10-й Ювілейний Аптечний саміт України 2020

Відбувся «10-й Ювілейний Аптечний саміт України 2020», у якому взяли участь представники органів державної влади в охороні здоров’я та представники фармацевтичних компаній.
В.о. Генерального директора eZdorovya Олександр Ємець під час виступу на саміті зазначив про роботу команди над функціоналом, який відкриє нові перспективи для фармацевтичного бізнесу. Серед майбутніх сервісів – розширення електронного рецепту, а саме відпуск ліків за програмами реімбурсації “Інсуліни” та “Нецукровий діабет”, а також у перспективі – універсальний е-рецепт. Більше того, спеціалісти eZdorovya займаються проєктом eStock, мета якого – своєчасне централізоване забезпечення пацієнтів лікарськими засобами та медичними виробами та моніторинг залишків препаратів у лікарнях.
“Нашою командою напрацьовується новий проєкт еStock. Багато лікарських засобів в країну доставляється за підтримки іноземних партнерів і не тільки. Ми хочемо в режимі реального часу бачити шлях цих препаратів. Ідея в тому, щоби держава і пацієнти чітко знали, що препарати, які безкоштовні, не повинні продаватися в аптеці через дорогу, чи в лікарських закладах”,- зауважив заступник Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер під час виступу на «10-му Ювілейному Аптечному саміті України 2020».
Дякуємо організаторам “10-го Ювілейного Аптечного саміту України 2020” за запрошення, а також усім учасникам за конструктивну дискусію. Продовжуємо розвивати електронне здоров’я в Україні разом!
Також рекомендуємо
1 Листопада 2019

У 2020 році стартує новий етап трансформації системи охорони здоров’я, а саме спеціалізованої медичної допомоги (далі СМД).

1 листопада розпочнеться кампанія реєстрації закладів спеціалізованої медичної допомоги у електронній системі охорони здоров’я. Це умова, необхідна для роботи закладів у електронній системі охорони здоров’я (eHealth) та для укладання договорів з Національною службою здоров’я України.

Наразі для користувачів доступний “Адміністративний модуль НМП СМД”, який включає функціонал реєстрації юридичної особи та її керівника.

Для початку роботи з eHealth закладам спеціалізованої та високоспеціалізованої медичної допомоги необхідно обрати медичну інформаційну систему (МІС), зважаючи на потреби закладу та його фінансові можливості.

Відстежити статуси розробки функціоналу для СМД можна на сторінці “Спеціалізована медична допомога“.

 

22 Листопада 2020

Під час пандемії питання укладання декларації з сімейним лікарем постає особливо гостро. Нагадуємо, на що варто звернути увагу при зміні даних в системі eHealth.
#eZdorovya_відповідає:

❓Як виправити номер телефону в раніше укладеній декларації?
Змінити мобільний номер можна, подавши заяву відповідної форми про зміну методу автентифікації до НСЗУ Національна служба здоров’я України. https://bit.ly/2wjXfQx

❓Якщо в деклараці допущено помилку, як вирішити цю проблему?
Якщо ви помітили помилку в ключових полях, серед яких ІПН, прізвище та дата народження, вам необхідно повторно укласти декларацію з обраним вами лікарем.

❓Хочу змінити свого сімейного лікаря/терапевта/педіатра, як видалити дані з моєї попередньої декларації?
Ви можете змінити свого лікаря у будь-який момент, при цьому попередня декларація буде деактивована автоматично.

❓Що робити, якщо я не укладав декларацію з лікарем, а на телефон прийшла смс з кодом від eHealth?
Якщо Вам прийшла СМС, а до лікаря Ви не звертались, то, можливо, лікар зробив помилку у номері телефону, коли укладав декларацію чи виписував направлення іншому пацієнту. Або ж це помилка мобільного оператора. Важливо розуміти, що Ваш номер телефону в eHealth виступає важливим засобом зв’язку. Всі повідомлення, які надсилаються на нього містять важливу інформацію та коди-підтвердження, без яких Ви не зможете користуватись послугами eHealth

📌 Декілька порад щодо того, як обрати сімейного лікаря- https://bit.ly/35D7Jx4

📌 Також нагадуємо, якщо у вас немає декларації з сімейним лікарем і Ви відчуваєте симптоми COVID-19 – зверніться на гарячу лінію з протидії COVID-19 за номером 0-800-60-20-19.

10 Червня 2021
Із 04 червня 2021 року в Україні запроваджена цільова модель формування та видачі електронних лікарняних.
Запровадження електронних лікарняних – новий крок у цифровізації системи охорони здоров’я, який дозволить мінімізувати корупційні ризики видачі необґрунтованих лікарняних та забезпечить спрощення процесу отримання страхових виплат.
❗️Цільова модель формування та видачі е-лікарняних передбачає формування документу в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі відповідних медичних висновків в ЕСОЗ.
❗️На центральному компоненті електронної системи охорони здоров’я уже з’явився необхідний функціонал медичного висновку про тимчасову непрацездатність. Наразі відбувається тестування функціоналу медичних інформаційних систем. Уже невдовзі усі користувачі ЕСОЗ зможуть скористатися відповідним функціоналом незалежно від форми власності та наявності договору з НСЗУ.
Чому перехід на електронні лікарняні такий важливий?
⚡️Це дозволить суттєво економити бюджетні кошти
⚡️Мінімізувати корупційні ризики видачі необґрунтованих лікарняних
⚡️Спрощення процесу страхових виплат
⚡️Пацієнтам не потрібно нести на роботу паперовий листок непрацездатності, достатньо внесених лікуючим лікарем до Реєстру медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я
⚡️Роботодавці бачитимуть необхідну інформацію про е-лікарняні в особистому електронному кабінеті страхувальника (роботодавця) на веб порталі Електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/)
⚡️ Із кінця червня 2021 року пацієнт також отримає можливість перевірки медичного висновку про тимчасову непрацездатність з використанням Порталу Дія.
Слідкувати за процесом тестування та з’ясувати, чи впроваджено необхідний функціонал у Вашій МІС можна за посиланнями:
🏥 Для закладів первинної медичної допомоги: https://bit.ly/2SJJlpD
🏥 Для закладів спеціалізованої медичної допомоги: https://bit.ly/34BgIgZ
3 Липня 2020

🔈 Результати брифінгу заступника міністра охорони здоров’я Ярослава Кучера за 3 липня:

▪️ Система eHealth базується на принципі державно-приватного партнерства. В його основі лежать Медичні Інформаційні  Системи – це “передова” діджиталізації медицини – це перша ланка взаємодії з eHealth. Медичні інформаційні системи розробляються приватними компаніями та надають сервіси для усіх типів користувачів: пацієнтів, лікарів, керівництва закладу, а також для аптечних закладів. Це приклад успішної співпраці держави та приватного сектору. Робота МОЗ направлена на максимальну підтримку українських розробників.  

 

▪️ МІС впроваджують широкий функціонал, необхідний закладам охорони здоров’я, оскільки спрямований на забезпечення потреб в даних для програм медичних гарантій: е-декларації, е-рецепти, е-направлення, електронні черги, онлайн-записи та консультації та ін. 

 

▪️ МІСи, що їх наразі впроваджує МОЗ, надають широкий спектр послуг для всіх категорій своїх клієнтів: як “вузькопрофільні” системи, які, до прикладу, обслуговують тільки заклади первинної медичної допомоги, так і ті,  що розробляють сервіси і для аптек, і для медзакладів і пацієнтів, і для лабораторій водночас. 

 

▪️ На сьогодні в Україні: 29 МІС – забезпечують роботу на первинній ланці, 30 МІС – на вторинній ланці, 15 МІС – співпрацюють з аптечними закладами. Регулярно до eHealth підключаються нові системи – лише упродовж 2019-2020 приєдналося 20+ МІС.

 

▪️ Важливий проєкт, над яким працює МОЗ, це – е-направлення. Це ще один крок до подолання паперизації та забезпечення комфорту пацієнтів та оптимізації процедури лікування. 

 

▪️ МОЗ активно надає рекомендації та технічну підтримку для оптимізації процесу встановлення та використання МІС.