримали смс від eHealth?
– Якщо Вам прийшла СМС, а до лікаря Ви не звертались, скоріш за все це помилка мережі (мобільного оператора), або лікар зробив помилку у номері телефону коли укладав декларацію чи виписував направлення іншому пацієнту. Важливо розуміти, що Ваш номер телефону в eHealth виступає важливим засобом зв’язку. Всі повідомлення, які надсилаються на нього містять важливу інформацію та коди-підтвердження, без яких Ви не зможете користуватись послугами eHealth.
❓Що робити якщо не приходять СМС-повідомлення з кодом авторизації при підписанні декларації?
– Зазвичай СМС-повідомлення приходять протягом декількох хвилин. СМС може не прийти через заповнену пам’ять телефону, або його просто необхідно перезавантажити. Але інколи СМС можуть надходити із затримкою з технічних обставин.
❓Чи варто повідомляти код з смс по телефону медичному працівнику?
– Пам’ятайте, що лише на особистому прийомі у лікаря може бути підписана декларація, підтверджена особистим підписом. Не повідомляйте код, вказаний у смс невідомим особам по телефону.
❓Чи можна отримати якісь смс-коди без особистої присутності у лікаря?
– Коли у пацієнта закінчуються ліки, він може зателефонувати до лікаря. Лікар випише електронний рецепт навіть без особистого прийому, а пацієнтові прийде СМС-повідомлення з новим номером електронного рецепту.
❓Що робити якщо випадково видалили смс-повідомлення з направленням?
– Зверніться, будь ласка, ще раз до вашого лікаря, який виписав електронне направлення. Надійде ще раз смс-код, який буде дійсний при наступному прийомі.
21 Жовтня 2020
“Команда українського eHealth разом з партнерами продовжує працювати над створенням зручної системи електронного здоров’я в Україні!
Ринок якісних ІТ-послуг в медицині – невід’ємна складова ефективного впровадження та розвитку сервісів ЕСОЗ”,- зазначив заступник Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, Ярослав Кучер, про подальші плани розвитку системи eHealth на зустрічі з колегами з Казахстану.
Сьогоднішня зустріч підтверджує важливість запиту у світі на зміни у суспільстві та у медичній спільноті — сучасна держава не може піклуватися про здоров’я громадян ігноруючи новітні технології.
Саме тому, попереду ще більше плідних зустрічей та партнерства задля ефективного розвитку #eHealth!