ДП “Електронне здоров’я” презентує свій бренд — eZdorovya

Уже більше 19,5 мільйонів українців обрали свого лікаря. ДП “Електронне здоров’я”, що разом з партнерами розробляє технічний функціонал eHealth, вдячне за висловлену довіру користувачів. Такий результат за півроку є спільною заслугою команд, які займаються впровадженням eHealth в Україні. Впроваджуючи систему eHealth, Україна вже увійшла до світової спільноти Global Digital Health Partnership, як її рівноправний учасник, досвід якого цікавий багатьом країнам світу.

ДП “Електронне здоров’я” є основним розробником технічного ядра eHealth в Україні. eHealth — електронна система охорони здоров’я, що дозволяє ефективно розподіляти бюджетні кошти на оплату медичних послуг. Система eHealth складається з:

  • центрального компоненту системи медичних даних (адмініструє ДП “Електронне здоров’я”);
  • медичних інформаційних систем (приватні компанії, що надають інтерфейси користувачам, у тому числі медичним закладам та лікарям).

Міністерство  охорони здоров’я регулює впровадження eHealth на нормативно-правовому рівні. Національна служба здоров’я України аналізує дані з метою прогнозування та оперування Програмою медичних гарантій, в тому числі з метою оплати вартості послуг медзакладам.

З моменту офіційного створення ДП “Електронне здоров’я” в грудні 2017 року через збіг у назві саму систему eHealth часто асоціювали з ДП “Електронне здоров’я”, що не зовсім так. Адже система eHealth складається з декількох учасників, в тому числі ДП “Електронне здоров’я”. Тому, аби уникнути подібних неточностей у визначенні — хто є хто в системі eHealth, — Державне підприємство “Електронне здоров’я” використовуватиме новий бренд —  eZdorovya. Це домопоже ДП “Електронне здоров’я” (eZdorovya) ефективніше взаємодіяти з користувачами, серед яких мільйони українців, представники бізнесу, розробники інформаційних систем та технологічні стартапи, які мають намір працювати з медичними даними.

“Ми будемо комунікувати з користувачами і всіма стейкхолдерами під брендом “eZdorovya”.  Система eHealth впроваджується спільними зусиллями всіх партнерів. eZdorovya забезпечує технічну можливіcть функціонування  eHealth як її адміністратор, що від імені держави займається розробкою та впровадженням технологій”, — заявляє прес-служба державного підприємства “Електронне здоров’я”.

 

Наразі eZdorovya займається впровадженням масштабного інноваційного IT-рішення в медичній сфері — розробкою медичної картки пацієнта та низки інших важливих модулів. За підтримки світової eHealth-спільноти команда eZdorovya розробляє електронний рецепт, електронне направлення та інші сервіси. Всі вони дозволять кожному користувачеві отримати необхідну медичну інформацію без паперової рутини. Також eZdorovya збиратиме дані для розробки аналітичних і статистичних матеріалів та вироблення ефективних рішень у сфері охорони здоров’я.

Цю та іншу інформацію можна буде знайти на оновленому сайті eZdorovya: https://www.facebook.com/ezdorovya

Якщо у вас є загальні питання щодо функціонування системи eZdorovya, напишіть на адресу: [email protected]

Джерело: moz.gov.ua

Також рекомендуємо
15 Травня 2019

Одним із головних завдань впровадження електронної системи охорони здоров’я є забезпечення прозорості, актуальності та достовірності даних. Саме тому ДП “Електронне здоров’я” та Національна служба здоров’я України регулярно проводять верифікацію даних у центральній базі даних системи для забезпечення цільового використання державних коштів.

 

Наразі до основних методів верифікації даних у системі відносять:

–  Щомісячну деактивацію даних про померлих пацієнтів та користувачів системи відповідно до актуальної інформації Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Так, станом на 25.04.2019 у системі було деактивовано 191 595 таких записів.  Деактивація даних про медичних спеціалістів відбувається після погодження МОЗ відповідного реєстру як його розпорядника.

 

– Безперервну онлайн та офлайн дедублікацію даних про пацієнтів, лікарів та медичні заклади  у системі. Онлайн дедублікація проходить в режимі реального часу під час створення нового запису в системі. Офлайн дедублікація даних про пацієнта та декларації відбувається автоматично через пошук та деактивацію дублів даних. Станом на 25.04.2019 було виявлено та деактивовано 450 537 дублів записів.

 

Крім того, електронна система охорони здоров’я постійно розвивається: так, з квітня 2019 року для створення декларації про вибір лікаря у системі функціонує оновлена версія системи взаємодії ЦБД та МІС – API 2.0, вдосконалена для більшої точності даних.

 

ДП “Електронне здоров’я” спільно з НСЗУ нагадують пацієнтам та медичним працівникам про внесення коректних та достовірних даних до системи eHealth. Адже саме на основі актуальних, точних та верифікованих даних відбувається своєчасне фінансування медичних послуг.

11 Січня 2019

Відтепер з’явилася технічна можливість укладати декларації з лікарями первинної медичної допомоги понад рекомендовану кількість, затверджену МОЗ.

Нагадаємо, оптимальний обсяг практики  для терапевта – 2000 декларацій, для сімейного лікаря – 1800, для педіатра – 900. Оптимальний обсяг практики – кількість пацієнтів, яка з одного боку – дозволить пацієнту отримати якісні медичні послуги, а з іншого – забезпечить лікарю гідну оплату його роботи.

З 10 січня 2019 року лікарі матимуть технічну можливість укладати декларації понад оптимальну кількість. Для декларацій понад оптимальний обсяг як інструмент балансу вводяться коригувальні коефіцієнти.  

Ці зміни були внесені до електронної системи відповідно до Постанови КМУ від 18 грудня 2018 року. Ознайомитися з деталями та порядком застосування коефіцієнтів можна за посиланням: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1117-2018-%D0%BF).

3 Липня 2020

🔈 Результати брифінгу заступника міністра охорони здоров’я Ярослава Кучера за 3 липня:

▪️ Система eHealth базується на принципі державно-приватного партнерства. В його основі лежать Медичні Інформаційні  Системи – це “передова” діджиталізації медицини – це перша ланка взаємодії з eHealth. Медичні інформаційні системи розробляються приватними компаніями та надають сервіси для усіх типів користувачів: пацієнтів, лікарів, керівництва закладу, а також для аптечних закладів. Це приклад успішної співпраці держави та приватного сектору. Робота МОЗ направлена на максимальну підтримку українських розробників.  

 

▪️ МІС впроваджують широкий функціонал, необхідний закладам охорони здоров’я, оскільки спрямований на забезпечення потреб в даних для програм медичних гарантій: е-декларації, е-рецепти, е-направлення, електронні черги, онлайн-записи та консультації та ін. 

 

▪️ МІСи, що їх наразі впроваджує МОЗ, надають широкий спектр послуг для всіх категорій своїх клієнтів: як “вузькопрофільні” системи, які, до прикладу, обслуговують тільки заклади первинної медичної допомоги, так і ті,  що розробляють сервіси і для аптек, і для медзакладів і пацієнтів, і для лабораторій водночас. 

 

▪️ На сьогодні в Україні: 29 МІС – забезпечують роботу на первинній ланці, 30 МІС – на вторинній ланці, 15 МІС – співпрацюють з аптечними закладами. Регулярно до eHealth підключаються нові системи – лише упродовж 2019-2020 приєдналося 20+ МІС.

 

▪️ Важливий проєкт, над яким працює МОЗ, це – е-направлення. Це ще один крок до подолання паперизації та забезпечення комфорту пацієнтів та оптимізації процедури лікування. 

 

▪️ МОЗ активно надає рекомендації та технічну підтримку для оптимізації процесу встановлення та використання МІС.

9 Липня 2020

Міністерство охорони здоров’я знаходиться на етапі узгодження концепції та нормативно-правової бази для е-лікарняних.

Аби нові сервіси були дійсно зручними для безпосередніх користувачів, МОЗ запрошує українських лікарів долучитися до тестування веб-орієнтованого сервісу Пенсійного фонду України

Для цього потрібно зареєструватися за посиланням нижче до 15:00 год. 10 липня 2020 р.
https://docs.google.com/forms/d/1VrqMk6i5onHJRtD91Ohrk6TBmrat_zyeEk5TH-95Pyc/edit?usp

Таким чином лікарі зможуть поділитися своїм відгуком, пропозиціями та критикою стосовно нового сервісу е-лікарняних, який невдовзі буде впроваджено в усіх куточках України.