Роботу системи eHealth відновлено!

Шановні користувачі eHealth!

31.05.2019 в eHealth проводилися профілактичні роботи, оновлення системи та усунення деяких помилок в її роботі. У зв’язку з цим були тимчасові проблеми доступу до системи. Наразі роботу системи відновлено.

Приносимо свої вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

Також рекомендуємо
1 Квітня 2021
Як відомо, через МІС здійснюється взаємодія лікаря з ЕСОЗ. Відповідно важливим моментом є є співпраця медичних працівників з медичними інформаційними системами, що встановленні в лікарських закладах.
Сьогодні ми визначили ключові моменти співпраці з МІС, з якими варто ознайомитись кожному лікарю.
1. Якщо ви досі ще не обрали свою МІС, то важливо визначити відповідальну особу за інформатизацію закладу. Ця людина виконуватиме функції координатора та точки взаємодії із розробником чи оператором МІС.
2 . Дізнайтесь у представника МІС про можливість налаштування системи під ваші поточні процеси. У випадку, якщо ваш заклад має визначену спеціалізацію, уточніть у МІС можливості адаптації системи під ваші потреби. Якщо Вам необхідний певний функціонал відповідно до Вашої спеціалізації, уточніть чи наявний такий у Вашій МІС.
Обов’язково перевірте чи підключена МІС до ЕСОЗ.
3. Якщо у медичній інформаційній системі немає потрібного Вам функціоналу, Ви завжди можете змінити МІС, що встановлена в лікарні.
3. Якщо Ви вже використовуєте певні програмні забезпечення у роботі, наприклад, у лабораторіях або програми для ведення бухгалтерської звітності, дізнайтесь, чи їх можна інтегрувати з МІС.
4. Повідомте працівникам контакти служби підтримки медичної інформаційної системи, яка встановлена в закладі. Лікарю важливо розуміти, що в разі проблеми, він має змогу звернутися до відповідних спеціалістів.
5. Лікарі, у разі проблем при роботі з ЕСОЗ, повинні звертатись за консультацією до МІС. Важливо, щоб лікарі могли детально описати суть проблеми.
6. У всіх МІС є можливості, пов’язані та не пов’язані з ЕСОЗ. Іноді особливості в роботі залежать саме від цього.
Наприклад, важливим моментом є синхронізація медичних епізодів. Адже, якщо Ви повноцінно заповнили документ і не відправили до ЦБД ЕСОЗ, кошти за надані послуги не надійдуть. Оскільки саме процес синхронізації, тобто передання даних у систему ЕСОЗ, забезпечує оплату за надані лікарем послуги.
❗️Тому ще раз наголошуємо, що ваші дані повинні бути надісланими в ЕСОЗ, а не лише заповненими в МІС.
Також зауважимо, що часто трапляються помилки з надісланими діагнозами чи параметрами, які вже направили в ЕСОЗ, відповідно система їх не приймає. В такому випадку важливо знайти прийоми, перевірити дані пацієнта, виправити помилку та відправити знову до ЕСОЗ. Епізод повинен бути створений, поставлений діагноз та закритий.
❗️Тому важливо співпрацювати з МІС та уточнювати завчасно усі проблемні питання.
❗️Якщо не знаєте контактів МІС, напишіть, будь ласка, назву і ми Вам їх надамо. Можете залишати назви в коментарях.
30 Липня 2020

Як зареєструватись звичайному лікарю в системі еHealth ми розповідали вже багато разів, а що ж робити якщо лікар-ФОП?

Самозайнятий лікар має одночасно знаходитись в реєстрі фізичних осіб підприємців, реєстрі eHealth та мати укладений договір з НСЗУ.

Щоб зареєструватись в системі eHealth. Відповідно до інструкцій системи потрібно мати такі дані:
🔵 інформацію про себе як про ФОП (ЄДРПОУ);
🔵 особисті дані (паспортні дані, ІПН, контактний телефон, адресу електронної пошти);
🔵 дані про ліцензію на медичну практику. Потім накласти свій кваліфікований електронний підпис (теперішня назва ЕЦП).
Після цього важливо зареєструвати себе, як лікаря в системі eHealth.
Тепер лікар-ФОП може підписувати декларації з пацієнтами. Це виконується в електронній системі охорони здоров’я з використанням МІС.

Лікар-ФОП теж підключає медичну інформаційну систему. Важливо обрати МІС, яка підключена до системи eHealth.
Перевірити це ви можете за посиланням –https://bit.ly/34A4KmL

Також потрібно визначитись, до якого лікаря направити пацієнта, у випадку якщо йому потрібна спеціалізована медична допомога. Лікар може обрати лікарню або може об’єднатись з кількома лікарями і створити об’єднання ФОП для зручності своїх пацієнтів. Проте, кожен пацієнт самостійно обирає заклад та лікаря.

Детальна інструкція як відкрити лікаря ФОП –https://bit.ly/32XNl91

19 Травня 2021
18 травня відбувся другий день Всеукраїнський Форум Україна 30, який ініційований задля актуалізації критично важливих для українського суспільства питань.
Під час форуму відбулась панельна дискусія на тему: «Цифрова трансформація охорони здоров‘я», у якій взяли участь представники Офісу Президента, Міністерства охорони здоров’я, Національної служби здоров’я України, ДП «Електронне здоров’я» медичних інформаційних систем та донорських організацій.
Юлія Соколовська, заступниця керівника Офісу Президента України під час виступу зазначила: «Багато ресурсів були спрямовані на розвиток діджитал-системи охорони здоров’я. Якщо ми подивимося на Європейський Союз, то там з першого квітня 2021 року створена нова агенція, яка займається питаннями діджиталізації системи охорони здоров’я. Це тенденція у всьому світі».
«Будь-які рішення, вони можуть бути впроваджені, написані, закуплені, придумані, але якщо вони не мають підтримки у суспільстві або не має відповідного медичного персоналу, який цим володіє, – вони не будуть працювати. І з такими питаннями ми стикаємося щодня. Минув рік і в системі не було людей, які цим займалися. В нас була Національна служба здоров’я України, яка має відповідний фах, кваліфікацію, було Державне підприємство «Електронне здоров’я», яке і зараз є і в якому були питання по фінансуванню, було майже без політичної команди МОЗ, ми майже не розуміли куди рухатись. Та незалежно ні від чого, шлях на розвиток системи вже закладений», – Ярослав Кучер, заступник Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації під час дискусії, охарактеризував виклики, які спіткали команду впровадження на початку пандемії COVID- 19 .
«Зараз Центральна база даних- це не лише сховище цінної інформації, це ще й 300 сервісів, 100 000 активних користувачів і 31 мільйон декларацій. Щосекунди ми отримуємо близько 300 запитів до центрального компонента. Ні для кого не секрет, що минулого року були значні виклики, та ми з командою змогли подолати їх усі та налагодити співпрацю з усіма партнерами. Ми зробили рейки, на яких система ЕСОЗ може злагоджено розвиватись. На сьогодні, ДП «Електронне здоров’я» не лише адміністратор ЦБД, а й потужна проєктна команда, що розробляє проєкти для ЕСОЗ»,- наголосив Alexandr Yemets , ВО генерального директора ДП «Електронне здоров’я».
«Коли ми долучались до розвитку системи eHealth та аналізували міжнародний досвід, дійшли висновку, що двокомпонентна модель справді унікальна. eHealth – це справді українське чудо» – наголосив Oleg Svientukh, керівник проєкту «Підтримка розвитку інфраструктури eHealth в Україні» за фінансування USAID, БО 100%Життя.
Дякуємо організаторам Всеукраїнського Форуму «Україна 30. Цифровізація» за запрошення, а також усім учасникам за конструктивну дискусію. Сьогодні вся Україна чекає на ефективні, прозорі та зручні електронні сервіси: від органів державної влади до місцевого самоврядування, від керівників медичних закладів до науковців, від лікарів до пацієнтів. Ми всі працюємо над тим, щоби наша система охорони здоров’я була сучасною, цифровою, високоефективною, а головне – орієнтованою на пацієнта.
І все обов’язково буде eHealth! Діджиталізуймося!
29 Квітня 2021

Шановні партнери та користувачі ЕСОЗ!

З метою оптимізації та покращення продуктивності системи ЕСОЗ, проводимо планові технологічні роботи.
Задля мінімізації можливих незручностей для користувачів, регламентні роботи відбуватимуться з 20:00 29.04.2021 та до 21:10 29.04.2021.

Дякуємо за розуміння!