Заявки на тестування відповідності функціоналу МІС та АІС

До уваги розробників медичних інформаційних систем та аптечних інформаційних систем.

Від 8 лютого 2019 року усі МІС та АІС можуть подавати свої заявки на тестування відповідності розробленого функціоналу вимогам ЦБД.

ДП “Електронне здоров’я” розробило покрокову інструкцію, з якою Ви можете ознайомитися за посиланням: https://bit.ly/2SorbsA

Документи, котрі регламентують ці процеси, розроблені ДП “Електронне здоров’я” та затверджені Національною службою здоров’я України: https://bit.ly/2DmcY4J

Також рекомендуємо
1 Квітня 2021
Як відомо, через МІС здійснюється взаємодія лікаря з ЕСОЗ. Відповідно важливим моментом є є співпраця медичних працівників з медичними інформаційними системами, що встановленні в лікарських закладах.
Сьогодні ми визначили ключові моменти співпраці з МІС, з якими варто ознайомитись кожному лікарю.
1. Якщо ви досі ще не обрали свою МІС, то важливо визначити відповідальну особу за інформатизацію закладу. Ця людина виконуватиме функції координатора та точки взаємодії із розробником чи оператором МІС.
2 . Дізнайтесь у представника МІС про можливість налаштування системи під ваші поточні процеси. У випадку, якщо ваш заклад має визначену спеціалізацію, уточніть у МІС можливості адаптації системи під ваші потреби. Якщо Вам необхідний певний функціонал відповідно до Вашої спеціалізації, уточніть чи наявний такий у Вашій МІС.
Обов’язково перевірте чи підключена МІС до ЕСОЗ.
3. Якщо у медичній інформаційній системі немає потрібного Вам функціоналу, Ви завжди можете змінити МІС, що встановлена в лікарні.
3. Якщо Ви вже використовуєте певні програмні забезпечення у роботі, наприклад, у лабораторіях або програми для ведення бухгалтерської звітності, дізнайтесь, чи їх можна інтегрувати з МІС.
4. Повідомте працівникам контакти служби підтримки медичної інформаційної системи, яка встановлена в закладі. Лікарю важливо розуміти, що в разі проблеми, він має змогу звернутися до відповідних спеціалістів.
5. Лікарі, у разі проблем при роботі з ЕСОЗ, повинні звертатись за консультацією до МІС. Важливо, щоб лікарі могли детально описати суть проблеми.
6. У всіх МІС є можливості, пов’язані та не пов’язані з ЕСОЗ. Іноді особливості в роботі залежать саме від цього.
Наприклад, важливим моментом є синхронізація медичних епізодів. Адже, якщо Ви повноцінно заповнили документ і не відправили до ЦБД ЕСОЗ, кошти за надані послуги не надійдуть. Оскільки саме процес синхронізації, тобто передання даних у систему ЕСОЗ, забезпечує оплату за надані лікарем послуги.
❗️Тому ще раз наголошуємо, що ваші дані повинні бути надісланими в ЕСОЗ, а не лише заповненими в МІС.
Також зауважимо, що часто трапляються помилки з надісланими діагнозами чи параметрами, які вже направили в ЕСОЗ, відповідно система їх не приймає. В такому випадку важливо знайти прийоми, перевірити дані пацієнта, виправити помилку та відправити знову до ЕСОЗ. Епізод повинен бути створений, поставлений діагноз та закритий.
❗️Тому важливо співпрацювати з МІС та уточнювати завчасно усі проблемні питання.
❗️Якщо не знаєте контактів МІС, напишіть, будь ласка, назву і ми Вам їх надамо. Можете залишати назви в коментарях.
10 Грудня 2020
Відбувся «10-й Ювілейний Аптечний саміт України 2020», у якому взяли участь представники органів державної влади в охороні здоров’я та представники фармацевтичних компаній.
В.о. Генерального директора eZdorovya Олександр Ємець під час виступу на саміті зазначив про роботу команди над функціоналом, який відкриє нові перспективи для фармацевтичного бізнесу. Серед майбутніх сервісів – розширення електронного рецепту, а саме відпуск ліків за програмами реімбурсації “Інсуліни” та “Нецукровий діабет”, а також у перспективі – універсальний е-рецепт. Більше того, спеціалісти eZdorovya займаються проєктом eStock, мета якого – своєчасне централізоване забезпечення пацієнтів лікарськими засобами та медичними виробами та моніторинг залишків препаратів у лікарнях.
“Нашою командою напрацьовується новий проєкт еStock. Багато лікарських засобів в країну доставляється за підтримки іноземних партнерів і не тільки. Ми хочемо в режимі реального часу бачити шлях цих препаратів. Ідея в тому, щоби держава і пацієнти чітко знали, що препарати, які безкоштовні, не повинні продаватися в аптеці через дорогу, чи в лікарських закладах”,- зауважив заступник Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер під час виступу на «10-му Ювілейному Аптечному саміті України 2020».
Дякуємо організаторам “10-го Ювілейного Аптечного саміту України 2020” за запрошення, а також усім учасникам за конструктивну дискусію. Продовжуємо розвивати електронне здоров’я в Україні разом!
14 Квітня 2021
Запрошуємо на презентацію навчального курсу з цифрових навичок для медичних працівників!
Міністерство цифрової трансформації України, Міністерство охорони здоров’я України, UNICEF Ukraine презентуватимуть курс із цифрових навичок для медиків на порталі Дія.Цифрова освіта.
У десяти серіях навчального курсу медичні працівники вивчатимуть особливості роботи з базовими цифровими інструментами.
За допомогою цього курсу Ви вдосконалите свої навички роботи з онлайн-інструментами та опануєте особливості роботи з формами для опитувань в Google, базові навички автоматизації в Excel, підготовку презентацій в Power Point та їх обговорення в Google Meet та Zoom.
До перегляду онлайн-трансляції Ви зможете долучитись 15-го квітня (четвер) о 13:00 на сторінці Дія.Цифрова освіта.
Участь у презентації курсу візьмуть:
🔺Валерія Іонан — заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції
🔺Ярослав Кучер — заступник Міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації
🔺Лотта Сильвандер — голова Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні
🔺Катерина Булавінова — медична експертка Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ)

Навчальний курс розробляли експерти Українського католицького університету, за фінансової підтримки Агенції з міжнародного розвитку USAID Ukraine – USAID Україна.

До зустрічі! Чекаємо на Вас!
24 Травня 2021
Шановні користувачі електронної системи охорони здоров’я!
Наразі спостерігається затримка в підписанні та обробці запитів користувачів. Ця проблема виникла при впровадженні нового релізу функціоналу на ЦБД електронної системи охорони здоров’я.
Безумовно, така ситуація є нормальною у світовому досвіді при впровадженні систем із надвисоким навантаженням та надшвидкими темпами росту. Проте, ми робимо все можливе задля якнайшвидшої стабілізації роботи ЦБД.
Наразі ця проблема на контролі ДП “Електронне здоров’я” та Національної служби здоров’я України. Наші спеціалісти проводять необхідні технічні роботи для нормалізації швидкості обробки запитів від користувачів.
Ми розуміємо критичну необхідність користувачів у безперебійній роботі системи і робимо все можливе, щоби вирішити поточну проблему та попередити виникнення подібних у майбутньому.
Перепрошуємо за спричинені незручності та затримки в роботі та рекомендуємо тимчасово відкласти внесення даних до ЕСОЗ до налагодження ситуації. Ми будемо інформувати медичні інформаційні системи та користувачів про стан технічних робіт та їх завершення.