XVІ щорічний аналітичний форум «Фармапогляд-2021»

Сьогодні відбувся XVІ щорічний аналітичний форум «Фармапогляд-2021», у якому взяли участь представники органів державної влади в охороні здоров’я та представники фармацевтичних компаній.
Начальниця відділу з розвитку ЕСОЗ ДП “Електронне здоров’я”

Юлія Задеряка під час виступу на форумі розповіла про роботу команди над функціоналом, який відкриє нові перспективи для фармацевтичного бізнесу в Україні.
Серед планів команди ДП “Електронне здоров’я” на 2021-й рік розширення електронного рецепту, а саме відпуск ліків за програмами реімбурсації “Інсуліни” та “Нецукровий діабет та у перспективі – на всі рецептурні препарати.
Також, спеціалісти EZdorovya займаються розробкою технічного завдання для програми eStock, мета якої – своєчасне централізоване забезпечення пацієнтів лікарськими засобами та медичними виробами та моніторинг залишків препаратів у лікарнях.
eStock – безпрецедентний проєкт в Україні, адже він забезпечить розв’язання таких проблем в охороні здоров’я:
❗️Відсутність інструментів для ефективного відстежування, планування, закупівель, розподілу та обліку товарів медичного призначення
❗️Відсутність єдиної прозорої системи моніторингу залишків препаратів у лікарнях
❗️Відсутність інструментів для автоматичного збору даних щодо потреби у лікарських засобах
Дякуємо організаторам XVІ щорічного аналітичного форуму «Фармапогляд-2021» за запрошення та конструктивну дискусію. Продовжуємо розвивати український eHealth разом!
Також рекомендуємо
29 Січня 2021
Відбувся Форум Трансформації Системи Охорони Здоров’я: перший рік роботи програми медичних гарантій. 9 місяців, у якому взяли участь керівники закладів охорони здоров’я, консультанти та радники, представники донорських організацій та органів державної влади у сфері охороні здоров’я.
В.о. Генерального директора eZdorovya  Олександр Ємець під час виступу на форумі розповів про роботу команди над функціоналом, який відкриє нові перспективи для розвитку медичних послуг в Україні.
Серед планів команди ДП “Електронне здоров’я” на 2021-й рік:
– розширення електронного рецепту на рецептурні препарати, у перспективі — універсальний е-рецепт;
– впровадження функціоналу плану лікування Care Plan;
– впровадження системи управління запасами лікарських засобів та медичних виробів “eStock”;
– модернізація реєстрів: ДРЛЗ та ДРМВ;
– впровадження медичних висновків у рамках проекту є-лікарняний;
– програми реімбурсації інсулінів та психіатрії;
– впровадження кабінету пацієнта.
Дякуємо організаторам Форуму Трансформації системи охорони здоров’я: перший рік роботи програми медичних гарантій. 9 місяців за запрошення та ефективну організацію заходу в умовах пандемії.
Продовжуємо розвивати електронне здоров’я в Україні разом!
30 Липня 2020

Як зареєструватись звичайному лікарю в системі еHealth ми розповідали вже багато разів, а що ж робити якщо лікар-ФОП?

Самозайнятий лікар має одночасно знаходитись в реєстрі фізичних осіб підприємців, реєстрі eHealth та мати укладений договір з НСЗУ.

Щоб зареєструватись в системі eHealth. Відповідно до інструкцій системи потрібно мати такі дані:
🔵 інформацію про себе як про ФОП (ЄДРПОУ);
🔵 особисті дані (паспортні дані, ІПН, контактний телефон, адресу електронної пошти);
🔵 дані про ліцензію на медичну практику. Потім накласти свій кваліфікований електронний підпис (теперішня назва ЕЦП).
Після цього важливо зареєструвати себе, як лікаря в системі eHealth.
Тепер лікар-ФОП може підписувати декларації з пацієнтами. Це виконується в електронній системі охорони здоров’я з використанням МІС.

Лікар-ФОП теж підключає медичну інформаційну систему. Важливо обрати МІС, яка підключена до системи eHealth.
Перевірити це ви можете за посиланням –https://bit.ly/34A4KmL

Також потрібно визначитись, до якого лікаря направити пацієнта, у випадку якщо йому потрібна спеціалізована медична допомога. Лікар може обрати лікарню або може об’єднатись з кількома лікарями і створити об’єднання ФОП для зручності своїх пацієнтів. Проте, кожен пацієнт самостійно обирає заклад та лікаря.

Детальна інструкція як відкрити лікаря ФОП –https://bit.ly/32XNl91

2 Квітня 2021
Вчора відзначився рік, як у системі охорони здоров’я відбулись істотні зміни. Уже рік, як усі заклади охорони здоров’я мають змогу отримувати кошти за надані послуги згідно з програмою медичних гарантій.
Відповідно усі лікарі медичної допомоги мають змогу реєструватись як фізичні особи підприємці.
Щоб здійснювати лікарську практику, лікар-ФОП повинен одночасно знаходитись в реєстрі фізичних осіб підприємців, реєстрі ЕСОЗ та мати укладений договір з НСЗУ.
1) В першу чергу для реєстрації приватної практики лікаря, слід подати у центр надання адмінпослуг документи: паспорт, ІПН і заяву, в якій вказати КВЕД «Загальна медична практика» (86.21). Відразу після отримання відповідного свідоцтва варто зареєструватись в органах податкової служби.
2) Далі потрібно орендувати приміщення, яке відповідає вимогам Державних будівельних норм України “Будинки і споруди. Заклади охорони здоров’я ДБН В.2.2-10-2001” та встановленим санітарним нормам- https://bit.ly/2PNaztS
3) У закупці обладнання слід орієнтуватись на затвердженні Міністерством охорони здоров’я норми приблизного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб — підприємців, які надають первинну медичну допомогу.
4) Згідно з постановою кабінету Міністрів України слід отримати ліцензію ведення медичної практики – https://bit.ly/3mdWNwp
5) Тепер лікар-ФОП може реєструватись в системі ЕСОЗ. Відповідно до інструкцій системи потрібно мати наступні дані:
інформацію про себе як про ФОП (ЄДРПОУ);
особисті дані (паспортні дані, ІПН, контактний телефон, адресу електронної пошти);
дані про ліцензію на медичну практику. Потім накласти свій кваліфікований електронний підпис (теперішня назва ЕЦП).
6) Після цього важливо зареєструвати себе, як лікаря в системі ЕСОЗ.
Відповідно лікар уже може використовувати необхідний функціонал. Це виконується в електронній системі охорони здоров’я з використанням МІС.
7) Лікар-ФОП теж підключає медичну інформаційну систему. Важливо обрати МІС, яка підключена до системи ЕСОЗ. Перевірити це ви можете за посиланням – https://bit.ly/34A4KmL
Як організувати роботу лікарям-ФОП детальніше за посиланням – https://bit.ly/32XNl91
21 Липня 2020

Раді повідомити, що сьогодні відбулося перше засідання комітету SDLC eHealth!

SDLC- це життєвий цикл програмного забезпечення. Так звана умовна схема, що включає окремі етапи, які представляють стадії процесу створення програмного забезпечення. При цьому на кожному етапі виконуються різні дії у заданому порядку та протягом певного періоду часу.

Створення комітету SDLC дозволить прозоро, чітко та зрозуміло для усіх зацікавлених сторін розвивати розробку функціоналу системи eHealth від ініціювання проекту до передачі в експлуатацію. Також це забезпечить ефективне керування Дорожньою картою розвитку eHealth в Україні.
До складу комітету увійшли представники ключових функцій із різних відомств, які є практичними експертами у впровадженні системи eHealth.
На першому засіданні наголосили на важливості ресурсного забезпечення, проаналізували структуру і методологію реалізації існуючих проектів та обговорили ряд важливих функцій, в яких зацікавлені користувачі даного продукту.

“На сьогоднішній день можемо говорити про те, що у процесі розробки та впровадженню електронної системи охорони здоров’я використовуються сучасні підходи та інструменти, які працюють в наймасштабніших ІТ-компаніях світу. Розвиток SDLC саме один з тих сучасних процесів, що дозволить вивести ефективне впровадження eHealth на новий рівень.”,- зауважив В.о. Генерального директора ДП “Електронне здоров’я” Олександр Ємець.